Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2021-ieji

Kitąmet reikės dar daugiau greičio ir gebėjimo adaptuotis, o daugiausia laimės tie, kurie ras būdų išnaudoti nišas ir susikurti galimybes.
Verslai, dėliodami savo ateities strategijas, turėtų įvertinti, kad 2021-aisiais gyvensime pagal kitokį kalendorių: turėsime sunkią ir klampią metų pradžią, pavasarį su vakcinos džiaugsmais ir priešpriešomis, vasarą su ryškia vartojimo, kelionių, ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus vz.lt, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti