5 būdai parduoti daugiau

Publikuota: 2018-02-12
„Matton“ nuotr.
„Matton“ nuotr.
 

Tam tikrus metodus, kuriuos pardavėjai kasdien naudoja darbe, mokslininkai spėjo ir sugrupuoti, ir aprašyti. Nors, regis, puikiai žinomas priemones, anot Lauro Balaišos, pardavimų konsultanto, verta nuolat pasikartoti, nes naudojamos įvairiais deriniais jos duoda puikių rezultatų.

Lauras Balaiša, pardavimo praktikas ir lektorius, vienas iš „Sales BusinessSchool“ lektorių, vardija priemones, kurios, tikėtina, padės parduoti daugiau.

„Tai tikrai nėra burtų lazdelė. Tačiau, jei sumanus žmogus naudos visus šiuos pardavimų metodus, pasirinks tuos, kurie geriausiai tinka tam tikromis aplinkybėmis, tikimybė parduoti padidės“, - nurodo p. Balaiša.

1. Žmonės kliaujasi autoritetais.

Todėl visuomet verta nurodyti, kas yra jūsų klientai. Ir iš viso jų būrio išsirinkti ir pirmiausia rodyti tuos, kurie yra didžiausi ir žinomiausi. Nes jei jumis pasitiki štai ši didelė įmonė, gal ir kitai verta pasitikėti.

 
2. Jei nėra tikri, kaip elgtis vienomis ar kitomis aplinkybėmis, žmonės linkę vadovautis panašių į save nuomone ir kopijuoti jų elgseną. Todėl nežinomame mieste lankytojai mieliau užsuks į tą kavinę, kurioje jau yra daug žmonių, nors joje pietų veikiausiai teks palaukti. Jei norite parduoti, verta pagalvoti, kaip sukurti minios įspūdį aplink save.


3. Stokos principas dar vienas puikiai veikiantis pardavimų įrankis.

Akcija iš esmės ir yra stokos principas. Akcijos metu jums sakoma, kad turite galimybę daiktą ar paslaugą nusipirkti pigiau iki tam tikro laiko. Tiesiog tai spaudimas klientams pirkti čia ir dabar.
 

4. Lengviau parduoda tie, kurie patinka mums ir tie, kuriems mes manome patinkantys.

Kartais užtenka visai nedaug. Pavyzdžiui, vieną savaitę padavėjas aptarnavo klientus nesišypsodamas, o kitą – jau su šypsena. Antrą savaitę arbatpinigių jis gavo 140% daugiau, nei pirmą, rodo vienas tyrimas. Veikia daug įvairių smulkmenų: šypsena, prisistatymas ir pan. Visa tai kuria įspūdį, kad jus aptarnaujantis yra savas, draugiškas. Tokiam žmogui mes linkę atsilyginti.


5. Dar viena veikianti priemonė – nuoseklumas.

Mums reikia išgauti pažadą ir pakišti galimybę tą pažadą įgyvendinti. Tarkime, žmogaus klausia: ar jūs mandagus vairuotojas? Tikėtina, kad jis ar ji atsakys teigiamai. Antras klausimas – ar vairuotojai gatvėse turėtų būti mandagesni? Vėl galime tikėtis teigiamo atsakymo. Ir čia atkeliauja prašymas: štai turime čia plakatų su užrašu „Būk mandagus vairuotojas“. Gal galėtumėte 5 min. jį palaikyti prie gatvės. Žinoma, dalis žmonių atsisakys, bet jiems tai padaryti bus gerokai sunkiau, nei tada, jei tiesiog paprašytumėte palaikyti plakatą be jokių įžanginių klausimų.

Lygiai taip galite pasiekti, kad žmogus jaustųsi įsipareigojęs ir pardavimuose. Pavyzdžiui, pirmiausia pasiūlyti paragauti ir jei žmogui patinka produktas ar patiekalas, kalbėtis toliau.

„Daugelis šių priemonių yra puikiai žinomos ir atpažįstamos. Dr. Robertas Cialdini yra jas visas detaliai aprašęs savo knygose. Tačiau toli gražu ne visi pardavėjai jas naudoja, nors jei naudotų, tikimybė parduoti tikrai ūgtelėtų“, - įsitikinęs p. Balaiša.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Neigiamos asociacijos – ne blogiausias kelias tapti žinomu prekės ženklu Premium 6

„Biok laboratorija“ pirmuosius naujojo prekės ženklo sėkmės vaisius jau raško – „Kilig“ lengviau atveria...

Rinkodara
2018.07.04
Jasinavičius: kaip dirbti efektyviau be optimizavimo Premium 2

Atsargų valdymo algoritmai vidutiniškai 95% geriau prognozuoja prekių turėjimo lentynose ir apyvartumo...

„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03
Plėtros kryptį nurodo patys klientai 1

Tie, kas imasi maitinimo verslo, stengiasi būti ten, kur daugiausia praeivių, o dar geriau – turistų. Vis...

Rinkodara
2018.07.01
Reputacijos lyderė „Thermo Fisher“: svarbu veiksmai, o ne dirbtiniai šūkiai Premium

Geriausios reputacijos titulą trečius metus iš eilės pelno moderniųjų biotechnologijų bendrovė „Thermo Fisher...

Rinkodara
2018.06.26
Kas lemia vartotojo pasirinkimą prie parduotuvių lentynos

Nors vartotojai teigia, kad jiems svarbu didelis pasirinkimas, skonis, kokybė ir pakuotė, vis tik didžiausią...

Rinkodara
2018.06.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau