2022-01-26 17:01

Lietuviškos kosmetikos keliai pas klientus: D2C modelis atveria tolimas rinkas

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Lietuviškos kosmetikos gamintojai suranda vis daugiau klientų, ir ne tik namų rinkoje. Štai kosmetikos gamybos UAB „Dermofaktorius“, 2021 m. ūgtelėjusi 26%, pasiekė 4 mln. Eur apyvartą. Tiesioginės prekybos D2C (angl. „direct to consumer“) modelį šlifuojanti bendrovė žengia į JAV ir Didžiąją Britaniją. Kita kosmetikos gamintoja – „Biok Lab“ – irgi kalba apie sėkmingus metus, kai klientai atsigręžė į aukštesnių kainų segmentą, daugiau pirko internetu.

Eglė Vaitiekūnaitė-Šiuškienė, „Dermofaktoriaus“ generalinė direktorė, skaičiuoja, kad beveik trečdalį, 29,1%, visų pardavimų įmonė įvykdė per pastaruosius kelis mėnesius, nes pasiteisino darbas pagal D2C modelį, pasiekti prekės ženklams kelti tikslai. Būtent šis verslo modelis užtikrino „Manillos“ prekės ženklo valdytojos augimą pandemijos metu. Juo remiantis žengiama į JAV ir D. Britanijos rinkas.

Vadovė pasakoja, kad D2C strategija paremta tiesioginiu ryšiu su vartotoju, kai santykis su juo nuo pat pradžių plėtojamas betarpiškai, bandoma rasti ir pasitelkti tinkamiausias priemones.

52795
130817
52791