2017-05-19 15:14

Namų apyvokos prekių segmentas: kaip sekasi „Thomas Philipps“ ir „Jysk“

Dace Zundure, UAB „Jysk Baltic“ direktorė. Bendrovės nuotr.
Dace Zundure, UAB „Jysk Baltic“ direktorė. Bendrovės nuotr.
Mažmeninės prekybos sektorius Lietuvoje yra vienas labiausiai augančių visose trijose Baltijos šalyse, todėl čia jau atėjo IKEA, „Lidl“, „Depo“, ambicingus plėtros planus turi lenkų „Pepco“. Rinkos senbuviai „Thomas Philipps“ ir „Jysk“ padėtį vertina skirtingai.

Dace Zundure, UAB „Jysk Baltic“ direktorė, sako, kad į Lietuvą ateinantis „Pepco“ naudingas ne tik vartotojams, turėsiantiems didesnį pasirinkimą. Kiekvienas naujas dalyvis rinkoje yra teigiamas ženklas, rodantis, kad ji turi potencialą ir yra patraukli.

„Mums tai reiškia, kad dirbdami daugiau nei 15 metų turime nesustoti, galvoti apie plėtrą, keistis ir evoliucionuoti, kad būtume reikalingi savo klientams augančios konkurencijos sąlygomis“, – VŽ atsiųstame atsakyme dėsto p. Zundure.

52795
130817
52791