Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2021-ieji

Verslai, dėliodami savo ateities strategijas, turėtų įvertinti, kad 2021-aisiais gyvensime pagal kitokį kalendorių: turėsime sunkią ir klampią metų pradžią, pavasarį – su vakcinos džiaugsmais ir priešpriešomis, vasarą – su ryškia vartojimo, kelionių, išlaidavimo ir pramogų banga. O rudenį, tikėtina, pamatysime tikresnį vaizdą ir pasekmes, kaip tiek vartotojai, tiek verslas išgyveno sunkų pandemijos laikotarpį.
Dalijamės rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos įmonių vadovų, nuomonės lyderių mintimis apie 2021-uosius.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai