Kas tai? Veiklos sukaktis

Kuriant verslo dovanas svarbios ir technologijos, ir kūrybiškumas

Publikuota: 2018-04-09
„Echo Stamp“ vadovai teigia, kad sėkmingai bendrovei kūrybiškas komandos požiūris taip pat svarbu, kaip ir turima įranga bei technologijos.
„Echo Stamp“ vadovai teigia, kad sėkmingai bendrovei kūrybiškas komandos požiūris taip pat svarbu, kaip ir turima įranga bei technologijos.

Daugelyje biurų ir namų yra verslo dovanų ar suvenyrų, kuriuos sukūrė ir pagamino UAB „Echo Stamp“ komanda. Žymiausi ir didžiausi Lietuvoje verslo dovanų gamintojai per 25-erius veiklos metus skaičiuoja milijoniniais tiražais pagamintus rašiklius, puodelius, marškinėlius, originalių dovanų rinkinius. Skandinaviškos šaknys, stabilumas, atsakingas požiūris į klientų užsakymus bei socialiai atsakingas verslas, anot „Stampline“ prekių ženklą atstovaujančios komandos vadovų, yra įmonės sėkmės formulė. 

Nuolatiniu apyvartos augimu, klientų ir užsakymų skaičiumi „Stampline“ su daugiau kaip 50 darbuotojų yra rinkos lyderė. Jos generalinis direktorius Vladislovas Bobinas tvirtina, jog tai kasmetinio planavimo, finansinio stabilumo bei dinamiškų pokyčių nuopelnas. Kalbėdamas apie 25 m. bendrovės istoriją jis vadina save laimės kūdikiu, mat jo vadovaujamai įmonei neteko patirti didelių nuosmukių. 

Populiariausios – personalizuotos dovanos 

Verslo dovanos, bendrovės komercijos direktorės Jolantos Stakelskienės teigimu, nėra tik daiktai.

„Tai teigiamos emocijos, kurias žmonėms sukelia įteikiamos dovanos. Teisingai parinkta verslo dovana ne tik padeda kurti įmonės įvaizdį, bet gali padėti pasiekti ir kitų tikslų: skatinti pardavimus ar kurti darbuotojų lojalumą“, – paaiškina p. Stakelskienė. Anot jos, norimą perteikti emociją gali simbolizuoti su tuo susijusi dovana ir kuriamos asociacijos, tarkim, šilumos ir jaukumo įspūdį sukurs puodelis ar pledas, įmonės inovatyvumą – su mobiliosiomis technologijomis susieta dovana, pvz., išgerto vandens kiekį matuojanti gertuvė ar bevielė energijos talpykla–kroviklis.

Ji sako, kad dovanas galima suskirstyti į tris kategorijas: naudojamas kasdienėje įmonių veikloje, sezonines, dažniausiai – Kalėdų proga, bei originalias, atitinkančias išskirtinius klientų poreikius: „Rašiklių, puodelių, pakabukų reikia kiekvienam biurui – tai kasdieniai ir nuolat naudojami produktai. Remiantis tarptautinės verslo dovanų gamintojus jungiančios organizacijos PSI tyrimais, būtent verslo dovana yra ta reklamos priemonė, kuri veikia jos gavėją asmeniškai, nes yra pamatoma daug kartų. Vienas mėgiamiausių suvenyrų yra tušinukas, kuris dažname biure keliauja iš rankų į rankas ir pasiekia daug tikslinių vartotojų“.

Sezoninėmis verslo dovanomis labiausiai džiaugiamės artėjant didžiosioms metų šventėms, kai klientai nori padėkoti savo darbuotojams, partneriams, tiekėjams už bendradarbiavimą. „Stampline“ komandai tai laikas, kai galima pasinerti į kūrybą ir pagaminti unikalius dovanų rinkinius, atspindinčius jaukias Kalėdų idėjas. Vasara – įmonių renginių, įvairių mokymų laikas. Tuomet marškinėliai ir kepuraitės tampa komandos formavimo atributu, kuris, naudojant „Stampline“ turimas šiuolaikines tekstilės marginimo technologijas, gali būti įdomiai apipavidalinamas ir mielai dėvimas dar ilgą laiką.

Trečioji kategorija – originalios dovanos, pasak p. Stakelskienės, šiuo metu ypač populiarios. Tokių verslo dovanų tenka ieškoti ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje. Tuomet prieš patvirtinant visą tiražą gaminamas dovanos prototipas, siunčiamas pavyzdys, – tai jau kiek ilgesnis procesas, tačiau rezultatas atitinka lūkesčius. 

