E. Muskas padavė į teismą „Unilever“ ir „Mars“ dėl „X“ boikoto

Socialinis tinklas kaltina maisto milžines „Unilever“ ir „Mars“, sveikatos priežiūros bendrovę „CVS Health“, atsinaujinančiosios energijos įmonę „Orsted“, o taip pat ir „World Federation of Advertisers“ (WFA) iš jo „atėmus“ milijardus dolerių reklamos pajamų, rašo BBC.
Ieškinys yra susijęs su 2022 m. laikotarpiu, kai E. Muskas nusipirko socialinį tinklą „X“, tuometį „Twitter“.
Minimu periodu didieji reklamos užsakovai ėmė mažinti čia komunikacijos apimtis, pažymėdamos, kad naujasis jos savininkas nepakankamai rimtai rūpinasi netinkamo, skandalingo interneto turinio šalinimu ir priežiūra.
Atsargesnės politikos reklamos užsakovai „X“ laikėsi ir 2023 m.
Savo ruožtu ekscentriškasis milijardierius 2023-ųjų rudenį tiesioginiame eteryje iškeikė reklamos užsakovus, paliekančius jo valdomą socialinės žiniasklaidos platformą „X“ dėl antisemitinio turinio.
E. Musko keikmažodžiai į tiesioginį eterį liejosi „New York Times“ organizuoto „DealBook Summit“ metu pokalbyje su Andrew Rossu Sorkinu.
Skaičiuojama, kad per metus nuo tada, kai E. Muskas nusipirko „X“, jo reklamos pajamos sumažėjo daugiau nei perpus.
„Dvejus metus elgėmės taikiai, dabar – karas“, – savo „X“ paskyroje vakar paskelbė E. Muskas.