Kas tai? Veiklos sukaktis

Kuriant verslo dovanas svarbios ir technologijos, ir kūrybiškumas

Publikuota: 2018-04-09
„Echo Stamp“ vadovai teigia, kad sėkmingai bendrovei kūrybiškas komandos požiūris taip pat svarbu, kaip ir turima įranga bei technologijos.
„Echo Stamp“ vadovai teigia, kad sėkmingai bendrovei kūrybiškas komandos požiūris taip pat svarbu, kaip ir turima įranga bei technologijos.

Daugelyje biurų ir namų yra verslo dovanų ar suvenyrų, kuriuos sukūrė ir pagamino UAB „Echo Stamp“ komanda. Žymiausi ir didžiausi Lietuvoje verslo dovanų gamintojai per 25-erius veiklos metus skaičiuoja milijoniniais tiražais pagamintus rašiklius, puodelius, marškinėlius, originalių dovanų rinkinius. Skandinaviškos šaknys, stabilumas, atsakingas požiūris į klientų užsakymus bei socialiai atsakingas verslas, anot „Stampline“ prekių ženklą atstovaujančios komandos vadovų, yra įmonės sėkmės formulė. 

Nuolatiniu apyvartos augimu, klientų ir užsakymų skaičiumi „Stampline“ su daugiau kaip 50 darbuotojų yra rinkos lyderė. Jos generalinis direktorius Vladislovas Bobinas tvirtina, jog tai kasmetinio planavimo, finansinio stabilumo bei dinamiškų pokyčių nuopelnas. Kalbėdamas apie 25 m. bendrovės istoriją jis vadina save laimės kūdikiu, mat jo vadovaujamai įmonei neteko patirti didelių nuosmukių. 

Populiariausios – personalizuotos dovanos 

Verslo dovanos, bendrovės komercijos direktorės Jolantos Stakelskienės teigimu, nėra tik daiktai.

„Tai teigiamos emocijos, kurias žmonėms sukelia įteikiamos dovanos. Teisingai parinkta verslo dovana ne tik padeda kurti įmonės įvaizdį, bet gali padėti pasiekti ir kitų tikslų: skatinti pardavimus ar kurti darbuotojų lojalumą“, – paaiškina p. Stakelskienė. Anot jos, norimą perteikti emociją gali simbolizuoti su tuo susijusi dovana ir kuriamos asociacijos, tarkim, šilumos ir jaukumo įspūdį sukurs puodelis ar pledas, įmonės inovatyvumą – su mobiliosiomis technologijomis susieta dovana, pvz., išgerto vandens kiekį matuojanti gertuvė ar bevielė energijos talpykla–kroviklis.

Ji sako, kad dovanas galima suskirstyti į tris kategorijas: naudojamas kasdienėje įmonių veikloje, sezonines, dažniausiai – Kalėdų proga, bei originalias, atitinkančias išskirtinius klientų poreikius: „Rašiklių, puodelių, pakabukų reikia kiekvienam biurui – tai kasdieniai ir nuolat naudojami produktai. Remiantis tarptautinės verslo dovanų gamintojus jungiančios organizacijos PSI tyrimais, būtent verslo dovana yra ta reklamos priemonė, kuri veikia jos gavėją asmeniškai, nes yra pamatoma daug kartų. Vienas mėgiamiausių suvenyrų yra tušinukas, kuris dažname biure keliauja iš rankų į rankas ir pasiekia daug tikslinių vartotojų“.

Sezoninėmis verslo dovanomis labiausiai džiaugiamės artėjant didžiosioms metų šventėms, kai klientai nori padėkoti savo darbuotojams, partneriams, tiekėjams už bendradarbiavimą. „Stampline“ komandai tai laikas, kai galima pasinerti į kūrybą ir pagaminti unikalius dovanų rinkinius, atspindinčius jaukias Kalėdų idėjas. Vasara – įmonių renginių, įvairių mokymų laikas. Tuomet marškinėliai ir kepuraitės tampa komandos formavimo atributu, kuris, naudojant „Stampline“ turimas šiuolaikines tekstilės marginimo technologijas, gali būti įdomiai apipavidalinamas ir mielai dėvimas dar ilgą laiką.

Trečioji kategorija – originalios dovanos, pasak p. Stakelskienės, šiuo metu ypač populiarios. Tokių verslo dovanų tenka ieškoti ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje. Tuomet prieš patvirtinant visą tiražą gaminamas dovanos prototipas, siunčiamas pavyzdys, – tai jau kiek ilgesnis procesas, tačiau rezultatas atitinka lūkesčius. 

Svarbios ne tik technologijos 

Bendrovės „Echo Stamp“ specialistai nuolatos lankosi užsienio parodose, domisi verslo dovanų mados tendencijomis ir naujina prekių pasiūlą, nes ir labiausiai naudojamų dovanų – tušinukų, puodelių, marškinėlių, maišelių – asortimentas nuolat atnaujinamas. Pastaraisiais metais tapo labai populiarūs tušinukų, puodelių paviršių geometriniai raštai, švelnus liesti plastikas, pastelinės spalvos. Įmonė stebi tendencijas ir siekia būti vienu žingsniu priekyje bei pirmoji pateikti rinkai naujienas.

Viena labiausiai pasiteisinusių „Stampline“ strategijų yra didelis Vilniuje sandėliuojamų populiariausių prekių asortimentas, pvz., dabar čia yra daugiau kaip 200.000 tušinukų, beveik 9.000 įvairių puodelių. Įmonės vadovai ne kartą pabrėžia, kad dovanas galime pagaminti taip skubiai, kaip tik reikia.

„Stampline“ patikino, kad svarbi ne tik dovana, bet ir jos apipavidalinimas. Per 25 m. sukaupta daug patirties ne tik dizaino, bet ir spaudos gamybos srityje. Įmonė kasmet įdiegia naujas užrašų spaudos technologijas – tai pačius netikėčiausius sumanymus padeda paversti realybe. Dabar specialios paskirties spausdintuvai tiesiogiai spausdina spalvotas nuotraukas ir ant tušinukų, ir ant marškinėlių, rankšluosčių ar maišelių – kažkada gamybos meistrams tai buvo tik svajonė.

„Mūsų pajėgumai dideli, per dieną galime padaryti ir 10.000 dovanų. Esame savo srities profesionalai, sukaupę patirties bagažą, žinome, kokiomis technologijomis pasieksime geriausius ir greičiausius rezultatus. Ne viską darome Lietuvoje, turime partnerių Europoje, su kuriais įgyvendiname ypač didelius projektus. Visada surandame ir pasiūlome savo klientams optimalius sprendimus, nes kai reikia daug verslo dovanų, kaina ir pagaminimo greitis yra svarbus kriterijus“, – verslo niuansus aiškina p. Bobinas. 

Sėkmę užtikrina komanda 

Jis įsitikinęs, kad turima įranga ir technologijos – gerai, bet kūrybiškas komandos požiūris taip pat svarbu. Anot jo, būtent kūrybiškumas ne vieną kartą yra padėjęs išspręsti klientų problemas. „Svarbu idėja patikėti pačiam, tuomet ja patiki darbuotojai, o galiausiai – ir klientai“, – tvirtina vadovas.

„Stampline“ ne tik padeda sukurti aukščiausio lygio verslo dovanas, bet ir konsultuoja. Ponia Stakelskienė atvirauja, kad projektų vadovai klientams pasakoja, kokios verslo dovanos yra populiarios, kokiais spaudos būdais galima spausdinti kliento logotipą, o suradę kliento veiklai tinkančią dovaną, kaipmat idėja dalijasi su juo.

„Pagrindinis Pardavimų skyriaus darbo principas – sąžiningas pardavimas. Prieš ruošdami pasiūlymą mūsų projektų vadovai kalbasi su klientu ir maksimaliai išsiaiškina jo lūkesčius. Mums labai svarbu, kad pagaminta dovana prisidėtų prie teigiamo kliento įmonės įvaizdžio kūrimo ar kitų jo tikslų, – pasakoja p. Stakelskienė. – Pasitaiko atvejų, kai klientui reikia verslo dovanų skubiai. Tuomet drąsiai teigiame, kad projektą galime įgyvendinti per dieną, nes ir dizainas su gamyba, ir prekių sandėlis yra Vilniuje. Mes išsprendžiame įvairias situacijas, taip prisidedame prie kliento sėkmės.“

Vadovai pripažįsta, kad būna ir itin daug streso keliančių projektų, tačiau noras nenuvilti kliento yra tai, kas paskatina dar labiau susitelkti bei įgyvendinti projektą kuo sėkmingiau. Vieninga ir kūrybinga komanda – viena iš svarbiausių sąlygų sėkmingam kasdieniam darbui.

FOTOGALERIJA Kuriant verslo dovanas svarbios ir technologijos, ir kūrybiškumas (7 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Darbo vietų žudikė, pakilusi iš pelenų Premium

Paskutinis Donaldo Trumpo 2016 m. JAV prezidento rinkimų kampanijos renginys Grand Rapidso miestelyje...

Verslo klasė
2018.04.11
Kauno kavos perdirbėjai stumdosi su pasaulio gigantais  Premium

Kai 2017 m. pabaigoje UAB „Kavos bankas“, prekiaujanti Kaune perdirbta kava, pasiūlė rinkai kavos su savo...

Pramonė
2018.04.11
Euroazijos sąjunga didina internetinės prekybos muitus 1

Rusijos finansų ministerija pasiūlė apmokestinti Rusijos piliečių pirkinius užsienio šalių internetinėse...

Finansai
2018.04.11
Prekybos centre „Europa“ – nauji vardai

Vilniaus prekybos centre „Europa“ 2018 m. atidarytos trys naujos įstaigos, dar du atidarymai suplanuoti – į...

„Barbora“ startuoja Latvijoje

Nuo balandžio 11 d. „Maximos“ elektroninės prekybos maistu ir kasdienėmis prekėmis verslas Rygoje bei...

Kada komunikacija atveria kelius į sėkmę Rėmėjo turinys 2

Turite puikų produktą, apie kurį klientai atsiliepia geriausiais žodžiais, jo kaina – konkurencinga rinkoje,...

Vadyba
2018.04.11
„Zaros“ vitrinose diegia papildytąją realybę

Ispanijos tarptautinės mažmeninės prekybos bendrovei „Inditex“ priklausančių „Zaros“ parduotuvių vitrinose...

Kauno prekybos miestelis „Urmas“ atnaujino prekybos salę 3

Kauno prekybos miestelis „Urmas“ šią savaitę planuoja atidaryti atnaujintą prekybos erdvę. Vakarinės prekybos...

Nedzinskas apie Trakų stoties projektą: esu 100% tikras savo teisumu 15

Vilniaus apygardos teismas pirmadienį panaikino 2016 m. pasirašytą mainų sutartį, kuria remiantis vėliau būtų...

Statyba ir NT
2018.04.10
„Pigu“ ir „Barbora“: jau 40% pirkėjų apsiperka telefonu 4

Interneto prekybininkai fiksuoja augantį srautą pirkėjų, kurie į elektronines parduotuves užsuka ir apsiperka...

„Lidl“ mažina leistiną pesticidų likučių kiekį savo asortimente 6

Prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ paskelbė vaisių ir daržovių asortimento pirkimų strategiją. Viena iš...

Agroverslas
2018.04.10
Kinijos prezidento reformų pažadai – ne ypač įtikinami 2

Kinijos prezidentas Xi Jinpingas antradienį pažėrė pažadų atverti šalies ekonomiką, gerinti investicijų...

Verslo aplinka
2018.04.10
Kaip nepatyrę entuziastai išaugino drabužių prekybos gigantę Rėmėjo turinys 4

Didžiausia drabužių mažmenos „Aprangos“ grupė Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse gali pasigirti daugybe...

Didžiausios algos sporto centruose vasarį 2

VŽ surikiavo šalies sporto klubus ir centrus pagal šiemet vasario mėnesį mokėtą vidutinį mėnesio atlyginimą.

„Julia Janus“ iš „Europos“ išsikraustė į „Panoramą“ Premium 2

Lietuvos dizainerė Julija Janulaitytė įsitikinusi, kad Žvėryno mikrorajone esantis PC „Panorama“ yra...

Kepyklėlių tinklo plėtros taikinys – autobusų stotys Premium

UAB „Juviga“, valdanti tinklą „101 kepyklėlė“, šiemet tikisi pasiekti trečdalį simbolinio tikslo – įkurti 101...

Gamintojų darbotvarkę diktuoja prekių įvedimo į lentynas „langai“ Premium

Didieji prekybos tinklai kiekvienos kategorijos asortimentą peržiūri ir naujas prekes į lentynas įveda pagal...

Trumpas mano, kad Kinija paklus Vašingtono spaudimui 2

JAV prezidentas Donaldas Trumpas mano, kad Kinija panaikins savo rinkoje taikomus prekybinius barjerus.

Verslo aplinka
2018.04.09
„American Express“ nutraukia veiklą Baltijos šalyse 1

Prekybos vietose jau nebegalima atsiskaityti „American Express“ kortelėmis. Pokyčiai susiję su...

VCUP keičia statusą

Sostinės prekybos centras VCUP nusprendė persitvarkyti iš akcinės bendrovės į uždarąją akcinę bendrovę.

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau