12-a produktų, 156 mln. apyvarta – kitokia „Orbio World“ patirtis e. prekyboje
- Kiekvienas pagrindinis produktas turi atskirą e. parduotuvę.
- Dirbant pasauliniu mastu, svarbu būti ir kaip įmanoma lokalesniems, prisitaikyti prie skirtingų šalių vartotojų.
- „Pigu“ vadina vietiniu „Amazon“.
- JAV prezidento rinkimų iššūkiai ir poveikis e. prekybai.
„Orbio World“ buvo įkurta prieš kelerius metus, susijungus dviem lietuviškoms bendrovėms – UAB „Ekomlita“, kuri užsiėmė e. prekyba, ir skaitmeninės rinkodaros agentūrai „Ynot Media“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai