2024-06-09 18:14

Žalioji reputacijos zona: šokliai, žvaigždės ir „darbininkėliai“

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Užsiauginti gerą reputaciją versle užtrunka nemažai laiko ir pastangų, o sugriauti ją gali ir vienas netinkamas veiksmas, reakcija ar jos nebuvimas. Yra ir vadinamoji reputacijos komforto – žalioji zona, kurioje atsiduriančios įmonės gali džiaugtis gerais reputacijos rodikliais, tačiau čia taip pat nevalia užmigti ant laurų.

Rūta Gaudiešienė, konsultacijų bendrovės „Civitta“ partnerė, rinkodaros ir rinkos tyrimų ekspertė, teigia, jau bemaž dešimtmetį kasmet atlikdami Reputacijos indekso tyrimą, kuriame vertina įmonių, viešojo sektoriaus organizacijų reputaciją ir jos pokytį per metus, tiriamuosius grupuoja į prastos, silpnos, geros ir puikios reputacijos segmentus.

„Nors kasmet būna ir ryškesnių nuopuolių, ir augimų, bet žvelgdami į tyrimo istoriją, matome ir tam tikrų dėsningumų. Pavyzdžiui, tai ir beveik neblėstantis biotechnologijų šarmas, ir nuosekliai ties savo aukšta reputacija dirbančios vaistinės, besirikiuojančios viena šalia kitos“, – pastebi R. Gaudiešienė.

52795
130817
52791