Skaitmeninės agentūros: nerimo netrūksta, bet tai galimybių metas
- Visų verslų akys nukrypo į internetą.
- „Good one“ tikina jau beveik pasiekusi pernai metų rezultatus.
- Per pirmąjį pusmetį fiksavusi štilių, „Caption“ viliasi augti apie 30%.
- Nuo karantino pradžios apie 30% agentūrų klientų sustabdė komunikaciją.
„2020-ųjų pavasarį padėtis reklamos rinkoje, natūralu, nebuvo džiuginanti, visi gyveno nežinomybės nuotaikomis, tačiau netrukus paaiškėjo, kad mums, skaitmeninėms agentūroms, tai yra ir galimybių metas. Karantino metu daugelio verslų žvilgsniai nukrypo į internetą, net tų, kurie iki tol čia veiklos nevykdė, smarkiai augo e. komercijos apimtis, o tai yra pagrindinis mūsų klientas, todėl jei šiandien reikėtų prognozuoti šiuos metus, jie neabejotinai turėtų būti geresni nei pernykščiai“, – optimizmo nestokoja Tomas Varnas, „Good one“ direktorius.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai