„Httpool“ pradeda partnerystę su „Pinterest“

Skaičiuojama, kad kiekvieną mėnesį „Pinterest“ aplanko daugiau kaip 460 mln. žmonių, siekiančių čia rasti idėjų, kaip apsirengti, įsirengti būstą, planuoti atostogas ir daugybę kitų dalykų.
Platformoje „Pinterest“ reklamos užsakovai gali pasiekti tikslines auditorijas ir paskatinti vartotojo kelionę nuo atradimo prie sprendimo priėmimo.
„Pinterest“ sujungia reklamos užsakovus su vartotojais, kurie turi ketinimą pirkti tuomet, kai dar nėra pasirinkę prekės ženklo. Platus „Aleph“ klientų ratas visame pasaulyje sudarys sąlygas rodyti vartotojams aktualesnę reklamą pačiu reikiamiausiu metu“, – išplatintame pranešime teigia Billas Watkinsas, „Pinterest“ pardavimų ir rinkodaros vadovas.
„Partnerystė su „Pinterest“ mums ypatingai svarbi, – antirna Šarūnas Sakalauskas, „Httpool Lietuva“ vadovas. – Ji suteiks puikią galimybę reklamos užsakovams ir prekių ženklams Lietuvoje pasiekti auditoriją, kuri ateina į šią platformą, nuolat ieškodama įkvėpimo ir idėjų, ką įsigyti arba ką veikti.“
„Aleph“ yra skaitmeninės žiniasklaidos partneriai, jungiantys reklamos užsakovus su pirmaujančiomis pasaulio skaitmeninėmis platformomis daugiau nei 130-yje pasaulio šalių, kurios neturi fizinių platformų atstovybių. Taip 45 didžiausios pasaulio skaitmeninės platformos, tokios kaip „Twitter“, „Meta“, „TikTok“ „Snapchat“, gali plėstis į naujas rinkas, o reklamos užsakovai gali visapusiškai išnaudoti platformų reklamos galimybes.