2021-09-16 11:46

„Akropolį“ į internetą kraustančiame „Trobų“ projekte – 30 nuomininkų

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Vilniaus prekybos“ naujoji platforma „Trobos.lt“, siūlanti sostinės gyventojams įsigyti prekių iš Vilniaus „Akropolio“, siekia varžytis su e. komercijos lyderiais, o konkurentus pranokti prekes pristatydama itin greitai. Visgi matyti, kad kol kas tai nėra visą prekybos centrą apimantis projektas, prie platformos prisijungė pačiai „Vilniaus prekybos“ grupei priklausančios įmonės ir kelios dešimtys kitų parduotuvių.
  • Šių metų sausį startavusio projekto „Trobos“ rezultatai ir planai.
  •  „Douglas“ šiuo metu vyksta prisijungimo prie „Trobų“ projekto pasiruošimo darbai.
  • „Aprangos“ grupė testuoja bendradarbiavimą su „Trobomis“.

Šiuo metu platformoje siūlomos „Vilniaus prekybos“ įmonių „Maxima LT“, „Ermitažo“ ir „Eurovaistinės“ prekės. Taip pat jau prisijungė keli partneriai iš „Akropolio“: „Esprit“, „Etam“, „Geox“, „Salamander“, „Žygio batai“, „Step Top“, „XS Žaislai“, „Regatta“, „Ivo Nikkolo“, „iDeal“, „Samsung“. „Vilniaus prekybai“ pavyko susitarti ir dėl vienos „Aprangos“ grupės parduotuvių „Apranga“ įsiliejimo į projektą. 

52795
130817
52791