Lietuviškos kosmetikos keliai pas klientus: D2C modelis atveria tolimas rinkas

Lietuviškos kosmetikos gamintojai suranda vis daugiau klientų, ir ne tik namų rinkoje. Štai kosmetikos gamybos UAB Dermofaktorius, 2021 m. ūgtelėjusi 26%, pasiekė 4 mln. Eur apyvartą. Tiesioginės prekybos D2C (angl. direct to consumer) modelį šlifuojanti bendrovė žengia į JAV ir Didžiąją Britaniją. Kita kosmetikos gamintoja Biok Lab irgi kalba apie sėkmingus metus, kai klientai atsigręžė į aukštesnių kainų segmentą, daugiau pirko internetu.
Eglė Vaitiekūnaitė-Šiuškienė, Dermofaktoriaus generalinė direktorė, skaičiuoja, kad beveik trečdalį, 29,1%, visų pardavimų įmonė įvykdė per pastaruosius kelis mėnesius, nes pasiteisino darbas pagal D2C modelį, pasiekti prekės ženklams kelti tikslai ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti