2025-06-12 05:45

Psichologinė riba pralaužta: kas antra – savitarnos kasa

Estai yra regiono lyderiai, čia 73% pirkėjų rinkosi automatizuotas kasas

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Savitarnos kasos maisto prekių parduotuvėse per pastaruosius metus tapo neatsiejama apsipirkimo dalimi. Prekybininkai ir toliau augina investicijas čia, renkasi pažangesnius sprendimus, tad keičiasi ir pirkėjų požiūris: skepsį nugali patogumas, laiko taupymas. Visgi dalis prekybininkų akcentuoja, kad pirkėjams ypač svarbu suteikti pasirinkimo laisvę.

Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, „Maxima LT“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė, skaičiuoja, kad bendros investicijos į savitarnos kasas nuo jų diegimo pradžios (2015 m.) perkopė 14 mln. Eur.

Iki šių metų pabaigos visame „Maximos“ prekybos tinkle bus 1.600 savitarnos kasų, o tai sudaro apie 50% visų kasų.

52795
130817
52791