2025-07-16 05:45

„Pepco“ istorija Lietuvoje: pakartoti „Lidl“ tinklo „beprotybę“

Erika Maželienė, „Pepco“ operacinės veiklos vadovė Baltijos šalims. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Erika Maželienė, „Pepco“ operacinės veiklos vadovė Baltijos šalims. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Prieš aštuonerius metus į Lietuvą įžengęs Vidurio ir Rytų Europos regione veikiantis mažų kainų tinklas „Pepco“ šiemet Lietuvoje planuoja jau 100-ąją parduotuvę.

„Per savo veiklos metus Lietuvoje, nepaisant įvairių iššūkių, nuosekliai auginome savo parduotuvių tinklą. Mūsų pajamos per 5-erius m. išaugo nuo 25 mln. Eur iki bemaž 90 mln. Eur, o pelningumas siekia apie 16%. Kaip to pavyko pasiekti? Sėkmės receptas – trys pagrindiniai ingredientai“, – „Verslo žinių“ organizuotame mažmeninės prekybos festivalyje RETAIL kalbėjo Erika Maželienė, „Pepco“ operacinės veiklos vadovė Baltijos šalims.

Ji atvirauja, kad pirmaisiais veiklos metais sulaukė daug žiniasklaidos dėmesio.

52795
130817
52791