2024-03-20 06:45

12-a produktų, 156 mln. apyvarta – kitokia „Orbio World“ patirtis e. prekyboje

Tomas Mačernis, UAB „Orbio World“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tomas Mačernis, UAB „Orbio World“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
E. prekybininkė Lietuvoje įsteigta „Orbio World“ per praėjusius metus skaičiuoja dar vieną šuolį į viršų, o šiemečiuose planuose – žingsnis ir į tradicinę mažmeninę prekybą.
  • Kiekvienas pagrindinis produktas turi atskirą e. parduotuvę.
  • Dirbant pasauliniu mastu, svarbu būti ir kaip įmanoma lokalesniems, prisitaikyti prie skirtingų šalių vartotojų.
  • „Pigu“ vadina vietiniu „Amazon“.
  • JAV prezidento rinkimų iššūkiai ir poveikis e. prekybai.

„Orbio World“ buvo įkurta prieš kelerius metus, susijungus dviem lietuviškoms bendrovėms – UAB „Ekomlita“, kuri užsiėmė e. prekyba, ir skaitmeninės rinkodaros agentūrai „Ynot Media“. 

52795
130817
52791