Kas tai? Veiklos sukaktis

Kuriant verslo dovanas svarbios ir technologijos, ir kūrybiškumas

Publikuota: 2018-04-09
„Echo Stamp“ vadovai teigia, kad sėkmingai bendrovei kūrybiškas komandos požiūris taip pat svarbu, kaip ir turima įranga bei technologijos.
„Echo Stamp“ vadovai teigia, kad sėkmingai bendrovei kūrybiškas komandos požiūris taip pat svarbu, kaip ir turima įranga bei technologijos.

Daugelyje biurų ir namų yra verslo dovanų ar suvenyrų, kuriuos sukūrė ir pagamino UAB „Echo Stamp“ komanda. Žymiausi ir didžiausi Lietuvoje verslo dovanų gamintojai per 25-erius veiklos metus skaičiuoja milijoniniais tiražais pagamintus rašiklius, puodelius, marškinėlius, originalių dovanų rinkinius. Skandinaviškos šaknys, stabilumas, atsakingas požiūris į klientų užsakymus bei socialiai atsakingas verslas, anot „Stampline“ prekių ženklą atstovaujančios komandos vadovų, yra įmonės sėkmės formulė. 

Nuolatiniu apyvartos augimu, klientų ir užsakymų skaičiumi „Stampline“ su daugiau kaip 50 darbuotojų yra rinkos lyderė. Jos generalinis direktorius Vladislovas Bobinas tvirtina, jog tai kasmetinio planavimo, finansinio stabilumo bei dinamiškų pokyčių nuopelnas. Kalbėdamas apie 25 m. bendrovės istoriją jis vadina save laimės kūdikiu, mat jo vadovaujamai įmonei neteko patirti didelių nuosmukių. 

Populiariausios – personalizuotos dovanos 

Verslo dovanos, bendrovės komercijos direktorės Jolantos Stakelskienės teigimu, nėra tik daiktai.

„Tai teigiamos emocijos, kurias žmonėms sukelia įteikiamos dovanos. Teisingai parinkta verslo dovana ne tik padeda kurti įmonės įvaizdį, bet gali padėti pasiekti ir kitų tikslų: skatinti pardavimus ar kurti darbuotojų lojalumą“, – paaiškina p. Stakelskienė. Anot jos, norimą perteikti emociją gali simbolizuoti su tuo susijusi dovana ir kuriamos asociacijos, tarkim, šilumos ir jaukumo įspūdį sukurs puodelis ar pledas, įmonės inovatyvumą – su mobiliosiomis technologijomis susieta dovana, pvz., išgerto vandens kiekį matuojanti gertuvė ar bevielė energijos talpykla–kroviklis.

Ji sako, kad dovanas galima suskirstyti į tris kategorijas: naudojamas kasdienėje įmonių veikloje, sezonines, dažniausiai – Kalėdų proga, bei originalias, atitinkančias išskirtinius klientų poreikius: „Rašiklių, puodelių, pakabukų reikia kiekvienam biurui – tai kasdieniai ir nuolat naudojami produktai. Remiantis tarptautinės verslo dovanų gamintojus jungiančios organizacijos PSI tyrimais, būtent verslo dovana yra ta reklamos priemonė, kuri veikia jos gavėją asmeniškai, nes yra pamatoma daug kartų. Vienas mėgiamiausių suvenyrų yra tušinukas, kuris dažname biure keliauja iš rankų į rankas ir pasiekia daug tikslinių vartotojų“.

Sezoninėmis verslo dovanomis labiausiai džiaugiamės artėjant didžiosioms metų šventėms, kai klientai nori padėkoti savo darbuotojams, partneriams, tiekėjams už bendradarbiavimą. „Stampline“ komandai tai laikas, kai galima pasinerti į kūrybą ir pagaminti unikalius dovanų rinkinius, atspindinčius jaukias Kalėdų idėjas. Vasara – įmonių renginių, įvairių mokymų laikas. Tuomet marškinėliai ir kepuraitės tampa komandos formavimo atributu, kuris, naudojant „Stampline“ turimas šiuolaikines tekstilės marginimo technologijas, gali būti įdomiai apipavidalinamas ir mielai dėvimas dar ilgą laiką.

Trečioji kategorija – originalios dovanos, pasak p. Stakelskienės, šiuo metu ypač populiarios. Tokių verslo dovanų tenka ieškoti ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje. Tuomet prieš patvirtinant visą tiražą gaminamas dovanos prototipas, siunčiamas pavyzdys, – tai jau kiek ilgesnis procesas, tačiau rezultatas atitinka lūkesčius. 

Svarbios ne tik technologijos 

Bendrovės „Echo Stamp“ specialistai nuolatos lankosi užsienio parodose, domisi verslo dovanų mados tendencijomis ir naujina prekių pasiūlą, nes ir labiausiai naudojamų dovanų – tušinukų, puodelių, marškinėlių, maišelių – asortimentas nuolat atnaujinamas. Pastaraisiais metais tapo labai populiarūs tušinukų, puodelių paviršių geometriniai raštai, švelnus liesti plastikas, pastelinės spalvos. Įmonė stebi tendencijas ir siekia būti vienu žingsniu priekyje bei pirmoji pateikti rinkai naujienas.

Viena labiausiai pasiteisinusių „Stampline“ strategijų yra didelis Vilniuje sandėliuojamų populiariausių prekių asortimentas, pvz., dabar čia yra daugiau kaip 200.000 tušinukų, beveik 9.000 įvairių puodelių. Įmonės vadovai ne kartą pabrėžia, kad dovanas galime pagaminti taip skubiai, kaip tik reikia.

„Stampline“ patikino, kad svarbi ne tik dovana, bet ir jos apipavidalinimas. Per 25 m. sukaupta daug patirties ne tik dizaino, bet ir spaudos gamybos srityje. Įmonė kasmet įdiegia naujas užrašų spaudos technologijas – tai pačius netikėčiausius sumanymus padeda paversti realybe. Dabar specialios paskirties spausdintuvai tiesiogiai spausdina spalvotas nuotraukas ir ant tušinukų, ir ant marškinėlių, rankšluosčių ar maišelių – kažkada gamybos meistrams tai buvo tik svajonė.

„Mūsų pajėgumai dideli, per dieną galime padaryti ir 10.000 dovanų. Esame savo srities profesionalai, sukaupę patirties bagažą, žinome, kokiomis technologijomis pasieksime geriausius ir greičiausius rezultatus. Ne viską darome Lietuvoje, turime partnerių Europoje, su kuriais įgyvendiname ypač didelius projektus. Visada surandame ir pasiūlome savo klientams optimalius sprendimus, nes kai reikia daug verslo dovanų, kaina ir pagaminimo greitis yra svarbus kriterijus“, – verslo niuansus aiškina p. Bobinas. 

Sėkmę užtikrina komanda 

Jis įsitikinęs, kad turima įranga ir technologijos – gerai, bet kūrybiškas komandos požiūris taip pat svarbu. Anot jo, būtent kūrybiškumas ne vieną kartą yra padėjęs išspręsti klientų problemas. „Svarbu idėja patikėti pačiam, tuomet ja patiki darbuotojai, o galiausiai – ir klientai“, – tvirtina vadovas.

„Stampline“ ne tik padeda sukurti aukščiausio lygio verslo dovanas, bet ir konsultuoja. Ponia Stakelskienė atvirauja, kad projektų vadovai klientams pasakoja, kokios verslo dovanos yra populiarios, kokiais spaudos būdais galima spausdinti kliento logotipą, o suradę kliento veiklai tinkančią dovaną, kaipmat idėja dalijasi su juo.

„Pagrindinis Pardavimų skyriaus darbo principas – sąžiningas pardavimas. Prieš ruošdami pasiūlymą mūsų projektų vadovai kalbasi su klientu ir maksimaliai išsiaiškina jo lūkesčius. Mums labai svarbu, kad pagaminta dovana prisidėtų prie teigiamo kliento įmonės įvaizdžio kūrimo ar kitų jo tikslų, – pasakoja p. Stakelskienė. – Pasitaiko atvejų, kai klientui reikia verslo dovanų skubiai. Tuomet drąsiai teigiame, kad projektą galime įgyvendinti per dieną, nes ir dizainas su gamyba, ir prekių sandėlis yra Vilniuje. Mes išsprendžiame įvairias situacijas, taip prisidedame prie kliento sėkmės.“

Vadovai pripažįsta, kad būna ir itin daug streso keliančių projektų, tačiau noras nenuvilti kliento yra tai, kas paskatina dar labiau susitelkti bei įgyvendinti projektą kuo sėkmingiau. Vieninga ir kūrybinga komanda – viena iš svarbiausių sąlygų sėkmingam kasdieniam darbui.

FOTOGALERIJA Kuriant verslo dovanas svarbios ir technologijos, ir kūrybiškumas (7 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Alibaba“ įkūrėjas: dirbti 12 val. per parą, 6 dienas per savaitę – palaima Premium 3

Kai vis aktyviau diskutuojama apie darbo savaitės trumpinimą bei tokio pokyčio naudą darbuotojams, Jacko Ma,...

Vadyba
11:11
„Barbora“ plečiasi į Prienus ir Birštoną 1

Didžiausia Baltijos šalyse maisto ir kasdienių prekių elektroninė parduotuvė „Barbora“ toliau plečia veiklą...

Prekyba
10:44
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 2

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
10:23
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
05:45
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
JAV suplanuoti tūkstančių parduotuvių uždarymai

JAV prekybininkai šiemet uždarys 5.994 parduotuves, o naujų atidaryti planuojama 2.641, rodo tyrimų bendrovės...

Prekyba
2019.04.16
Baigta tirti prekybos degalais afera: į biudžetą nesumokėta 10,7 mln. Eur mokesčių 1

Per dvejus metus tarptautinė organizuota nusikalstama grupė pasipelnė iš neteisėto degalų pardavimo ir...

Finansai
2019.04.16
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 1

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
„Akropolio Group“ įmonė skolinasi 140 mln. Eur 9

UAB „Ozo turtas“, kuriai priklauso Vilniaus prekybos centras (PC) „Akropolis“, iš kelių bankų skolinasi 140...

Statyba ir NT
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 8

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
Iš Kinijos ekonomikos – dar viena gera žinia 4

Kinijos eksportas šiemet kovą, palyginti su pernykščiu, augo 14,2% – daugiausiai per 5 pastaruosius mėnesius...

Rinkos
2019.04.15
Blokų grandinės logistikoje: kelią skinantys milžinai kviečia mažesnius Premium

Blokų grandinių („blokchain“) technologija žada naujas logistikos galimybes: gerąja „Maersk“ ir IBM praktika...

„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 8

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Vyriausybė: prekybos tinklams nedraudžiama riboti darbą per šventes

Vyriausybė nesutiko su Seime parengtu projektu, numatančiu, kad karteliniais nėra laikomi prekybos tinklų...

Verslo aplinka
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliai“ 2018 m. augo po daugiau nei 4%

Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ pernai nuosekliai augo ir lankytojų srautai, ir nuomininkų apyvartos.

Prekyba
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau