5 būdai parduoti daugiau

Publikuota: 2018-02-12
„Matton“ nuotr.
„Matton“ nuotr.
 

Tam tikrus metodus, kuriuos pardavėjai kasdien naudoja darbe, mokslininkai spėjo ir sugrupuoti, ir aprašyti. Nors, regis, puikiai žinomas priemones, anot Lauro Balaišos, pardavimų konsultanto, verta nuolat pasikartoti, nes naudojamos įvairiais deriniais jos duoda puikių rezultatų.

Lauras Balaiša, pardavimo praktikas ir lektorius, vienas iš „Sales BusinessSchool“ lektorių, vardija priemones, kurios, tikėtina, padės parduoti daugiau.

„Tai tikrai nėra burtų lazdelė. Tačiau, jei sumanus žmogus naudos visus šiuos pardavimų metodus, pasirinks tuos, kurie geriausiai tinka tam tikromis aplinkybėmis, tikimybė parduoti padidės“, - nurodo p. Balaiša.

1. Žmonės kliaujasi autoritetais.

Todėl visuomet verta nurodyti, kas yra jūsų klientai. Ir iš viso jų būrio išsirinkti ir pirmiausia rodyti tuos, kurie yra didžiausi ir žinomiausi. Nes jei jumis pasitiki štai ši didelė įmonė, gal ir kitai verta pasitikėti.

 
2. Jei nėra tikri, kaip elgtis vienomis ar kitomis aplinkybėmis, žmonės linkę vadovautis panašių į save nuomone ir kopijuoti jų elgseną. Todėl nežinomame mieste lankytojai mieliau užsuks į tą kavinę, kurioje jau yra daug žmonių, nors joje pietų veikiausiai teks palaukti. Jei norite parduoti, verta pagalvoti, kaip sukurti minios įspūdį aplink save.


3. Stokos principas dar vienas puikiai veikiantis pardavimų įrankis.

Akcija iš esmės ir yra stokos principas. Akcijos metu jums sakoma, kad turite galimybę daiktą ar paslaugą nusipirkti pigiau iki tam tikro laiko. Tiesiog tai spaudimas klientams pirkti čia ir dabar.
 

4. Lengviau parduoda tie, kurie patinka mums ir tie, kuriems mes manome patinkantys.

Kartais užtenka visai nedaug. Pavyzdžiui, vieną savaitę padavėjas aptarnavo klientus nesišypsodamas, o kitą – jau su šypsena. Antrą savaitę arbatpinigių jis gavo 140% daugiau, nei pirmą, rodo vienas tyrimas. Veikia daug įvairių smulkmenų: šypsena, prisistatymas ir pan. Visa tai kuria įspūdį, kad jus aptarnaujantis yra savas, draugiškas. Tokiam žmogui mes linkę atsilyginti.


5. Dar viena veikianti priemonė – nuoseklumas.

Mums reikia išgauti pažadą ir pakišti galimybę tą pažadą įgyvendinti. Tarkime, žmogaus klausia: ar jūs mandagus vairuotojas? Tikėtina, kad jis ar ji atsakys teigiamai. Antras klausimas – ar vairuotojai gatvėse turėtų būti mandagesni? Vėl galime tikėtis teigiamo atsakymo. Ir čia atkeliauja prašymas: štai turime čia plakatų su užrašu „Būk mandagus vairuotojas“. Gal galėtumėte 5 min. jį palaikyti prie gatvės. Žinoma, dalis žmonių atsisakys, bet jiems tai padaryti bus gerokai sunkiau, nei tada, jei tiesiog paprašytumėte palaikyti plakatą be jokių įžanginių klausimų.

Lygiai taip galite pasiekti, kad žmogus jaustųsi įsipareigojęs ir pardavimuose. Pavyzdžiui, pirmiausia pasiūlyti paragauti ir jei žmogui patinka produktas ar patiekalas, kalbėtis toliau.

„Daugelis šių priemonių yra puikiai žinomos ir atpažįstamos. Dr. Robertas Cialdini yra jas visas detaliai aprašęs savo knygose. Tačiau toli gražu ne visi pardavėjai jas naudoja, nors jei naudotų, tikimybė parduoti tikrai ūgtelėtų“, - įsitikinęs p. Balaiša.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Narbuto“ patirtis: kaip prisibelsti iki „Amazon“ ar BMW Premium 4

Daugiau nei 90% savo gaminių eksportuojančios „Narbuto“ įmonių grupės pardavimai nuo 2010 m. iki praėjusių...

Rinkodara
2018.11.13
Prekybos centrus iškeitė į firmines parduotuves – sprendimas pasiteisino Premium 1

Daugelis smulkių gamintojų tiki, kad jei jų produkcija atsidurtų prekybos tinklų lentynose, atsirastų antras...

Agroverslas
2018.11.12
Patarimai smulkiesiems: kaip pritraukti pirkėjų į savo parduotuvę

Smulkieji prekybininkai turi parodyti kur kas daugiau išmonės, kad išlaikytų pirkėjo lojalumą. Tačiau...

Rinkodara
2018.11.10
„Laisvės TV“ su „AltSpace“ žengia į senamiestį ir derasi su investuotojais Premium 2

„Laisvės TV“ žengia naują plėtros žingsnį – atidaro dar vieną „AltSpace“ bendradarbystės erdvių studiją...

Rinkodara
2018.11.06
Tarp NAPA finalininkų – daugiausia lietuvių dizainerių darbų

Kitą savaitgalį vyksiančiuose nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose NAPA varžysis 26 lietuvių, 15...

Rinkodara
2018.11.04
Kainų akcijos: veiksmingiausios strategijos

Daugiau nei pusė akcijų neduoda rezultatų, kurių buvo tikimasi, ar generuoja neigiamą grąžą ir tik apie 35%...

Trejos devynerios degtindarius įklampino į teismų maratoną Premium 1

Lietuvos apeliacinis teismas atmetė žemesnės instancijos teismų nutartis, kuriomis „Vilniaus degtinės“ prekės...

Šokiruojanti žinutė reklamoje geriau nei blizgi frazė Premium

Žmonės paprastai dažniau ir aktyviau sureaguoja į žinutę, kuri kalba apie praradimus nei apie galimas naudas.

Rinkodara
2018.10.31
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ – apie pardavimų ir rinkodaros strategijas prie vieno stalo Premium 2

„Bitė Lietuva“ pardavimų augimo modelyje išskiria keturis svarbiausius ingredientus: įmonės kultūrą,...

Rinkodara
2018.10.30
Privati etiketė: rinkos dalis auga, „Lidl“ keičia standartus Premium 12

„Nielsen“ duomenimis, šiemet sausį–rugpjūtį mažmeninės prekybos tinklų parduotuvėse privačių prekės ženklų...

Nuolaidų akcijos: didieji duomenys atveria naujų galimybių Premium

Europoje 30% mažmeninės prekybos pajamų gaunama parduodant prekes akcijų metu, tačiau net 60% akcijų neduoda...

Vartojimo pokyčiai: dažniau renkasi nealkoholinius gėrimus 18

Nealkoholinis alus tampa neatsiejama alaus kategorijos dalimi. Bent kartą per mėnesį jį vartoja 42,8%...

Rinkodara
2018.10.27
Pardavimai: greiti verslai valgo didelius ir lėtus

Pardavimo funkcija yra svarbiausias variklis, kuris visą verslą stumia pirmyn, o laimi tie, kurie kasdien...

Rinkodara
2018.10.23
„Kakė Makė“: apie pamokas, naują vardą ir pasaulines ambicijas Premium 9

Iš vaikiškų knygų į prekės ženklą išaugusios „Kakės Makės“ valdytojai perdėlioja ilgalaikę strategiją ir su...

Rinkodara
2018.10.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau