Dar vienas e. prekybos maistu šuolis: „Barboros“, „LastMile“ ir „Rimi“ patirtis

Jurgita Gižaitė-Tulabienė, e. maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ komunikacijos vadovė, komentuoja, kad įsigaliojus naujai tvarkai, „Barboroje“ užsakymų srautas nuo pirmadienio pradėjo augti.
„Matome, kad ne tik greičiau laisvi laikai užsipildo prekių pristatymui į namus, bet ir daugiau gyventojų renkasi atsiėmimą „Drive in“ stotelėse. Šiuo metu, pasirinkus prekių atsiėmimą į automobilį, užsakymą galima gauti greičiau“, – sako J. Gižaitė-Tulabienė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai