Lietuviškos kosmetikos keliai pas klientus: D2C modelis atveria tolimas rinkas

Eglė Vaitiekūnaitė-Šiuškienė, „Dermofaktoriaus“ generalinė direktorė, skaičiuoja, kad beveik trečdalį, 29,1%, visų pardavimų įmonė įvykdė per pastaruosius kelis mėnesius, nes pasiteisino darbas pagal D2C modelį, pasiekti prekės ženklams kelti tikslai. Būtent šis verslo modelis užtikrino „Manillos“ prekės ženklo valdytojos augimą pandemijos metu. Juo remiantis žengiama į JAV ir D. Britanijos rinkas.
Vadovė pasakoja, kad D2C strategija paremta tiesioginiu ryšiu su vartotoju, kai santykis su juo nuo pat pradžių plėtojamas betarpiškai, bandoma rasti ir pasitelkti tinkamiausias priemones.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai