2023-04-08 14:30

Tyrimas: klientus geriausiai aptarnauja „Senukai“, po jų – „Depo“ ir „Moki veži“

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Tyrimų bendrovės „Shopper Quality Group“ Lietuvos filialo atliktas slapto pirkėjo tyrimas „pasidaryk pats“ segmente parodė, kad statybos, remonto ir buities prekių tinklą „Kesko Senukai“ 48,1% apklaustųjų įvardijo kaip aukščiausią aptarnavimo kokybę siūlančią bendrovę. Antroje vietoje atsiduria „Depo“ su 18,5% respondentų balsų, trečioje – „Moki Veži“ su 17,5% balsų.

„Shopper Quality“ tyrime pirkėjų buvo klausiama apie aptarnavimą šešiose „pasidaryk pats“ sektoriaus įmonėse: „Senukai“, „Moki veži“, „Jupoja“, „Depo“, „Ermitažas“ ir „Bikuva“.

„Atliekame aptarnavimo kokybės tyrimus, kad galėtume parodyti, kaip keičiasi aptarnavimo tendencijos, prekybininkų ir klientų požiūris. Galime pasidžiaugti, kad šie tyrimai motyvuoja nuolat gerinti paslaugų kokybę ir kuria nuoseklų darbuotojų ir pirkėjų santykį“, – sako Neringa Kazlauskienė, „Shopper Quality Group“ valdybos narė.

Lietuvos gyventojų nuomonės reprezentatyvus tyrimas 2023 m. sausio–vasario mėnesį atliktas pačios „Shopper Quality Group“ iniciatyva. Jo metu apklausta 1.012 Lietuvos gyventojų.

Svarbios ir mažos smulkmenos

Diana Barauskienė, „Kesko Senukai Lithuania“ klientų patirties valdymo skyriaus vadovė Baltijos šalims, sako, kad nuolat ieškoma sprendimų, kaip pagerinti apsipirkimo patirtį. 

„Džiaugiamės, kad tai mato ir vertina mūsų pirkėjai, padedantys mums išlaikyti lyderio poziciją ir nenuleisti kartelės“, – įvertinimu džiaugiasi D. Barauskienė.

Išpildyti pirkėjų lūkesčius, anot jos, padeda komandinis darbas tarp įmonės padalinių ir bendras visų susitelkimas į tą patį tikslą – aukščiausią aptarnavimo kokybę.

D. Barauskienės teigimu, kliento patirtis yra visuminė ir kiekvieno įmonės padalinio veikla daro jai įtaką. Patirtis prasideda nuo mažų smulkmenų, apie kurias pirkėjai galbūt net nesusimąsto, svarbūs ir vizualiai aiškiai atpažįstami pokyčiai ir pagerinimai. 

52795
130817
52791