„Media bitės“ atsisako vieno iš leidinių ir dėlioja augimo strategiją

Publikuota: 2019-02-25
Tomas Balžekas, UAB „Media bitės“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tomas Balžekas, UAB „Media bitės“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

UAB „Media bitės“, leidžiančios žurnalą „Žmonės“, pardavimo pajamos praėjusiais metais sudarė 5,64 mln. Eur. Bendrovės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) siekė 657.000 Eur. Leidėja šiemet atsisako vieno iš valdytų ilgamečių žurnalų.

Bendra įmonių grupės, kuriai priklauso bendrovės „Media bitės“, „Medipresa“, „Mano daktaras“, „Baltijos fotografijos linija“ ir VŠĮ „Pasaka“, apyvarta 2018 m. siekė 11,4 mln. Eur. Konsoliduotų įmonių grupės pelno (nuostolių) 2018 m. rodiklių bendrovė dar neskelbia.

VŽ primena, kad „Media bitės“ įsikūrė 2017 m. birželį ir aktyvią veiklą vykdo nuo 2017 m. spalio, kuomet iš UAB „Žurnalų leidybos grupė“ įsigijo žurnalų leidybos verslą: žurnalus „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Edita“, „Legendos“, naujienų portalą „žmonės.lt“.

2017 m. „Media bitės“ pardavimo pajamos sudarė 1,433 mln. Eur, to paties laikotarpio EBITDA – 91.400 Eur.

„2018-ieji buvo pirmieji pilni veiklos metai „Media bitėms“. Džiaugiuosi pasiektais veiklos rezultatais ir komanda, kuri priėmė drąsius sprendimus, kurie jau pasiteisino. Mes ne tik stipriai sumažinome savo paskolų portfelį, bet ir aktyviai investavome į naujus projektus ir bendroves“, – išplatintame pranešime cituojamas Tomas Balžekas, UAB „Media bitės“ generalinis direktorius.

Tarp svarbiausių praėjusių metų darbų jis mini atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą „Žmonės“, kuris dabar yra ne tik žurnalas ir portalas, bet ir namų kino platforma internete „Žmonės Cinema“, interneto knygynas „Žmonės Knygos“ bei fotoagentūra „Žmonės Foto“. Kartu buvo atnaujinti ir kiti žurnalai: „Laimė“, „Ji“, „Legendos“.

2018 m. „Media bitėms“ buvo ir investicijų metai, pažymi p. Balžekas: įsigytas kino teatras „Pasaka“, atidaryta nauja kino salė MO muziejuje, iš esmės buvo atnaujinta kino platforma „ePasaka.lt“, kuri virto „Žmonės Cinema“.

„Media bitės“ taip pat iki 51% padidino savo akcijų dalį įmonėje „Mano daktaras“, kuri valdo projektus „manodaktaras.lt“, „sveikas.lt“ ir „uodega.lt“.

„Be to, įsigijome 51% akcijų įmonėje „Baltijos fotografijos linija“, – vardija p. Balžekas.

Atsisako žurnalo „Edita“

2019 m. „Media bičių“ prekės ženklų krepšelyje neliko mėnesinio žurnalo „Edita“.

„Pabandėme, bet nebetęsime ir „Žmonės UK“ projekto, toliau Jungtinės Karalystės rinkai tiekiame lietuvišką žurnalo „Žmonės“ versiją, – teigia p. Balžekas. – Apibendrinant metus galiu drąsiai pasakyti, kad mūsų komanda puikiai subalansuota naujiems iššūkiams, mūsų sprendimai greiti, rizikos tolerancija sveika, o veiklų portfelis papildo vienas kitą. Esame pasiruošę plėstis ir toliau, įsigyjant naujas bendroves ar joms jungiantis. Turime augimo ir plėtros ambicijų.“

UAB „Media bitės“ akcininkai yra Tomas Balžekas (51%), Martynas Basokas (24%), Vytautas Kaikaris (10%), Gabrielė Burbienė (9%) ir Tomas Bindokas (6%).

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Telia“ leis televiziją žiūrėti mobiliuosiuose įrenginiuose 10

Integruotų telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ šiemet pristatys platformą „Telia Play“, kuri leis...

Paslaugos
2019.10.17
LAT: „Lietuvos ryto“ televizija turi sumokėti baudą V. Vasiliauskui 1

„Lietuvos ryto“ televizija privalo sumokėti 3.280 Eur baudą Lietuvos banko valdybos pirmininkui Vitui...

Rinkodara
2019.10.17
„Netflix“ pelnas gerokai pranoko lūkesčius: akcijos pabrango dešimtadaliu 1

JAV internetinės televizijos „Netflix“, veikiančios ir Lietuvoje, akcijos poprekybinėje sesijoje trečiadienį...

Rinkos
2019.10.17
Interneto žiniasklaidos asociacijos vadovu tapo A. Marcinkus

Interneto žiniasklaidos asociacijai vadovaus lobistas Arnas Marcinkus, pakeisiantis dešimtmetį asociacijai...

Rinkodara
2019.10.16
Šiaulių bankas pasirinko socialinių tinklų partnerius 3

Šiaulių bankas stiprina pozicijas socialinėje erdvėje – komunikacijos partneriais pasirinko skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.10
V. Vasiliauskas – naujas nuomonių reitingo lyderis 18

Iš verslo nuomonių lyderių TOP10 per metus pasitraukus keliems garsiems komentatoriams, jame šįkart daug...

Rinkodara
2019.10.10
„Zen PR“ planas – kitąmet kas mėnesį po naują šalį Premium 2

Prieš daugiau nei dvejus metus įkurtas lietuvių startuolis „Zen PR“ peržengia Lietuvos ribas – paslaugas...

Rinkodara
2019.10.10
Požiūrio klausimas: „tik“ ar „net“ 40% vartotojų nemėgsta reklamos Premium 7

Nors mėgstame pabrėžti, kad nežiūrime, blokuojame ar ignoruojame reklamą, vis dėlto vartotojų dalis, kuri...

Rinkodara
2019.10.09
„TV Play Baltics“ pavyko įregistruoti ne visus norimus prekių ženklus

Estijos „TV Play Baltics“, buvusi „Viasat“, mokamos TV tiekėja Lietuvoje buvo pateikusi registruoti 75...

Rinkodara
2019.10.07
Atsisukti laidas jau galima ne vien TV, bet ir radijuje

Radijo stotis „Power Hit Radio“ nuo šiol savo klausytojams suteikia galimybę atsisukti radijo transliaciją ir...

Rinkodara
2019.10.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau