Namų apyvokos prekių segmentas: kaip sekasi „Thomas Philipps“ ir „Jysk“

Dace Zundure, UAB „Jysk Baltic“ direktorė, sako, kad į Lietuvą ateinantis „Pepco“ naudingas ne tik vartotojams, turėsiantiems didesnį pasirinkimą. Kiekvienas naujas dalyvis rinkoje yra teigiamas ženklas, rodantis, kad ji turi potencialą ir yra patraukli.
„Mums tai reiškia, kad dirbdami daugiau nei 15 metų turime nesustoti, galvoti apie plėtrą, keistis ir evoliucionuoti, kad būtume reikalingi savo klientams augančios konkurencijos sąlygomis“, – VŽ atsiųstame atsakyme dėsto p. Zundure.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai