2022-09-11 16:01

Daugiau kaip trečdalis „Megos“ klientų perka drabužius

Rūtos Vizbarienės (VŽ) nuotr.
Rūtos Vizbarienės (VŽ) nuotr.
Kauno prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ šių metų liepą, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu mėnesiu, augo beveik visų prekių grupių – drabužių, avalynės, prekių vaikams, specializuotų, namų apyvokos prekių, aksesuarų ir dovanų, kūno priežiūros prekių – pardavimai. Šią liepą, kaip ir praėjusiais metais, daugiausia pinigų „Megos“ lankytojai išleido drabužiams – prekyba jais sudarė 36% visos liepos apyvartos.

2022 m. sausio–liepos mėnesiais didžiausią apyvartą „Megoje“ turėjo „Rimi Hypermarket“ „Peek&Cloppenburg“, „H&M“, „Topo centras“, „New Yorker“, „iDeal“, namų apyvokos prekių įsigyti siūlančiame „Jysk“, „Reserved“, optikos salone „Fielmann“ ir „Sportland“.

Visų TOP 10 parduotuvių apyvarta šių metų sausio–liepos mėnesiais didesnė nei praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu, tačiau didžiausiu (110%) pardavimų augimu išsiskyrė „iDeal“, skaičiuoja Ieva Goštautaitė-Gedutė, įmonės „Baltic Shopping Centers“, kuriai priklauso prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“, direktorė.

52795
130817
52791