2025-05-25 10:26

„Candy POP“ augimą skatina didmeninės prekybos kanalas

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Pastaraisiais metais bendrovė „Konfesta“, valdanti tarptautinį mažmeninės prekybos tinklą „Candy POP“, reikšmingai sustiprino savo, kaip tiekimo partnerio, pozicijas didmeninės prekybos segmente. Naujausias plėtros šiame kanale žingsnis – tiekimo sutartis su Estijos mažmeninės prekybos tinklu „Coop“.

Šiuo metu bendrovės tiekiamų skanėstų – saldumynų, gėrimų ir užkandžių – prekių ženklai pasiekia „Maxima“, „Rimi“, „Iki“, „Circle K“, Estijos „Selver“ lentynas. „Candy POP“ didmeninės prekybos tinklas apima daugiau nei 20 mažmeninės prekybos partnerių ir per 3.000 aktyvių pardavimo vietų Baltijos šalyse.

„Matome labai aiškų lūžį: pasirašėme reikšmingas tiekimo sutartis su didžiausiais prekybos tinklais Baltijos šalyse, į kuriuos patekti su nišiniais produktais dar visai neseniai atrodė beveik neįmanoma. Ir tai jau nebe vienkartiniai eksperimentai – mūsų produktai įsitvirtina nuolatinio asortimento lentynose,“ – VŽ pasakoja Dovydas Juškys, „Candy POP“ bendraįkūrėjas ir grupės vadovas.

52795
130817
52791