2022-05-02 08:45

Pandemijos laiko novatoriškam „Akropolio“ e. platformos išsukimui neužteko

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
UAB „Trobos“, vystančiai prekybos centro „Akropolis“ e. platformą, per pandemijos suvaržymų metus taip ir nepavyko sėkmingai startuoti. Bendrovės pajamos per metus nesiekė 180.000 Eur, patirti grynieji nuostoliai viršija 2 mln. Eur.
  • E. komercijos ekspertas, sako, tokie e. platformos „Trobos.lt“ rezultatai „pakelia antakius“.
  • Tokias metines pajamas neretai per mėnesį pasiekia net ir nelabai didelė e. parduotuvė Lietuvoje.
  • Pandemijos ribojimai atlaisvėjo ir vėl šoktelėjo fizinė prekyba, tad e. komercijos žaidėjams iššūkių netrūks ateityje.
  • Lankomiausios e. parduotuvės Lietuvoje.

VŽ rašė, bendrovės akcininke nuo šių metų pradžios tapo antrinė „Vilniaus prekybos“ įmonė „Ermi Group“, statybos ir apdailos prekių tinklo „Ermitažas“ valdytoja. Apie permainų etapą indikuoja ir naujai paskirta e. platformos vadovė, kuria šį balandį tapo Justė Levčenkaitė, ligšiolinė UAB „Azeta“, vystančios „Eurovaistinių“ internete prekybą, vadovė.

52795
130817
52791