2022-07-28 12:02

E. komercijos „pagirios“: „Pigu“ atotrūkis ir vis aktyvesni lenkų žingsniai Lietuvoje

VŽ koliažas
VŽ koliažas
E. prekybininkai per praėjusius metus augino pardavimus: dauguma jų skaičiuoja dviženklius šuolius. Šie metai atnešė naujų iššūkių ir atsargesnių nuotaikų.
  • Lietuviai – drąsūs žmonės, nepaisant infliacijos, karo, išaugusių energetikos kainų, perka ir apimčių nemažina.
  • Vis tik pirmasis šių metų pusmetis didžiulį e. komercijos žaidėjų džiaugsmą kiek apramino.
  • Savotiški linkėjimai „Pigu“ – su „Allegro“ galima žengti dar toliau.
  • Jei kurį laiką lenkai per daug entuziazmo nerodė mažai Lietuvos rinkai, dabar matome vis aktyvesnius jų žingsnius.
  • Didelės dramos nėra – lietuviai e. prekybininkai yra lankstūs ir greiti.

VŽ lygina didžiausius buitinės technikos, elektronikos, baldų ir kitų prekių pardavėjus internete. Tiesa, e. prekybos apimtis nėra paprasta išskirti, nes kai kurios bendrovės, pavyzdžiui, „Topo centras“ ar „Senukai“, yra stiprūs ir fizinėje prekyboje, ir internete, bet jie pateikia tik bendrus pardavimus.

52795
130817
52791