„Pepco“ istorija Lietuvoje: pakartoti „Lidl“ tinklo „beprotybę“
„Per savo veiklos metus Lietuvoje, nepaisant įvairių iššūkių, nuosekliai auginome savo parduotuvių tinklą. Mūsų pajamos per 5-erius m. išaugo nuo 25 mln. Eur iki bemaž 90 mln. Eur, o pelningumas siekia apie 16%. Kaip to pavyko pasiekti? Sėkmės receptas – trys pagrindiniai ingredientai“, – „Verslo žinių“ organizuotame mažmeninės prekybos festivalyje RETAIL kalbėjo Erika Maželienė, „Pepco“ operacinės veiklos vadovė Baltijos šalims.
Ji atvirauja, kad pirmaisiais veiklos metais sulaukė daug žiniasklaidos dėmesio.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai