2021-11-24 06:45

A. Žakas: influencerių agentūroms konkurencijos buvo gerokai per mažai 

Arijus Žakas, skaitmeninės agentūros „Soma agency“ vadovas ir agentūros „Relate“ vadovė Beatričė Paškevičiūtė. Bendr. nuotr.
Arijus Žakas, skaitmeninės agentūros „Soma agency“ vadovas ir agentūros „Relate“ vadovė Beatričė Paškevičiūtė. Bendr. nuotr.
Sparčiai augant influencerių rinkodaros biudžetams, veiklą pradeda nauja specializuota agentūra „Relate“. Ji papildo „Havas“ grupę Lietuvoje.
  • Konkurencija auga ir tarp influencerių, ir tarp agentūrų.
  • Įsteigta nauja agentūra – „Havas“ grupės dalis.
  • Influencerių agentūrų apimčių augimas per pastaruosius metus – įspūdingas. 

Kaip teigia Arijus Žakas, skaitmeninės agentūros „Soma agency“, taip pat priklausančios „Havas“ grupei, vadovas, naujoji agentūra padės prekių ženklams pasirinkti tinkamus nuomonės formuotojus, efektyviai ir rezultatyviai pasiekti savo išsikeltų tikslų bei tinkamai integruoti influencerių komunikaciją į bendrą rinkodaros strategiją.

52795
130817
52791