2025-07-20 15:25

Tyrimas: vyresnio amžiaus žmonės vis dažniau perka socialiniuose tinkluose

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nors fizinės parduotuvės tebėra lietuvių mėgstamiausia pirkimo vieta, pirkimas per socialinius tinklus tampa vis populiaresnis, skelbiama finansinių technologijų platformos „Adyen“ mažmeninės prekybos ataskaitoje „Retail Report 2025“.

Šią tendenciją, anot tyrėjų, skatina ne tik jaunoji karta – vyresnio amžiaus žmonės taip pat aktyvūs.

Pirkimas socialiniuose tinkluose reiškia produktų ar paslaugų paiešką ir pirkimą tiesiogiai per socialinių tinklų platformas, neišeinant iš programėlės. Nors anksčiau šis pirkimo būdas buvo siejamas daugiausia su jaunesniais žmonėmis, dabar juo naudojasi ir vyresniosios kartos. Jauni žmonės, ypač 16-19 metų amžiaus, vis dar yra socialinės komercijos lyderiai – daugiau nei pusė jų reguliariai perka šiuo būdu. Tačiau beveik trečdalis 60-ies metų amžiaus ir 17% 70-ies metų amžiaus ar vyresnių lietuvių taip pat bent kartą per mėnesį perka per socialinę mediją.

Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai

KURTI PASKYRĄ
Jau turite paskyrą?PRISIJUNGTI

Nemokama registracija suteikia galimybę:

  • skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
  • komentuoti
  • gauti el. paštu esminių naujienų santrauką

Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.

52795
130817
52791