2024-05-20 08:45

„Reitan Convenience Lithuania“: džiazas su „Caffeine“ prekių ženklu pasiteisino

Daiva Pivoriūnienė, „Reitan Convenience Lithuania“ operacijų vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Daiva Pivoriūnienė, „Reitan Convenience Lithuania“ operacijų vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
UAB „Reitan Convenience Lithuania“, jungianti prekių ženklus „Caffeine“, „Narvesen“ ir „Lietuvos spauda“, išlipo iš nuostolių ir pernai dirbo pelningai.
  • Praėjusieji buvo vieni sėkmingiausių metų įmonės istorijoje, tačiau tai nenutiko atsitiktinai, įmonės vadovybė ėmėsi labai sistemingų žingsnių.
  • Teko imtis ir nemalonių sprendimų: atidarė naujas „Caffeine“, bet kartu uždarė spaudos kioskus.
  • Kaip „Caffeine“ augina „Narvesen“ prekių ženklą.
  • Sunkiausia įgyvendinant rimtus pokyčius – išlaikyti blaivų protą, nesiblaškyti, kai pradžioje kyla kokių nors nesusipratimų ar dvejonių.

Bendrovės pajamos 2023 m. ūgtelėjo 9%, iki 58,33 mln. Eur, o grynasis pelnas pasiekė 2,649 mln. Eur. Ankstesniais metais „Reitan Convenience Lithuania“ nuostoliai siekė 980.510 Eur.

52795
130817
52791