5 būdai parduoti daugiau

Publikuota: 2018-02-12
„Matton“ nuotr.
„Matton“ nuotr.
 

Tam tikrus metodus, kuriuos pardavėjai kasdien naudoja darbe, mokslininkai spėjo ir sugrupuoti, ir aprašyti. Nors, regis, puikiai žinomas priemones, anot Lauro Balaišos, pardavimų konsultanto, verta nuolat pasikartoti, nes naudojamos įvairiais deriniais jos duoda puikių rezultatų.

Lauras Balaiša, pardavimo praktikas ir lektorius, vienas iš „Sales BusinessSchool“ lektorių, vardija priemones, kurios, tikėtina, padės parduoti daugiau.

„Tai tikrai nėra burtų lazdelė. Tačiau, jei sumanus žmogus naudos visus šiuos pardavimų metodus, pasirinks tuos, kurie geriausiai tinka tam tikromis aplinkybėmis, tikimybė parduoti padidės“, - nurodo p. Balaiša.

1. Žmonės kliaujasi autoritetais.

Todėl visuomet verta nurodyti, kas yra jūsų klientai. Ir iš viso jų būrio išsirinkti ir pirmiausia rodyti tuos, kurie yra didžiausi ir žinomiausi. Nes jei jumis pasitiki štai ši didelė įmonė, gal ir kitai verta pasitikėti.

 
2. Jei nėra tikri, kaip elgtis vienomis ar kitomis aplinkybėmis, žmonės linkę vadovautis panašių į save nuomone ir kopijuoti jų elgseną. Todėl nežinomame mieste lankytojai mieliau užsuks į tą kavinę, kurioje jau yra daug žmonių, nors joje pietų veikiausiai teks palaukti. Jei norite parduoti, verta pagalvoti, kaip sukurti minios įspūdį aplink save.


3. Stokos principas dar vienas puikiai veikiantis pardavimų įrankis.

Akcija iš esmės ir yra stokos principas. Akcijos metu jums sakoma, kad turite galimybę daiktą ar paslaugą nusipirkti pigiau iki tam tikro laiko. Tiesiog tai spaudimas klientams pirkti čia ir dabar.
 

4. Lengviau parduoda tie, kurie patinka mums ir tie, kuriems mes manome patinkantys.

Kartais užtenka visai nedaug. Pavyzdžiui, vieną savaitę padavėjas aptarnavo klientus nesišypsodamas, o kitą – jau su šypsena. Antrą savaitę arbatpinigių jis gavo 140% daugiau, nei pirmą, rodo vienas tyrimas. Veikia daug įvairių smulkmenų: šypsena, prisistatymas ir pan. Visa tai kuria įspūdį, kad jus aptarnaujantis yra savas, draugiškas. Tokiam žmogui mes linkę atsilyginti.


5. Dar viena veikianti priemonė – nuoseklumas.

Mums reikia išgauti pažadą ir pakišti galimybę tą pažadą įgyvendinti. Tarkime, žmogaus klausia: ar jūs mandagus vairuotojas? Tikėtina, kad jis ar ji atsakys teigiamai. Antras klausimas – ar vairuotojai gatvėse turėtų būti mandagesni? Vėl galime tikėtis teigiamo atsakymo. Ir čia atkeliauja prašymas: štai turime čia plakatų su užrašu „Būk mandagus vairuotojas“. Gal galėtumėte 5 min. jį palaikyti prie gatvės. Žinoma, dalis žmonių atsisakys, bet jiems tai padaryti bus gerokai sunkiau, nei tada, jei tiesiog paprašytumėte palaikyti plakatą be jokių įžanginių klausimų.

Lygiai taip galite pasiekti, kad žmogus jaustųsi įsipareigojęs ir pardavimuose. Pavyzdžiui, pirmiausia pasiūlyti paragauti ir jei žmogui patinka produktas ar patiekalas, kalbėtis toliau.

„Daugelis šių priemonių yra puikiai žinomos ir atpažįstamos. Dr. Robertas Cialdini yra jas visas detaliai aprašęs savo knygose. Tačiau toli gražu ne visi pardavėjai jas naudoja, nors jei naudotų, tikimybė parduoti tikrai ūgtelėtų“, - įsitikinęs p. Balaiša.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Gamintojai rado nebrangų būdą klientus paraginti pirkti Premium

Kuo daugiau pirkėjas sužino apie produktą, tuo stipriau užsimano jį įsigyti. Todėl vis dažniau gamintojai...

Rinkodara
2018.04.23
„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 25

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
Klientai mėgsta verslo istorijas: papasakokite jiems ir savąją

Į savo prekės ženklą verta investuoti ir smulkiajam verslui. Kodėl?

Rinkodara
2018.04.15
Nauja atlygio sistema pritraukė vyresnių pardavėjų Premium 10

Pasikeitus atlyginimo sistemai mobiliojo ryšio operatorė „Bitė Lietuva“ savo salonuose pastebėjo dvigubai...

Vadyba
2018.04.12
Verslas be biuro ar parduotuvės. Ką daryti, kad klientai nebijotų pirkti Premium

Kuo mažesnės sąnaudos, tuo patrauklesnę kainą galima pasiūlyti pirkėjui. E. prekyba leidžia išvengti...

Rinkodara
2018.04.09
Reklamos rinka auga, TV išlaiko savo kąsnį

2017 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 3,8% augimą ir siekė 111,2 mln. Eur. Vienam Lietuvos gyventojui teko...

Rinkodara
2018.04.03

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau