Panevėžio statybos trestas planuoja keisti pavadinimą

Kartu yra atnaujinamas ir įmonės prekės ženklas – keičiamas logotipas bei vizualinis identitetas. Naują PST prekės ženklą padėjo kurti prekės ženklų identiteto agentūra „Imagine“ (UAB „Stebink“) .
„Planuojami pokyčiai atspindi platesnį atsinaujinimą, kurį PST grupė nuosekliai įgyvendina pastaraisiais metais. Aiškiai apibrėžiame pagrindines veiklos sritis, tobuliname grupės struktūrą ir koncentruojamės į didžiausią vertę akcininkams kuriančias veiklas. Per pastaruosius metus PST vadovų komandą papildė nauji lyderiai, kurie į verslo valdymą žvelgia strategiškai, orientuojasi į ilgalaikę vertę ir ypatingą dėmesį skiria veiklos efektyvumui, tvariam augimui, inovacijų diegimui bei procesų skaitmenizavimui“, – apie pokyčius išplatintame pranešime kalba Justas Jasiūnas, PST valdybos pirmininkas.
2023 m. PST ir jos valdomų įmonių konsoliduotos pardavimo pajamos siekė 120 mln. Eur. Pagrindinės įmonės pardavimai 2023 m. siekė 80,8 mln. Eur (2022 m. – 79,2 mln. Eur).