2025-01-08 05:45

„Rimi“ vadovas: pirkėjai nebenori permokėti (I dalis)

Vaidas Lukoševičius, „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vaidas Lukoševičius, „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vaidas Lukoševičius, „Rimi Lietuvos“ generalinis direktorius, VŽ podkastų studijoje viena ryškiausių tendencijų įvardijo tai, kad pirkėjai savo krepšelius susirenka skirtingų tinklų parduotuvėse. Jie nebenori permokėti, todėl pakankamai lengvai išskaido savo pirkinius, vienų produktų įsigyja viename tinkle, kitų – kitame, pamatę geresnę akciją, pakeičia savo sprendimą.

Tai, jo teigimu, skatina galvoti kompleksiškai, ir dėl to dabar „Rimi“ siūlo galimybių apsipirkti visų tipų pirkėjams, susiformuoti įvairius krepšelius, tiek pigesnių, tiek ir išskirtinių ar sveikesnių prekių. 

Paklaustas, kas, jo kaip prekybos įmonės vadovo, ir kaip vartotojo, nuomone yra geriau – akcijos ar visada žema kaina, V. Lukoševičius, atsakė, kad visų pirma tai yra su verslo strategija susijęs klausimas.

„Aš asmeniškai akcijas matau kaip vieną iš neišvengiamų prekybos skatinimo formų, ir, natūralu, kad kuo konkurencija rinkoje yra didesnė, tuo pardavimų skatinimo bus daugiau“, – kalbėjo V. Lukoševičius.

52795
130817
52791