2025-02-11 11:57

2024 m. augusi „L'Oreal“ į šiuos metus žvelgia optimistiškai

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Prancūzijos kosmetikos ir grožio prekių milžinė „L'Oreal“, 2024 m. išauginusi pajamas ir pelną, nepaisant nusilpusios jos produkcijos paklausos svarbioje Kinijos rinkoje, pateikė optimistinius planus šiems metams.

Anot bendrovės pranešimo, pardavimų pajamos pernai buvo 5,6% solidesnės nei 2023 m. ir siekė 43,487 mlrd. Eur, o grynasis pelnas augo 3,6% iki 6,4 mlrd. Eur.

Pardavimai Europoje pernai didėjo 9,3% iki 14,2 mlrd. Eur, Šiaurės Amerijoje – 5,9% iki 11,8 mlrd. Eur, Lotynų Amerikoje – 13,3% iki 3,3 mlrd. Eur, o tarpu Šiaurinėje Azijoje, įskaitant Kiniją – mažėjo 3,4% iki 10,3 mlrd. Eur.

Profesionalams skirtų skirtų kosmetikos priemonių bendri pardavimai augo 5%, prabangių – 4,5%, plataus vartojimo – 5,3%, odos priežiūros priemonių – 9,3%.

Bendrovė prognozuoja, kad šiais metais pavyks išlaikyti augimo pagreitį.

„L'Oreal“ gamina kosmetiką, kvepalus, odos ir plaukų priežiūros priemones 35 prekių ženklais, įskaitant visame pasaulyje žinomus „Yves Saint Laurent“, „Lancome“, „Garnier“, „Vichy“, „Maybelline“, „Giorgio Armani“, „Prada“ ir „Kiehl's“.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.

52795
130817
52791