„Candy POP“ augimą skatina didmeninės prekybos kanalas
Šiuo metu bendrovės tiekiamų skanėstų – saldumynų, gėrimų ir užkandžių – prekių ženklai pasiekia „Maxima“, „Rimi“, „Iki“, „Circle K“, Estijos „Selver“ lentynas. „Candy POP“ didmeninės prekybos tinklas apima daugiau nei 20 mažmeninės prekybos partnerių ir per 3.000 aktyvių pardavimo vietų Baltijos šalyse.
„Matome labai aiškų lūžį: pasirašėme reikšmingas tiekimo sutartis su didžiausiais prekybos tinklais Baltijos šalyse, į kuriuos patekti su nišiniais produktais dar visai neseniai atrodė beveik neįmanoma. Ir tai jau nebe vienkartiniai eksperimentai – mūsų produktai įsitvirtina nuolatinio asortimento lentynose,“ – VŽ pasakoja Dovydas Juškys, „Candy POP“ bendraįkūrėjas ir grupės vadovas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai