E. Bubelė. Reputacija ar balansinė ataskaita – kas svarbiau šiandien?
Reputacija – vienas iš esminių prekės ženklo diferenciacijos ir rinkos lyderystės veiksnių, rodo neseniai atlikta „Bloomberg“ apklausa, kurioje dalyvavo daugiau nei 1.000 verslo sprendimų priėmėjų. Maždaug 30% iš jų reputaciją susiejo su pasitikėjimu ir etikos praktikomis. Lietuvos verslai galėtų iš to imti pavyzdį, mat ne kiekvienas supranta, kad geopolitiškai ir ekonomiškai neramiais laikais investuotojams ir finansuotojams pati verslo elgsena tapo ne ką mažiau svarbi nei kredito istorija ar užstatas.
„Bloomberg“ tyrimas – tik vienas iš daugelio pagrindžiančių, kodėl šiais laikais verslo reputacija yra tokia svarbi. Štai, pavyzdžiui, Pasaulio bankas ir kitos svarbios organizacijos pastaraisiais metais atliktuose tyrimuose gana dažnai akcentavo, kad daugiau nei 50% investuotojų ir finansuotojų sprendimus lemia tai, kokią reputaciją turi verslas.
Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai
KURTI PASKYRĄNemokama registracija suteikia galimybę:
- skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
- komentuoti
- gauti el. paštu esminių naujienų santrauką
Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.