2021-09-19 20:00

Dar vienas e. prekybos maistu šuolis: „Barboros“, „LastMile“ ir „Rimi“ patirtis

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Pirmadienį įsigaliojo ribojimai prekybininkams, į kurių parduotuves, viršijančias 1.500 kv. m, pirkėjai patenka tik su galimybių pasais (GP). Ryškėja naujosios tvarkos laimėtojai – tai e. prekybininkai, šią savaitę skaičiuojantys užsakymų šuolį, ir santykinai nemažos parduotuvės, tokios kaip „Lidl“, o regionuose – visos mažesnės parduotuvės.

Jurgita Gižaitė-Tulabienė, e. maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ komunikacijos vadovė, komentuoja, kad įsigaliojus naujai tvarkai, „Barboroje“ užsakymų srautas nuo pirmadienio pradėjo augti.

„Matome, kad ne tik greičiau laisvi laikai užsipildo prekių pristatymui į namus, bet ir daugiau gyventojų renkasi atsiėmimą „Drive in“ stotelėse. Šiuo metu, pasirinkus prekių atsiėmimą į automobilį, užsakymą galima gauti greičiau“, – sako J.  Gižaitė-Tulabienė.

52795
130817
52791