Svarbios ne tik technologijos 

Bendrovės „Echo Stamp“ specialistai nuolatos lankosi užsienio parodose, domisi verslo dovanų mados tendencijomis ir naujina prekių pasiūlą, nes ir labiausiai naudojamų dovanų – tušinukų, puodelių, marškinėlių, maišelių – asortimentas nuolat atnaujinamas. Pastaraisiais metais tapo labai populiarūs tušinukų, puodelių paviršių geometriniai raštai, švelnus liesti plastikas, pastelinės spalvos. Įmonė stebi tendencijas ir siekia būti vienu žingsniu priekyje bei pirmoji pateikti rinkai naujienas.

Viena labiausiai pasiteisinusių „Stampline“ strategijų yra didelis Vilniuje sandėliuojamų populiariausių prekių asortimentas, pvz., dabar čia yra daugiau kaip 200.000 tušinukų, beveik 9.000 įvairių puodelių. Įmonės vadovai ne kartą pabrėžia, kad dovanas galime pagaminti taip skubiai, kaip tik reikia.

„Stampline“ patikino, kad svarbi ne tik dovana, bet ir jos apipavidalinimas. Per 25 m. sukaupta daug patirties ne tik dizaino, bet ir spaudos gamybos srityje. Įmonė kasmet įdiegia naujas užrašų spaudos technologijas – tai pačius netikėčiausius sumanymus padeda paversti realybe. Dabar specialios paskirties spausdintuvai tiesiogiai spausdina spalvotas nuotraukas ir ant tušinukų, ir ant marškinėlių, rankšluosčių ar maišelių – kažkada gamybos meistrams tai buvo tik svajonė.

„Mūsų pajėgumai dideli, per dieną galime padaryti ir 10.000 dovanų. Esame savo srities profesionalai, sukaupę patirties bagažą, žinome, kokiomis technologijomis pasieksime geriausius ir greičiausius rezultatus. Ne viską darome Lietuvoje, turime partnerių Europoje, su kuriais įgyvendiname ypač didelius projektus. Visada surandame ir pasiūlome savo klientams optimalius sprendimus, nes kai reikia daug verslo dovanų, kaina ir pagaminimo greitis yra svarbus kriterijus“, – verslo niuansus aiškina p. Bobinas. 

Sėkmę užtikrina komanda 

Jis įsitikinęs, kad turima įranga ir technologijos – gerai, bet kūrybiškas komandos požiūris taip pat svarbu. Anot jo, būtent kūrybiškumas ne vieną kartą yra padėjęs išspręsti klientų problemas. „Svarbu idėja patikėti pačiam, tuomet ja patiki darbuotojai, o galiausiai – ir klientai“, – tvirtina vadovas.

„Stampline“ ne tik padeda sukurti aukščiausio lygio verslo dovanas, bet ir konsultuoja. Ponia Stakelskienė atvirauja, kad projektų vadovai klientams pasakoja, kokios verslo dovanos yra populiarios, kokiais spaudos būdais galima spausdinti kliento logotipą, o suradę kliento veiklai tinkančią dovaną, kaipmat idėja dalijasi su juo.

„Pagrindinis Pardavimų skyriaus darbo principas – sąžiningas pardavimas. Prieš ruošdami pasiūlymą mūsų projektų vadovai kalbasi su klientu ir maksimaliai išsiaiškina jo lūkesčius. Mums labai svarbu, kad pagaminta dovana prisidėtų prie teigiamo kliento įmonės įvaizdžio kūrimo ar kitų jo tikslų, – pasakoja p. Stakelskienė. – Pasitaiko atvejų, kai klientui reikia verslo dovanų skubiai. Tuomet drąsiai teigiame, kad projektą galime įgyvendinti per dieną, nes ir dizainas su gamyba, ir prekių sandėlis yra Vilniuje. Mes išsprendžiame įvairias situacijas, taip prisidedame prie kliento sėkmės.“

Vadovai pripažįsta, kad būna ir itin daug streso keliančių projektų, tačiau noras nenuvilti kliento yra tai, kas paskatina dar labiau susitelkti bei įgyvendinti projektą kuo sėkmingiau. Vieninga ir kūrybinga komanda – viena iš svarbiausių sąlygų sėkmingam kasdieniam darbui.

FOTOGALERIJA Kuriant verslo dovanas svarbios ir technologijos, ir kūrybiškumas (7 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Prekybos centruose labiausiai skiriasi sūrio, grietinės ir sviesto kainos 6

Viešai pradėjus skelbti penkių didžiausių prekybos tinklų „Maxima“, „Iki“, „Norfa“, „Rimi“ ir „Lidl“ 20-ies...

Agroverslas
14:06
Pradėta skelbti oficialią informaciją apie maisto kainas prekybos tinkluose 10

Nuo šių metų pradžios specialiame tinklalapyje pradėta viešai skelbti oficiali informacija apie svarbiausių...

Agroverslas
12:18
E. prekyba: trečdalis prekių grąžinama, bet yra sprendimų Premium

Modeliai, besimatuojantys žinomų prekės ženklų, tokių kaip „Adidas“, „Benetton“, „Gap“, batus ir drabužius,...

Mokestiniai ginčai dėl „Metrail“ virsta Damoklo kardu įmonėms Premium

Nenorėdamos mokėti dėl „Metrail“ istorijos priskaičiuotų baudų, vis daugiau įmonių kreipiasi į teismus...

Kaip Lietuvai pasiekti turizmo proveržio  – ekspertų receptai 2

Prabėgę 2018-ieji Lietuvos turizmo sektoriui buvo puikūs – vien per devynis mėnesius į šalį atvyko 1,37 mln.

Sparčiausiai besiplėtę prekybininkai 2018 m.

Lietuvoje 2018 m. daugiausiai į plėtrą investavo rinkoje įsitvirtinti siekiantys nauji žaidėjai: Vokietijos...

Turizmas 2018 m.: stagnuojanti Ispanija ir atostogų kelionių renesansas 3

Turkija atsigauna, Ispanija ima stagnuoti, o europiečiai vėl atsigręžia į atostogų keliones – tokias...

Maitinimo įmonių apyvarta per metus išaugo beveik dešimtadaliu

Šiemet lapkritį, palyginti su pernai lapkričiu, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, maitinimo ir gėrimų...

Pirkėjai skundžiasi „Lidl“ pirktoje ledų pakuotėje radę skutimosi peiliuką 7

Prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvėje Panevėžyje pirktoje vanilinių ledų pakuotėje rastas skutimosi peiliukas,...

„Hondos“ atstovybė Vilniuje tapo „Autoerdvės“ nuosavybe 7

Estijos įmonės „Nippon Auto“ Lietuvoje įkurta „Hondos“ atstovybė galutinai perėjo į Lietuvos verslininkų...

Transportas
2018.12.28
Mažmenininkų apyvarta per metus išaugo 7%

2018 m. lapkritį, palyginti su 2017 m. lapkričiu, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, mažmeninės prekybos...

ES direktyvoje – baigtinis įrodymų sąrašas taikant 0% PVM Premium

Europos Sąjungos Taryba patvirtino „greitus“ PVM direktyvos pataisymus, kurie palengvins verslui 0% PVM...

Finansai
2018.12.28
2019 m. laukia 30 mokesčių pakeitimų, amnestija ir gėdos stulpas 15

Kitais metais laukia mažesnė mokesčių našta darbo užmokesčiui, kitokių pajamų mokesčių lengvatų. Taip pat bus...

Finansai
2018.12.28
Licencijas prekiauti degalais išduos Kainų komisija 1

Vyriausybė siūlo, kad licencijas prekiauti nefasuotais naftos produktais išdavinėtų ne savivaldybės, bet...

Teismas: Konkurencijos taryba neprivalo vaistinėms grąžinti paimtų dokumentų 1

Konkurencijos taryba neprivalo grąžinti tyrimo metu paimtos informacijos vienus didžiausių vaistinių tinklų...

„Panoramai“ dešimt metų – penkios išmoktos pamokos Rėmėjo turinys 4

Dešimt metų prekybos versle – daug. Per tokį laikotarpį gali pasikeisti klientų poreikiai, prekybos kanalai,...

„Lidl“ investicijos šiemet stelbė kitus rinkos dalyvius 5

Vokietijos kapitalo mažmeninės prekybos bendrovė „Lidl Lietuva“ į plėtrą šiemet investavo 47 mln. eurų –...

Svarbiausi prekybos sektoriaus sandoriai 2018 m. Premium

2018 m. mažmeninės prekybos rinkoje netrūko įsigijimų. Tiesa, kai kurie planuoti sandoriai neįvyko, dalis...

Svarbiausi mokesčių pokyčiai: prekybos sektoriui 2019 m. bus sunkūs Premium 1

Ateinančiais metais prekybos sektoriuje bus labai daug pasikeitimų, verslui tai bus sunkus laikas. Vien jau...

Prekybos sektoriaus teisinis reguliavimas: svarbiausi pokyčiai Premium

2019 m. Vyriausybės programoje numatyta imtis priemonių, siekiant užtikrinti grįžtamąjį ryšį tarp priežiūros...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau