Mažmeninės prekybos parodos, kurias gali būti verta aplankyti 2025 m.

Pristatome keletą ne pirmus metus organizuojamų prekybos sektoriaus atstovams aktualių konferencijų ir parodų, į kurias ne kartą yra vykę ir įmonių iš Lietuvos atstovai.
„NRF Big Show“
Data ir vieta: sausio 12–14 d., Niujorkas
NRF yra didžiausias mažmeninės prekybos renginys JAV, sutraukiantis daugiau nei 40.000 dalyvių ir 5.000 prekių ženklų.
Nacionalinės mažmeninės prekybos federacijos organizuojamame renginyje po vienu stogu susirenka didžiausi šio sektoriaus atstovai, skelbiantys savo idėjas ir pristatantys mažmeninės prekybos inovacijas.
Priklausomai nuo to, kiek durų norite atverti, bilietas kainuoja nuo 100 USD iki 3.700 USD. Kai kurios salės prieinamos tik su specialiu leidimu.
Šiemet numatyti „Walmart“, „Target“ vadovų pranešimai, atskira erdvė skirta naujoms mažmeninės prekybos technologijoms, įskaitant dirbtinį intelektą, robotiką ir papildytąją realybę.
„ISM 2025“
2025 m. vasario 2–5 d., Kelnas
Daugiau kaip 1.500 dalyvių iš 70 šalių pristatys saldumynų ir užkandžių sektoriaus naujoves ir tendencijas. Renginys vyks kartu su tarptautine saldumynų ir užkandžių pramonės tiekėjų paroda „ProSweets Cologne“.
„Fruit Logistica“
2025 m. vasario 5–7 d., Berlynas
„Fruit Logistica“ yra pirmaujanti pasaulinė šviežių produktų verslo paroda, pristatanti visą vaisių ir daržovių sektoriaus pridėtinės vertės kūrimo grandinę nuo gamintojo iki pardavimo vietos.
Renginys apima tris dalyvių segmentus: šviežių produktų, technologijų bei logistikos. 2024 m. parodoje dalyvavo daugiau kaip 2.770 dalyvių iš 94 šalių, kurie pristatė savo produktus, paslaugas ir sprendimus.
„Ecommerce Berlin Expo“
Data ir vieta: vasario 19–20 d., Berlynas
Tai vienas populiariausių renginių Europoje, sutraukiantis daugiau nei 10.000 dalyvių, jame patirtimi dalijasi 250 pranešėjų.
„EuroCIS 2025“
2025 m. vasario 18–20 d., Diuseldorfas
Tris dienas parodos lankytojai iš mažmeninės ir didmeninės prekybos, viešbučių, maitinimo paslaugų ir viešojo maitinimo, laisvalaikio, taip pat finansinių paslaugų ir bankų sričių nagrinės sprendimus tokiose srityse kaip prekių ir tiekimo grandinės valdymas, POS programinė ir techninė įranga, žmogiškieji ištekliai, robotika, saugumas, nuostolių prevencija, grynųjų pinigų valdymas ir kainodara. Parodoje bus aptariamos tokios temos kaip dirbtinis intelektas, išmaniosios parduotuvės ir kibernetinis saugumas.
„eTail“
Data ir vieta: 2025 m. vasario 24–27 d., Palm Springsas
Bilietų kainos: nuo 999 iki 4.000 USD. Tai e. komercijos ir skaitmeninės rinkodaros specialistų renginys, vykstantis kasmet nuo 1999 m.
„White Label World Expo“
Data ir vieta: Vasario 25–26 d., Londonas
Tai nemokamas renginys, skirtas tiems, kurie siekia išplėsti savo e. prekybos verslą.
„Toy Fair“
Data ir vieta: kovo 1–4 d., Niujorkas
Žaislų prekybai skirta paroda.
„Food Expo Greece“
2025 m. kovo 8–10 d., Atėnai
Maisto ir gėrimų pramonės renginys, kuriame 1.300 pranešėjų tūkstančiams sektoriaus ekspertų pristatys naujoves.
„ShopTalk“
Data ir vieta: kovo 25–27 d., Las Vegasas
Daugiausia dėmesio savo kontinentui skiriančiame renginyje gali būti naudinga apsilankyti mažmenininkams ir iš kitų kraštų, ypač jei jie siekia būti žingsniu priekyje.
Šiemet planuojama diskutuoti, ką reiškia būti orientuotam į klientą, tęsis ir tradiciniai susitikimai tarp dalyvių.
Savo patirtimi dalinsis daugiau nei 50 aukščiausio lygio vadovų, tarp jų – Richardas Dicksonas, „Gap Inc.“ generalinis direktorius, Michelle Gass, „Levi Strauss & Co“ prezidentė ir generalinė direktorė.
„Sellers Summit 2025“
Data ir vieta: gegužės 6–8 d., Florida
Tai ne tipinė konferencija, o labiau intensyvus trijų dienų e. prekybos seminaras, kuriame pateikiamos tikslios, praktiškai pritaikomos strategijos, kaip plėsti verslą. Bilietų kainos svyruoja nuo 799 iki 1.399 JAV USD.
„World Retail Congress“
Data ir vieta: gegužės 12–14 d., Londonas
PLMA „World Of Private Label“
Data ir vieta: gegužės 20–21 d., Amsterdamas
Į parodą suvažiuoja mažmenininkai ir gamintojai. Praėjusiais metais parodoje apsilankė daugiau kaip 17.000 lankytojų iš daugiau kaip 125 šalių. Apie 3.000 parodos dalyvių iš 73 šalių pristatė tūkstančius maisto ir ne maisto produktų.
„Retail Fest“
Data ir vieta: gegužės 28–30 d., Australija
Mažmeninės prekybos festivalis „Retail Fest 2025“ – tai ne tik renginys, bet ir Australijos gyvybingos mažmeninės prekybos bendruomenės šventė, teigia organizatoriai. Planuojama, kad dalyvių skaičius viršys 1.500. Bilietų kainos prasideda nuo 430 USD, brangiausi kainuoja 1.500 USD.
„Shoptalk Europe“
Data ir vieta: birželio 2–4 d., Barselona
Tai renginys mažmenininkams ir prekių ženklų novatoriams, kuriame daugiausia dėmesio skiriama skaitmeninei mažmeninės prekybos transformacijai ir besikeičiantiems klientų poreikiams.
„Retail Innovation Conference & Expo“
Data ir vieta: birželio 4–6 d., Čikaga
Mažmeninės prekybos inovacijų konferencija ir paroda. Dalyvauja per 5.000 svarbiausių mažmeninės prekybos sprendimų priėmėjų. Bilietų kainos svyruoja nuo 60 iki 2.595 USD.
„Fruit Attraction“
Data ir vieta: rugsėjo 30 d. – spalio 2 d., Madridas
„Fruit Attraction“ yra platforma vaisių ir daržovių augintojams, galinti padėti užmegzti verslo santykius ir atverti galimybių naujose rinkose.
„eCommerce Expo“
Data ir vieta: 2025 m. rugsėjo 24–25 d., Londonas
Tai didžiausias elektroninei prekybai skirtas renginys Jungtinėje Karalystėje. Prie turinio kūrimo prisideda JK elektroninės prekybos asociacija IMRG.
„Nordic Organic Food Fair“
Data ir vieta: lapkričio 12–13 d., Stokholmas
Šiaurės šalių ekologiškų maisto produktų mugė, kurioje pristatomos naujausios tendencijos ir inovacijos ekologiško maisto, natūralaus grožio ir sveikatos sektoriuose.
Prekybos festivalis RETAIL Vilniuje
Rinkos ekspertų ir prekybos sektoriaus praktikų įžvalgos aktualiausiomis temomis. Renginys planuojamas pavasarį.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai