2020-11-04 06:45

Skaitmeninės agentūros: nerimo netrūksta, bet tai galimybių metas

Tomas Varnas, skaitmeninės rinkodaros UAB „Good one“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tomas Varnas, skaitmeninės rinkodaros UAB „Good one“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Šiemetė pandemija sujaukė reklamos rinką, tačiau skaitmeninėms agentūroms atvėrė naujų galimybių.
  • Visų verslų akys nukrypo į internetą.
  • „Good one“ tikina jau beveik pasiekusi pernai metų rezultatus.
  • Per pirmąjį pusmetį fiksavusi štilių, „Caption“ viliasi augti apie 30%.
  • Nuo karantino pradžios apie 30% agentūrų klientų sustabdė komunikaciją.

„2020-ųjų pavasarį padėtis reklamos rinkoje, natūralu, nebuvo džiuginanti, visi gyveno nežinomybės nuotaikomis, tačiau netrukus paaiškėjo, kad mums, skaitmeninėms agentūroms, tai yra ir galimybių metas. Karantino metu daugelio verslų žvilgsniai nukrypo į internetą, net tų, kurie iki tol čia veiklos nevykdė, smarkiai augo e. komercijos apimtis, o tai yra pagrindinis mūsų klientas, todėl jei šiandien reikėtų prognozuoti šiuos metus, jie neabejotinai turėtų būti geresni nei pernykščiai“, – optimizmo nestokoja Tomas Varnas, „Good one“ direktorius.

52795
130817
52791