Lauko reklamos lyderė „Reklamos Arka“ įjungia naują pavarą – Kauno centre įrengtas skaitmeninių ekranų tinklas

Per pastarąjį dešimtmetį „Reklamos Arka“ įsitvirtino kaip stipriausias mažojo formato lauko reklamos žaidėjas Kaune. Įmonei priklauso platus vitrininės reklamos tinklas – nuo miesto centro iki pagrindinių miesto transporto gatvių ir komercinių zonų. Dabar šį pagrindą sustiprina nauja skaitmeninė dimensija – 16 LED ekranų, išdėstytų strategiškai svarbiausiose Kauno centro vietose.

Skaitmeninis tinklas, kuriamas su architektūrine vizija
Naujieji modernūs ekranai natūraliai įsilieja į Kauno miesto centro ritmą – judant nuo pilies, Laisvės alėjos iki Vienybės aikštės bei aplink PLC „Akropolis“ ar Žalgirio areną – vizualinė komunikacija tampa neatsiejama miesto patirties dalimi. Strategiškai išdėstytos lokacijos pasirinktos tikslingai – čia fiksuojami didžiausi pėsčiųjų, automobilių bei viešojo transporto srautai, todėl ekranai pasiekia maksimalią auditoriją natūralioje miesto tėkmėje.
„Sukūrėme sistemą, kuri pasiekia žmones kiekviename miesto kampe, atitinka tiek šiuolaikinius verslo poreikius, tiek harmoningai įsilieja į miesto judėjimą bei estetiką. Tai – ne tik reklamos platforma, bet ir energingo miesto komunikacijos dalis“, – sako „Reklamos Arka“ vadovas Kazimieras Kavaliūnas.
Vitrinos + skaitmena = maksimalus pasiekiamumas
Lauko reklama viešojo transporto stotelėse ir vitrinose nuo šiol tampa dar stipresnė kartu su skaitmeniniais ekranais. Kartu šie kanalai leidžia kurti kompleksines kampanijas: miesto centre – dinaminė žinutė ekrane, ir vizualinė tąsa stotelėje ar vitrinoje prie prekybos centrų, miesto transporto arterijų, aukštųjų mokyklų ir tankiai apgyvendintų rajonų. Tokia sinergija sukuria maksimalų kontaktų kiekį, užtikrina geresnį reklaminės kampanijos įsimintinumą ir stipresnį verslo prekinio ženklo įsimenamumą.

Lauko reklama kaip šiuolaikinės komunikacijos ašis
Augant konkurencijai dėl vartotojo dėmesio, gebėjimas komunikuoti tiksliai laiku ir vietoje tampa esminiu sėkmingų kampanijų veiksniu. Todėl sėkminga ir tikslingai išdėliota lauko reklama mieste padeda įsilieti į šiuolaikinę omnichannel rinkodarą – ji ne tik sustiprina socialinių tinklų turinį ar palaiko lokalų SEO, bet ir kuria vizualinį tęstinumą tarp virtualaus ir fizinio prekių ženklo buvimo. Toks integruotas matomumas leidžia verslui pasiekti vartotoją ne tik vizualiai, bet ir strategiškai – tiksliai toje vietoje ir momentu, kai jis priima sprendimą veikti.