„Apranga“ pristato e. platformą „Soulz“

Publikuota: 2019-05-13
E. platformos atvaizdas.
E. platformos atvaizdas.

Drabužių mažmeninės prekybos „Aprangos“ grupė pradeda prekybą internetu naujoje platformoje „Soulz.lt“.

Lietuvoje veikianti internetinė parduotuvė apjungia didžiąją dalį „Aprangos“, „Aprangos galerijos“, „City“, „Tommy Hilfiger“, „Aldo“ ir kitų parduotuvių asortimento. Ateityje numatoma prekės ženklų asortimentą plėsti, teigiama bendrovės per „Nasdaq“ biržą išplatintame pranešime.

„Mūsų tikslas – suteikti vartotojams dar daugiau galimybių ir sėkmingą patirtį mažmeninėje prekyboje pritaikyti skaitmeninėje erdvėje, kurioje veikiame jau trejus metus. Neabejojame, kad „Soulz.lt“ platforma dar labiau sutvirtins mūsų pozicijas. Pirkėjai nesirenka vien tradicinių ar vien skaitmeninių kanalų, todėl norime pasiūlyti kuo geresnę apsipirkimo patirtį,“ – pranešime cituojamas Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius.

Pasak jo, aktyviai investuojama į tradicines parduotuves ir keliami ambicingi tikslai internetinėje erdvėje.

2019 m. „Aprangos“ grupė planuoja rekonstruoti ar atidaryti 35-40 parduotuvių, o grynosios investicijos sieks apie 12-15 mln. Eur. 2019 m. planuojama pasiekti 242,6 mln. eurų apyvartą – 7% daugiau nei per praėjusį laikotarpį.

„Soulz.lt“ prekiaujama daugiau nei 80 žinomų prekinių ženklų, tokių kaip „Boss“, „Tommy Hilfiger“, „Armani Exchange“, „Calvin Klein Jeans“, „Aldo”, „Tom Tailor“, „Diesel“, „Jack&Jones“, „Miss Sixty“, „Superdry“, „Coccinelle“, „Marella“, „Michael Kors“ drabužiais, avalyne ir aksesuarais.

Prekės ženklą „Soulz“ sukūrė agentūra „Clinic 212“. Platformą „Soulz.lt“ vystė interneto sistemų ir aplikacijų kūrėjai bendrovė „Nordcode“. Kuriant platformą buvo keliama daug tikslų, tačiau svarbiausi – pirkėjo patirtis apsiperkant, sklandi naujos platformos integracija į jau turimas verslo sistemas, maksimalus procesų automatizavimas kiekviename pirkėjo aptarnavimo taške.

Nuo 2016 m. „Aprangos“ grupė, veikdama pagal pasirašytas sutartis su pasaulio drabužių mažmeninės prekybos rinkos lydere „Inditex“, vykdo „Zara“, „Massimo Dutti“, „Bershka“, „Pull and Bear“, „Stradivarius“, „Zara Home“, „Uterqüe“ ir „Oysho“ prekės ženklų prekybą internetu Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

„Aprangos“ grupė bendradarbiauja su daugiau kaip 200 žinomų Europos ir pasaulio prekių ženklų. Šiuo metu grupė valdo 189 parduotuvių tinklą (111 Lietuvoje, 49 Latvijoje ir 29 Estijoje), tarp jų nuosavus prekybos tinklus: „Apranga", „Aprangos galerija", „City“ bei „Mados Linija“ ir pagal franšizės sutartis bendradarbiauja su prekių ženklais „Burberry“, „Hugo Boss“, „Emporio Armani“, „Ermenegildo Zegna“, „Max Mara“, „Armani Exchange“, „Weekend Max Mara“, „Coccinelle“, „Mango“, „Aldo“, „s.Oliver“, „Marella“, „Max&Co”, „Pennyblack”, „Tommy Hilfiger“, „Calvin Klein Underwear”, „Tom Tailor“, „Sandro“, „Maje“, „Karen Millen“, „Orsay“, „Promod” bei „Inditex” prekės ženklais „Zara“, „Zara Home“, „Massimo Dutti“, „Bershka“, „Pull and Bear“, „Stradivarius“, „Oysho”.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
08:40
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo sunkiau parduoti ekologiškus produktus

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai juntamas didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose ekologiškų...

Gazelė
2019.05.18
Pakoreguota „Aprangos“ EBITDA atitiko analitikų prognozę

Pirmąjį praėjusių metų ketvirtį „Aprangos“ pardavimams neigiamą įtaką darė neįprastai šalti orai ir Velykos,...

Prekyba
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  6

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – sparčiausias ES

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per keturis šių metų mėnesius buvo sparčiausias Europos...

Po ES teismo sprendimo Lenkijoje gali būti įvestas prekybos mokestis didiesiems 11

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas panaikino Europos Komisijos (EK) nepalankų sprendimą dėl mažmeninės...

Prekyba
2019.05.17
Mažų parduotuvių plėtrą Vilniaus centre vis dar riboja kliūtys 1

Per kelerius metus Vilniaus ir Kauno centrinėse dalyse atsidarys iki dešimties naujų nedidelių parduotuvėlių,...

Prekyba
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 13

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
Didžiųjų prekybininkų plėtra: atidarys dešimtis naujų parduotuvių Premium 1

Penki didieji prekybos tinklai „Maxima“, „Lidl“, „Rimi“, „Iki“ ir „Norfa“ šiais metais naujoms parduotuvėms...

Prekyba
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Atvirkštinis PVM mobiliesiems telefonams – nuo 2019 m. rugpjūčio 1 d. 9

Vyriausybė papildė prekių ir paslaugų, kurioms taikomas atvirkštinis PVM, sąrašą. Tokiu būdu Vyriausybė...

Finansai
2019.05.16
Vilniaus senamiestyje – dar viena maisto prekių parduotuvė skubantiems Premium 4

Sostinėje patogaus apsipirkimo segmentą (angl. convenience) toliau plečia nauji žaidėjai – J. Basanavičiaus...

Gazelė
2019.05.16
Seimas įvedė naujų ribojimų penkiems didžiausiems prekybininkams

Penkiems didžiausią rinkos dalį turintiems prekybininkams įvesti nauji reikalavimai: draudžiama reikalauti iš...

Prekyba
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
„Švyturys GO“ – mėgstamiausias nealkoholinis alus Lietuvoje Verslo tribūna 2

Lietuvoje fiksuojama nauja tendencija – itin sparčiai populiarėja nealkoholinis alus ir jo kokteiliai.

Prekyba
2019.05.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau