„Metų CMO“ titulą pelnė V. Jurkonienė

Konkurso organizatoriai taip pat paskelbė tris papildomas nominacijas, kuriomis įvertinti pasižymėję rinkodaros vadovai.
„V. Jurkonienė įrodė, kad šiuolaikinis rinkodaros vadovas ne tik siekia verslo rezultatų ar kuria prekės ženklą, bet yra ir visos organizacijos pokyčių architektas. Jos įgyvendinti pokyčiai gerokai peržengė rinkodaros ribas: jos vadovaujama klientų patirties transformacija, integruotos komunikacijos pertvarka ir pažangi duomenų analitika pavertė rinkodarą „Telia“ veiklos ašimi“, – įteikdamas apdovanojimą sakė Ąžuolas Zubkonis, „Swedbank“ pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius, „Metų CMO‘24“.
Už išskirtinius pasiekimus per metus įvertinti dar trys rinkodaros vadovai. Komisijos sprendimu, už metų proveržį nominacija skirta Kristinai Strimaitei, „Hostinger“ rinkodaros vadovei.
Įvertinimą už metų transformaciją gavo Evaldas Mockus, „Omnisend“ rinkodaros vadovas.
Nominaciją už strateginį marketingą atsiėmė Paulius Pocius, kuris 2023–2024 m. ėjo „PRO BRO Group“ rinkodaros ir pardavimų vadovo pareigas, o šiuo metu yra valdybos patarėjas.
Kandidatai į „Metų CMO’25“ titulą buvo vertinami atsižvelgiant į tris pagrindinius aspektus: rinkodaros vadovo strategines ir veiklos srities kompetencijas, lyderystę ir vadovaujamo departamento efektyvumą 2024-aisiais.
„Dažnai sėkmė ateina tada, kai išdrįsti daryti kitaip – kažką išbandyti, išmokti, pergalvoti tai, kas atrodė savaime suprantama. Ir šiais metais būtent tai tapo bendra visų nominantų savybe. Laimėtojas ir visi kiti nominantai, patyrė tą ypatingą „wow“ momentą – kai keičiasi mąstymas, atsiranda naujas požiūris, o kartu su juo – augimas, stiprybė ir noras dalintis tuo su kitais“, – kalba dr. Lineta Ramonienė, komisijos narė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė.