2021-10-11 16:40

Žvalgosi į „Alibabos“ modelį, dėl pardavėjų konkuruoja su „Pigu.lt“   

Nerijus Grybė, „MerXu“ platformos vadovas Lietuvai. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nerijus Grybė, „MerXu“ platformos vadovas Lietuvai. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Netrukus apie dar vieną pritrauktą investicijų injekciją ketinanti paskelbti B2B e. prekybos platforma „MerXu.com“ puoselėja didesnes ambicijas Lietuvos rinkoje. Artimiausiais mėnesiais ketinama startuoti ir Latvijoje bei Vokietijoje.
  • Verslui skirta „MerXu.com“ platforma auga, bet ambicijos dar didesnės.
  • Su „Pigu.lt“ ar panašiomis platformomis konkuruoja dėl pardavėjų, tuo tarpu dėl pirkėjų keliai nesusikerta.
  • Estijoje platforma nušuoliavo gerokai toliau – čia registruotų vartotojų-įmonių yra jau dvigubai daugiau nei Lietuvoje.

Šiuo metu „MerXu“ veikia Lenkijoje, Čekijoje, Slovakijoje, Estijoje ir Lietuvoje, šį rugsėjį išsiplėtė į Vengriją ir Rumuniją.

52795
130817
52791