„Reitan Convenience Lithuania“: džiazas su „Caffeine“ prekių ženklu pasiteisino

- Praėjusieji buvo vieni sėkmingiausių metų įmonės istorijoje, tačiau tai nenutiko atsitiktinai, įmonės vadovybė ėmėsi labai sistemingų žingsnių.
- Teko imtis ir nemalonių sprendimų: atidarė naujas „Caffeine“, bet kartu uždarė spaudos kioskus.
- Kaip „Caffeine“ augina „Narvesen“ prekių ženklą.
- Sunkiausia įgyvendinant rimtus pokyčius – išlaikyti blaivų protą, nesiblaškyti, kai pradžioje kyla kokių nors nesusipratimų ar dvejonių.
Bendrovės pajamos 2023 m. ūgtelėjo 9%, iki 58,33 mln. Eur, o grynasis pelnas pasiekė 2,649 mln. Eur. Ankstesniais metais „Reitan Convenience Lithuania“ nuostoliai siekė 980.510 Eur.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai