„Apranga“ pristato e. platformą „Soulz“

Publikuota: 2019-05-13
E. platformos atvaizdas.
E. platformos atvaizdas.

Drabužių mažmeninės prekybos „Aprangos“ grupė pradeda prekybą internetu naujoje platformoje „Soulz.lt“.

Lietuvoje veikianti internetinė parduotuvė apjungia didžiąją dalį „Aprangos“, „Aprangos galerijos“, „City“, „Tommy Hilfiger“, „Aldo“ ir kitų parduotuvių asortimento. Ateityje numatoma prekės ženklų asortimentą plėsti, teigiama bendrovės per „Nasdaq“ biržą išplatintame pranešime.

„Mūsų tikslas – suteikti vartotojams dar daugiau galimybių ir sėkmingą patirtį mažmeninėje prekyboje pritaikyti skaitmeninėje erdvėje, kurioje veikiame jau trejus metus. Neabejojame, kad „Soulz.lt“ platforma dar labiau sutvirtins mūsų pozicijas. Pirkėjai nesirenka vien tradicinių ar vien skaitmeninių kanalų, todėl norime pasiūlyti kuo geresnę apsipirkimo patirtį,“ – pranešime cituojamas Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius.

Pasak jo, aktyviai investuojama į tradicines parduotuves ir keliami ambicingi tikslai internetinėje erdvėje.

2019 m. „Aprangos“ grupė planuoja rekonstruoti ar atidaryti 35-40 parduotuvių, o grynosios investicijos sieks apie 12-15 mln. Eur. 2019 m. planuojama pasiekti 242,6 mln. eurų apyvartą – 7% daugiau nei per praėjusį laikotarpį.

„Soulz.lt“ prekiaujama daugiau nei 80 žinomų prekinių ženklų, tokių kaip „Boss“, „Tommy Hilfiger“, „Armani Exchange“, „Calvin Klein Jeans“, „Aldo”, „Tom Tailor“, „Diesel“, „Jack&Jones“, „Miss Sixty“, „Superdry“, „Coccinelle“, „Marella“, „Michael Kors“ drabužiais, avalyne ir aksesuarais.

Prekės ženklą „Soulz“ sukūrė agentūra „Clinic 212“. Platformą „Soulz.lt“ vystė interneto sistemų ir aplikacijų kūrėjai bendrovė „Nordcode“. Kuriant platformą buvo keliama daug tikslų, tačiau svarbiausi – pirkėjo patirtis apsiperkant, sklandi naujos platformos integracija į jau turimas verslo sistemas, maksimalus procesų automatizavimas kiekviename pirkėjo aptarnavimo taške.

Nuo 2016 m. „Aprangos“ grupė, veikdama pagal pasirašytas sutartis su pasaulio drabužių mažmeninės prekybos rinkos lydere „Inditex“, vykdo „Zara“, „Massimo Dutti“, „Bershka“, „Pull and Bear“, „Stradivarius“, „Zara Home“, „Uterqüe“ ir „Oysho“ prekės ženklų prekybą internetu Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

„Aprangos“ grupė bendradarbiauja su daugiau kaip 200 žinomų Europos ir pasaulio prekių ženklų. Šiuo metu grupė valdo 189 parduotuvių tinklą (111 Lietuvoje, 49 Latvijoje ir 29 Estijoje), tarp jų nuosavus prekybos tinklus: „Apranga", „Aprangos galerija", „City“ bei „Mados Linija“ ir pagal franšizės sutartis bendradarbiauja su prekių ženklais „Burberry“, „Hugo Boss“, „Emporio Armani“, „Ermenegildo Zegna“, „Max Mara“, „Armani Exchange“, „Weekend Max Mara“, „Coccinelle“, „Mango“, „Aldo“, „s.Oliver“, „Marella“, „Max&Co”, „Pennyblack”, „Tommy Hilfiger“, „Calvin Klein Underwear”, „Tom Tailor“, „Sandro“, „Maje“, „Karen Millen“, „Orsay“, „Promod” bei „Inditex” prekės ženklais „Zara“, „Zara Home“, „Massimo Dutti“, „Bershka“, „Pull and Bear“, „Stradivarius“, „Oysho”.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams 15

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai.

Rinkodara
2019.09.19
„Maxima“ uždaro parduotuvę Totorių g., Vilniuje  14

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ uždaro savo parduotuvę Totorių g., Vilniuje, kuri šioje vietoje veikia...

Prekyba
2019.09.19
R. Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87.500 Eur 11

Tenisininkas Ričardas Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87,500 Eur.

Rinkodara
2019.09.19
„Maxima“ teisme bando užkirsti kelią „Lidl“ statyboms 36

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ Estijoje užginčijo Vokietijos prekybininko „Lidl“ detalųjį planą,...

Prekyba
2019.09.19
Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium 6

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.19
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium 1

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
2019.09.19
Naujos baudos prekybininkams: iki 3% metinių pajamų 5

Įsigaliojo Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pataisos, numatančios maksimalius...

Prekyba
2019.09.18
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 4

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Rimi“ ir „Profisa“ sulaukė baudos už prekybą nesaugiais žaislais 4

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nustatė, kad UAB „Profisa“ ir UAB „Rimi Lietuva“ teikė į...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
E. prekybos PVM direktyva apsunkins kiniškų siuntų kelią į Europą  Premium 13

2017 m. gruodžio 5 d. Europos Sąjungos (ES) mastu priimta vadinamoji elektroninės prekybos PVM direktyva,...

Prekyba
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„Iki“ atidarė mokymų centrą Klaipėdoje 4

Prekybos tinklas „Iki“, metų pradžioje atidaręs pirmą „Iki akademiją“ Vilniuje, dabar tokį pat mokymų centrą...

Prekyba
2019.09.17
Prekybos plotų statistika: Vilnaus atotrūkis nuo regionų sumažėjo

Mažmeninės prekybos įmonėms 2018 m. pabaigoje priklausė 16.400 parduotuvių (0,3% daugiau negu 2017 m.). Jų...

Prekyba
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 21

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 3

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Sportland LT“ pelnas augo beveik dvigubai iki 3 mln. Eur

UAB „Sportland LT“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 2,924 mln. Eur grynojo pelno – beveik dvigubai...

Prekyba
2019.09.16
E. Sesemannas: „Rimi“ Lietuvoje siekia aukštesnės pozicijos Premium 10

Edgaras Sesemannas, „Rimi Baltic“ generalinis direktorius, interviu VŽ sako, kad į skaitmeninimo...

Prekyba
2019.09.16
J. J. Komaras: milijardas mažų degtinės buteliukų Premium

Lenkai kiekvienais metais išgeria vis daugiau alkoholio. Kartu keičiasi stipraus alkoholio gėrimo įpročiai ir...

Verslo klasė
2019.09.15
„Facebook“ skaitmeninė valiuta: keisis ir e. parduotuvės 3

Socialinio tinklo „Facebook“ dar tik planuojama paleisti kriptovaliuta „Libra“ sulaukia kritikos iš duomenų...

Prekyba
2019.09.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau