Kas tai? Veiklos sukaktis

Kuriant verslo dovanas svarbios ir technologijos, ir kūrybiškumas

Publikuota: 2018-04-09
„Echo Stamp“ vadovai teigia, kad sėkmingai bendrovei kūrybiškas komandos požiūris taip pat svarbu, kaip ir turima įranga bei technologijos.
„Echo Stamp“ vadovai teigia, kad sėkmingai bendrovei kūrybiškas komandos požiūris taip pat svarbu, kaip ir turima įranga bei technologijos.

Daugelyje biurų ir namų yra verslo dovanų ar suvenyrų, kuriuos sukūrė ir pagamino UAB „Echo Stamp“ komanda. Žymiausi ir didžiausi Lietuvoje verslo dovanų gamintojai per 25-erius veiklos metus skaičiuoja milijoniniais tiražais pagamintus rašiklius, puodelius, marškinėlius, originalių dovanų rinkinius. Skandinaviškos šaknys, stabilumas, atsakingas požiūris į klientų užsakymus bei socialiai atsakingas verslas, anot „Stampline“ prekių ženklą atstovaujančios komandos vadovų, yra įmonės sėkmės formulė. 

Nuolatiniu apyvartos augimu, klientų ir užsakymų skaičiumi „Stampline“ su daugiau kaip 50 darbuotojų yra rinkos lyderė. Jos generalinis direktorius Vladislovas Bobinas tvirtina, jog tai kasmetinio planavimo, finansinio stabilumo bei dinamiškų pokyčių nuopelnas. Kalbėdamas apie 25 m. bendrovės istoriją jis vadina save laimės kūdikiu, mat jo vadovaujamai įmonei neteko patirti didelių nuosmukių. 

Populiariausios – personalizuotos dovanos 

Verslo dovanos, bendrovės komercijos direktorės Jolantos Stakelskienės teigimu, nėra tik daiktai.

„Tai teigiamos emocijos, kurias žmonėms sukelia įteikiamos dovanos. Teisingai parinkta verslo dovana ne tik padeda kurti įmonės įvaizdį, bet gali padėti pasiekti ir kitų tikslų: skatinti pardavimus ar kurti darbuotojų lojalumą“, – paaiškina p. Stakelskienė. Anot jos, norimą perteikti emociją gali simbolizuoti su tuo susijusi dovana ir kuriamos asociacijos, tarkim, šilumos ir jaukumo įspūdį sukurs puodelis ar pledas, įmonės inovatyvumą – su mobiliosiomis technologijomis susieta dovana, pvz., išgerto vandens kiekį matuojanti gertuvė ar bevielė energijos talpykla–kroviklis.

Ji sako, kad dovanas galima suskirstyti į tris kategorijas: naudojamas kasdienėje įmonių veikloje, sezonines, dažniausiai – Kalėdų proga, bei originalias, atitinkančias išskirtinius klientų poreikius: „Rašiklių, puodelių, pakabukų reikia kiekvienam biurui – tai kasdieniai ir nuolat naudojami produktai. Remiantis tarptautinės verslo dovanų gamintojus jungiančios organizacijos PSI tyrimais, būtent verslo dovana yra ta reklamos priemonė, kuri veikia jos gavėją asmeniškai, nes yra pamatoma daug kartų. Vienas mėgiamiausių suvenyrų yra tušinukas, kuris dažname biure keliauja iš rankų į rankas ir pasiekia daug tikslinių vartotojų“.

Sezoninėmis verslo dovanomis labiausiai džiaugiamės artėjant didžiosioms metų šventėms, kai klientai nori padėkoti savo darbuotojams, partneriams, tiekėjams už bendradarbiavimą. „Stampline“ komandai tai laikas, kai galima pasinerti į kūrybą ir pagaminti unikalius dovanų rinkinius, atspindinčius jaukias Kalėdų idėjas. Vasara – įmonių renginių, įvairių mokymų laikas. Tuomet marškinėliai ir kepuraitės tampa komandos formavimo atributu, kuris, naudojant „Stampline“ turimas šiuolaikines tekstilės marginimo technologijas, gali būti įdomiai apipavidalinamas ir mielai dėvimas dar ilgą laiką.

Trečioji kategorija – originalios dovanos, pasak p. Stakelskienės, šiuo metu ypač populiarios. Tokių verslo dovanų tenka ieškoti ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje. Tuomet prieš patvirtinant visą tiražą gaminamas dovanos prototipas, siunčiamas pavyzdys, – tai jau kiek ilgesnis procesas, tačiau rezultatas atitinka lūkesčius. 

Svarbios ne tik technologijos 

Bendrovės „Echo Stamp“ specialistai nuolatos lankosi užsienio parodose, domisi verslo dovanų mados tendencijomis ir naujina prekių pasiūlą, nes ir labiausiai naudojamų dovanų – tušinukų, puodelių, marškinėlių, maišelių – asortimentas nuolat atnaujinamas. Pastaraisiais metais tapo labai populiarūs tušinukų, puodelių paviršių geometriniai raštai, švelnus liesti plastikas, pastelinės spalvos. Įmonė stebi tendencijas ir siekia būti vienu žingsniu priekyje bei pirmoji pateikti rinkai naujienas.

Viena labiausiai pasiteisinusių „Stampline“ strategijų yra didelis Vilniuje sandėliuojamų populiariausių prekių asortimentas, pvz., dabar čia yra daugiau kaip 200.000 tušinukų, beveik 9.000 įvairių puodelių. Įmonės vadovai ne kartą pabrėžia, kad dovanas galime pagaminti taip skubiai, kaip tik reikia.

„Stampline“ patikino, kad svarbi ne tik dovana, bet ir jos apipavidalinimas. Per 25 m. sukaupta daug patirties ne tik dizaino, bet ir spaudos gamybos srityje. Įmonė kasmet įdiegia naujas užrašų spaudos technologijas – tai pačius netikėčiausius sumanymus padeda paversti realybe. Dabar specialios paskirties spausdintuvai tiesiogiai spausdina spalvotas nuotraukas ir ant tušinukų, ir ant marškinėlių, rankšluosčių ar maišelių – kažkada gamybos meistrams tai buvo tik svajonė.

„Mūsų pajėgumai dideli, per dieną galime padaryti ir 10.000 dovanų. Esame savo srities profesionalai, sukaupę patirties bagažą, žinome, kokiomis technologijomis pasieksime geriausius ir greičiausius rezultatus. Ne viską darome Lietuvoje, turime partnerių Europoje, su kuriais įgyvendiname ypač didelius projektus. Visada surandame ir pasiūlome savo klientams optimalius sprendimus, nes kai reikia daug verslo dovanų, kaina ir pagaminimo greitis yra svarbus kriterijus“, – verslo niuansus aiškina p. Bobinas. 

Sėkmę užtikrina komanda 

Jis įsitikinęs, kad turima įranga ir technologijos – gerai, bet kūrybiškas komandos požiūris taip pat svarbu. Anot jo, būtent kūrybiškumas ne vieną kartą yra padėjęs išspręsti klientų problemas. „Svarbu idėja patikėti pačiam, tuomet ja patiki darbuotojai, o galiausiai – ir klientai“, – tvirtina vadovas.

„Stampline“ ne tik padeda sukurti aukščiausio lygio verslo dovanas, bet ir konsultuoja. Ponia Stakelskienė atvirauja, kad projektų vadovai klientams pasakoja, kokios verslo dovanos yra populiarios, kokiais spaudos būdais galima spausdinti kliento logotipą, o suradę kliento veiklai tinkančią dovaną, kaipmat idėja dalijasi su juo.

„Pagrindinis Pardavimų skyriaus darbo principas – sąžiningas pardavimas. Prieš ruošdami pasiūlymą mūsų projektų vadovai kalbasi su klientu ir maksimaliai išsiaiškina jo lūkesčius. Mums labai svarbu, kad pagaminta dovana prisidėtų prie teigiamo kliento įmonės įvaizdžio kūrimo ar kitų jo tikslų, – pasakoja p. Stakelskienė. – Pasitaiko atvejų, kai klientui reikia verslo dovanų skubiai. Tuomet drąsiai teigiame, kad projektą galime įgyvendinti per dieną, nes ir dizainas su gamyba, ir prekių sandėlis yra Vilniuje. Mes išsprendžiame įvairias situacijas, taip prisidedame prie kliento sėkmės.“

Vadovai pripažįsta, kad būna ir itin daug streso keliančių projektų, tačiau noras nenuvilti kliento yra tai, kas paskatina dar labiau susitelkti bei įgyvendinti projektą kuo sėkmingiau. Vieninga ir kūrybinga komanda – viena iš svarbiausių sąlygų sėkmingam kasdieniam darbui.

FOTOGALERIJA Kuriant verslo dovanas svarbios ir technologijos, ir kūrybiškumas (7 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Smulkusis prekybininkas: prekybos tinklų konkurenciją atlaikyti išmokome Premium

Kuo mažesnis miestas, tuo lengviau pažinti savo pirkėją ir jam įtikti – būtent tai nedidelės parduotuvės ir...

„Carrefour“ bando parduotuves be žinomų prekių ženklų prekių 3

Prancūzijos mažmeninės prekybos tinklas „Carrefour“ keturiose savo parduotuvėse išrikiavo tik privačios...

Kelionių organizatorių TUI Lietuvoje pasitinka įtariai   Premium 6

Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI produktų pardavimus...

Jei prekybos karai intensyvės, pasekmes pajusime jau po keleto metų 1

Pasaulinė ekonomika praėjus dešimtmečiui po 2008 m. finansų krizės tebesidoroja su jos pasekmėmis, o prekybos...

Verslo aplinka
2018.09.28
„Balionų šalies“ vadovas stoja į kovą dėl prekybos galingais fejerverkais 6

Švenčių atributika prekiaujantys verslininkai skundžiasi, kad Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo...

H&M pardavimai internetu pašoko trečdaliu 1

Antros didžiausios pasaulyje drabužių gamintojos H&M pardavimus vasaros mėnesiais į priekį stūmė sparčiai...

„Kesko Senukai“ toliau plečia parduotuvių profesionalams tinklą Rėmėjo turinys 1

„Kesko Senukai“ toliau plečia „Proficentrų“ – specialių prekybos erdvių įmonėms, profesionaliems meistrams ir...

Statyba ir NT
2018.09.27
Mažmenininkų apyvartos per metus išaugo 7,4%

2018 m. rugpjūtį, palyginti su 2017 m. rugpjūčiu, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, mažmeninės prekybos...

Kokio tikslo iš tikrųjų siekia valdantieji? 11

Didelis politikų paskleistas debesis, iš kurio patikliems vartotojams netrukus turėjo pradėti byrėti valdžios...

Didžiųjų tinklų plėtra – nuosekli, smulkios parduotuvės nyksta Premium 9

Maisto prekėmis, alkoholiniais gėrimais ir tabako gaminiais prekiaujančių parduotuvių, nepriklausančių...

„Michael Kors“ už mados namus „Versace“ sumokės 1,83 mlrd. Eur

JAV dizaino grupė „Michael Kors“ įsigijo Italijos mados namus „Versace“. Pranešama, kad sandorio vertė – 1,83...

Laisvalaikis
2018.09.26
Premjeras atsargus dėl galimybės PVM lengvatą taikyti maistui 4

Pasak premjero, pridėtinės vertės mokesčio (PVM) lengvata maisto produktams būtų galima tik esant tvirtoms...

Ekspertai: Vyriausybės siūlymai didins biurokratinę naštą, o tuo pačiu ir kaštus 3

Trečiadienį uždarame Vyriausybės posėdyje pristatytas priemonių planas kainoms mažinti sudaro dvejopą įspūdį:...

Vyriausybė apsisprendė dėl priemonių paketo prekybos srityje 12

Vyriausybė bandys didinti prekybos tinklų konkurenciją, be kita ko, peržiūrėdama jų koncentraciją atskirose...

Daugiausiai alkoholio užsienyje perka estai, lietuviai – antri 2

Nyderlandų tyrimų instituto „Regioplan“ ir profesinių paslaugų bendrovės „EY“ atliktas Baltijos šalių...

Laisvalaikis
2018.09.26
Prekyboje nebeliks į puodelius išpilstyto alkoholio 3

Vyriausybė pritaria Seime gimusiam pasiūlymui, kad prekyboje neliktų į nedidelius vienkartinius plastiko...

Baltijos šalių įmonių TOP 50 reitinge dominuoja lietuviai 1

Naujausiame „Coface“ sudarytame Baltijos šalių TOP 50 įmonių reitinge lietuviai ir šiemet užtikrintai...

Verslo aplinka
2018.09.26
Svarbiausi Vyriausybės pasiūlymai, kaip suvaldyti kainas  4

Vyriausybė trečiadienį svarsto priemones, kaip padidinti konkurenciją prekyboje maisto produktais ir geriau...

„Biržų duonos“ atstovas: valdžia negali užkirsti kelio kainų augimui

Ketvirtos pagal dydį šalyje kepyklos „Biržų duona“ vienas vadovų sako pritariantis Vyriausybės siūlymui...

Suomijoje atidaryta pirmoji pasibaigusio galiojimo maisto prekių parduotuvė 1

Helsinkyje duris atvėrė pirmasis Suomijoje prekybos centras, prekiaujantis maistu, kurio galiojimo laikas...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau