Žalioji reputacijos zona: šokliai, žvaigždės ir „darbininkėliai“

Rūta Gaudiešienė, konsultacijų bendrovės „Civitta“ partnerė, rinkodaros ir rinkos tyrimų ekspertė, teigia, jau bemaž dešimtmetį kasmet atlikdami Reputacijos indekso tyrimą, kuriame vertina įmonių, viešojo sektoriaus organizacijų reputaciją ir jos pokytį per metus, tiriamuosius grupuoja į prastos, silpnos, geros ir puikios reputacijos segmentus.
„Nors kasmet būna ir ryškesnių nuopuolių, ir augimų, bet žvelgdami į tyrimo istoriją, matome ir tam tikrų dėsningumų. Pavyzdžiui, tai ir beveik neblėstantis biotechnologijų šarmas, ir nuosekliai ties savo aukšta reputacija dirbančios vaistinės, besirikiuojančios viena šalia kitos“, – pastebi R. Gaudiešienė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai