2019-05-13 12:23

„Apranga“ pristato e. platformą „Soulz“

E. platformos atvaizdas.
E. platformos atvaizdas.
Drabužių mažmeninės prekybos „Aprangos“ grupė pradeda prekybą internetu naujoje platformoje „Soulz.lt“.

Lietuvoje veikianti internetinė parduotuvė apjungia didžiąją dalį „Aprangos“, „Aprangos galerijos“, „City“, „Tommy Hilfiger“, „Aldo“ ir kitų parduotuvių asortimento. Ateityje numatoma prekės ženklų asortimentą plėsti, teigiama bendrovės per „Nasdaq“ biržą išplatintame pranešime.

„Mūsų tikslas – suteikti vartotojams dar daugiau galimybių ir sėkmingą patirtį mažmeninėje prekyboje pritaikyti skaitmeninėje erdvėje, kurioje veikiame jau trejus metus. Neabejojame, kad „Soulz.lt“ platforma dar labiau sutvirtins mūsų pozicijas. Pirkėjai nesirenka vien tradicinių ar vien skaitmeninių kanalų, todėl norime pasiūlyti kuo geresnę apsipirkimo patirtį,“ – pranešime cituojamas Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius.

Pasak jo, aktyviai investuojama į tradicines parduotuves ir keliami ambicingi tikslai internetinėje erdvėje.

2019 m. „Aprangos“ grupė planuoja rekonstruoti ar atidaryti 35-40 parduotuvių, o grynosios investicijos sieks apie 12-15 mln. Eur. 2019 m. planuojama pasiekti 242,6 mln. eurų apyvartą – 7% daugiau nei per praėjusį laikotarpį.

„Soulz.lt“ prekiaujama daugiau nei 80 žinomų prekinių ženklų, tokių kaip „Boss“, „Tommy Hilfiger“, „Armani Exchange“, „Calvin Klein Jeans“, „Aldo”, „Tom Tailor“, „Diesel“, „Jack&Jones“, „Miss Sixty“, „Superdry“, „Coccinelle“, „Marella“, „Michael Kors“ drabužiais, avalyne ir aksesuarais.

Prekės ženklą „Soulz“ sukūrė agentūra „Clinic 212“. Platformą „Soulz.lt“ vystė interneto sistemų ir aplikacijų kūrėjai bendrovė „Nordcode“. Kuriant platformą buvo keliama daug tikslų, tačiau svarbiausi – pirkėjo patirtis apsiperkant, sklandi naujos platformos integracija į jau turimas verslo sistemas, maksimalus procesų automatizavimas kiekviename pirkėjo aptarnavimo taške.

Nuo 2016 m. „Aprangos“ grupė, veikdama pagal pasirašytas sutartis su pasaulio drabužių mažmeninės prekybos rinkos lydere „Inditex“, vykdo „Zara“, „Massimo Dutti“, „Bershka“, „Pull and Bear“, „Stradivarius“, „Zara Home“, „Uterqüe“ ir „Oysho“ prekės ženklų prekybą internetu Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

„Aprangos“ grupė bendradarbiauja su daugiau kaip 200 žinomų Europos ir pasaulio prekių ženklų. Šiuo metu grupė valdo 189 parduotuvių tinklą (111 Lietuvoje, 49 Latvijoje ir 29 Estijoje), tarp jų nuosavus prekybos tinklus: „Apranga", „Aprangos galerija", „City“ bei „Mados Linija“ ir pagal franšizės sutartis bendradarbiauja su prekių ženklais „Burberry“, „Hugo Boss“, „Emporio Armani“, „Ermenegildo Zegna“, „Max Mara“, „Armani Exchange“, „Weekend Max Mara“, „Coccinelle“, „Mango“, „Aldo“, „s.Oliver“, „Marella“, „Max&Co”, „Pennyblack”, „Tommy Hilfiger“, „Calvin Klein Underwear”, „Tom Tailor“, „Sandro“, „Maje“, „Karen Millen“, „Orsay“, „Promod” bei „Inditex” prekės ženklais „Zara“, „Zara Home“, „Massimo Dutti“, „Bershka“, „Pull and Bear“, „Stradivarius“, „Oysho”.

52795
130817
52791