„Aprangos“ grupės apyvartai didžiausią teigiamą efektą daro rezultatai Lietuvoje

2025 m. I-ą ketvirtį „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) sudarė 73,8 mln. Eur, arba 2,2% daugiau, nei 2024 m. I-ą ketvirtį.
Lyginamuoju laikotarpiu pardavimai Lietuvoje augo 4,5%, Latvijoje padidėjo 1,7%, o Estijoje sumažėjo 6,6%.
Pirmą ketvirtį „Aprangos“ grupė renovavo 4 parduotuves, 2 iš jų išplėtė, 2 parduotuves uždarė.
Šiuo metu „Aprangos“ grupė valdo 169 parduotuvių tinklą (102 – Lietuvoje, 43 – Latvijoje ir 24 – Estijoje). Jų bendras plotas sudaro 91.700 kv. m. Palyginti su tuo pačiu praeitų metų laikotarpiu parduotuvių plotas padidėjo 1,1%.