2024 m. augusi „L'Oreal“ į šiuos metus žvelgia optimistiškai

Anot bendrovės pranešimo, pardavimų pajamos pernai buvo 5,6% solidesnės nei 2023 m. ir siekė 43,487 mlrd. Eur, o grynasis pelnas augo 3,6% iki 6,4 mlrd. Eur.
Pardavimai Europoje pernai didėjo 9,3% iki 14,2 mlrd. Eur, Šiaurės Amerijoje – 5,9% iki 11,8 mlrd. Eur, Lotynų Amerikoje – 13,3% iki 3,3 mlrd. Eur, o tarpu Šiaurinėje Azijoje, įskaitant Kiniją – mažėjo 3,4% iki 10,3 mlrd. Eur.
Profesionalams skirtų skirtų kosmetikos priemonių bendri pardavimai augo 5%, prabangių – 4,5%, plataus vartojimo – 5,3%, odos priežiūros priemonių – 9,3%.
Bendrovė prognozuoja, kad šiais metais pavyks išlaikyti augimo pagreitį.
„L'Oreal“ gamina kosmetiką, kvepalus, odos ir plaukų priežiūros priemones 35 prekių ženklais, įskaitant visame pasaulyje žinomus „Yves Saint Laurent“, „Lancome“, „Garnier“, „Vichy“, „Maybelline“, „Giorgio Armani“, „Prada“ ir „Kiehl's“.