Kuriant verslo dovanas svarbios ir technologijos, ir kūrybiškumas
Nuolatiniu apyvartos augimu, klientų ir užsakymų skaičiumi „Stampline“ su daugiau kaip 50 darbuotojų yra rinkos lyderė. Jos generalinis direktorius Vladislovas Bobinas tvirtina, jog tai kasmetinio planavimo, finansinio stabilumo bei dinamiškų pokyčių nuopelnas. Kalbėdamas apie 25 m. bendrovės istoriją jis vadina save laimės kūdikiu, mat jo vadovaujamai įmonei neteko patirti didelių nuosmukių.
Populiariausios – personalizuotos dovanos
Verslo dovanos, bendrovės komercijos direktorės Jolantos Stakelskienės teigimu, nėra tik daiktai.
„Tai teigiamos emocijos, kurias žmonėms sukelia įteikiamos dovanos. Teisingai parinkta verslo dovana ne tik padeda kurti įmonės įvaizdį, bet gali padėti pasiekti ir kitų tikslų: skatinti pardavimus ar kurti darbuotojų lojalumą“, – paaiškina p. Stakelskienė. Anot jos, norimą perteikti emociją gali simbolizuoti su tuo susijusi dovana ir kuriamos asociacijos, tarkim, šilumos ir jaukumo įspūdį sukurs puodelis ar pledas, įmonės inovatyvumą – su mobiliosiomis technologijomis susieta dovana, pvz., išgerto vandens kiekį matuojanti gertuvė ar bevielė energijos talpykla–kroviklis.
Ji sako, kad dovanas galima suskirstyti į tris kategorijas: naudojamas kasdienėje įmonių veikloje, sezonines, dažniausiai – Kalėdų proga, bei originalias, atitinkančias išskirtinius klientų poreikius: „Rašiklių, puodelių, pakabukų reikia kiekvienam biurui – tai kasdieniai ir nuolat naudojami produktai. Remiantis tarptautinės verslo dovanų gamintojus jungiančios organizacijos PSI tyrimais, būtent verslo dovana yra ta reklamos priemonė, kuri veikia jos gavėją asmeniškai, nes yra pamatoma daug kartų. Vienas mėgiamiausių suvenyrų yra tušinukas, kuris dažname biure keliauja iš rankų į rankas ir pasiekia daug tikslinių vartotojų“.
Sezoninėmis verslo dovanomis labiausiai džiaugiamės artėjant didžiosioms metų šventėms, kai klientai nori padėkoti savo darbuotojams, partneriams, tiekėjams už bendradarbiavimą. „Stampline“ komandai tai laikas, kai galima pasinerti į kūrybą ir pagaminti unikalius dovanų rinkinius, atspindinčius jaukias Kalėdų idėjas. Vasara – įmonių renginių, įvairių mokymų laikas. Tuomet marškinėliai ir kepuraitės tampa komandos formavimo atributu, kuris, naudojant „Stampline“ turimas šiuolaikines tekstilės marginimo technologijas, gali būti įdomiai apipavidalinamas ir mielai dėvimas dar ilgą laiką.
Trečioji kategorija – originalios dovanos, pasak p. Stakelskienės, šiuo metu ypač populiarios. Tokių verslo dovanų tenka ieškoti ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje. Tuomet prieš patvirtinant visą tiražą gaminamas dovanos prototipas, siunčiamas pavyzdys, – tai jau kiek ilgesnis procesas, tačiau rezultatas atitinka lūkesčius.
Svarbios ne tik technologijos
Bendrovės „Echo Stamp“ specialistai nuolatos lankosi užsienio parodose, domisi verslo dovanų mados tendencijomis ir naujina prekių pasiūlą, nes ir labiausiai naudojamų dovanų – tušinukų, puodelių, marškinėlių, maišelių – asortimentas nuolat atnaujinamas. Pastaraisiais metais tapo labai populiarūs tušinukų, puodelių paviršių geometriniai raštai, švelnus liesti plastikas, pastelinės spalvos. Įmonė stebi tendencijas ir siekia būti vienu žingsniu priekyje bei pirmoji pateikti rinkai naujienas.
Viena labiausiai pasiteisinusių „Stampline“ strategijų yra didelis Vilniuje sandėliuojamų populiariausių prekių asortimentas, pvz., dabar čia yra daugiau kaip 200.000 tušinukų, beveik 9.000 įvairių puodelių. Įmonės vadovai ne kartą pabrėžia, kad dovanas galime pagaminti taip skubiai, kaip tik reikia.
„Stampline“ patikino, kad svarbi ne tik dovana, bet ir jos apipavidalinimas. Per 25 m. sukaupta daug patirties ne tik dizaino, bet ir spaudos gamybos srityje. Įmonė kasmet įdiegia naujas užrašų spaudos technologijas – tai pačius netikėčiausius sumanymus padeda paversti realybe. Dabar specialios paskirties spausdintuvai tiesiogiai spausdina spalvotas nuotraukas ir ant tušinukų, ir ant marškinėlių, rankšluosčių ar maišelių – kažkada gamybos meistrams tai buvo tik svajonė.
„Mūsų pajėgumai dideli, per dieną galime padaryti ir 10.000 dovanų. Esame savo srities profesionalai, sukaupę patirties bagažą, žinome, kokiomis technologijomis pasieksime geriausius ir greičiausius rezultatus. Ne viską darome Lietuvoje, turime partnerių Europoje, su kuriais įgyvendiname ypač didelius projektus. Visada surandame ir pasiūlome savo klientams optimalius sprendimus, nes kai reikia daug verslo dovanų, kaina ir pagaminimo greitis yra svarbus kriterijus“, – verslo niuansus aiškina p. Bobinas.
Sėkmę užtikrina komanda
Jis įsitikinęs, kad turima įranga ir technologijos – gerai, bet kūrybiškas komandos požiūris taip pat svarbu. Anot jo, būtent kūrybiškumas ne vieną kartą yra padėjęs išspręsti klientų problemas. „Svarbu idėja patikėti pačiam, tuomet ja patiki darbuotojai, o galiausiai – ir klientai“, – tvirtina vadovas.
„Stampline“ ne tik padeda sukurti aukščiausio lygio verslo dovanas, bet ir konsultuoja. Ponia Stakelskienė atvirauja, kad projektų vadovai klientams pasakoja, kokios verslo dovanos yra populiarios, kokiais spaudos būdais galima spausdinti kliento logotipą, o suradę kliento veiklai tinkančią dovaną, kaipmat idėja dalijasi su juo.
„Pagrindinis Pardavimų skyriaus darbo principas – sąžiningas pardavimas. Prieš ruošdami pasiūlymą mūsų projektų vadovai kalbasi su klientu ir maksimaliai išsiaiškina jo lūkesčius. Mums labai svarbu, kad pagaminta dovana prisidėtų prie teigiamo kliento įmonės įvaizdžio kūrimo ar kitų jo tikslų, – pasakoja p. Stakelskienė. – Pasitaiko atvejų, kai klientui reikia verslo dovanų skubiai. Tuomet drąsiai teigiame, kad projektą galime įgyvendinti per dieną, nes ir dizainas su gamyba, ir prekių sandėlis yra Vilniuje. Mes išsprendžiame įvairias situacijas, taip prisidedame prie kliento sėkmės.“
Vadovai pripažįsta, kad būna ir itin daug streso keliančių projektų, tačiau noras nenuvilti kliento yra tai, kas paskatina dar labiau susitelkti bei įgyvendinti projektą kuo sėkmingiau. Vieninga ir kūrybinga komanda – viena iš svarbiausių sąlygų sėkmingam kasdieniam darbui.