2024-06-18 13:31

Išaugusį pelną „Nordcurrent“ investuoja į 9 naujų žaidimų kūrimą

„Nordcurrent“ biuras Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Nordcurrent“ biuras Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lietuvių žaidimų kūrimo bendrovės „Nordcurrent“ pajamos pernai krito dėl sumažėjusių investicijų į žaidėjų pritraukimą per reklamą, tačiau išlaidas optimizavus, sparčiai augo pelnas. Jį „Nordcurrent“ investuoja į naujus žaidimus – jų lietuvių bendrovė teigia šiuo metu kurianti net 9.

Pajamos per metus sumenko 17,2%, iki 73,8 mln., tuo metu konsoliduotas pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą, amortizaciją ir kapitalizaciją (EBITDA) augo 220%, iki 17 mln. Eur, antradienį pranešė „Nordcurrent“.

Viktorija Trofimova, „Nordcurrent“ vadovė, sako, kad pelną auginti padėjo pernai optimizuotos išlaidos reklamai ankstesniais metais išleistiems žaidimams, kadangi šie pasiekė reikalingą auditorijos ir pajamų lygį. Ji teigia, kad sėkmingiausias 2021–2022 m. laikotarpiu išleistas žaidimas „Airplane Chiefs“ buvo parsisiųstas apie 40 mln. kartų, „Happy Clinic“ – apie 25 mln.

„Šiuo atveju pajamų sumažėjimas mums mažiau reikšmingas rodiklis. Jis atspindi, jog praėjusiais metais mažiau investavome į naujų žaidėjų pritraukimą per reklamą, bet daugiau – į esamų išlaikymą“, – teigia V. Trofimova.

Pasak jos, šiuo metu „Nordcurrent“ kuria net 9 naujus žaidimus mobiliems įrenginiams, asmeniniams kompiuteriams ir konsolėms, daugelį šių žaidimų planuojama išleisti 2025 m., kas, anot vadovės, turėtų prisidėti prie pajamų šuolio kitąmet. Tuo metu šiemet pajamos turėtų išlikti stabilios.

„Nordcurrent“ veiklą pradėjo 2002 m. – bendrovė teigia esanti didžiausia ir seniausia žaidimų studija Lietuvoje, sukūrusi ir išleidusi daugiau nei 50 žaidimų, kurių bendri atsisiuntimai viršija 500 mln. kartų. Bene žinomiausias studijos sukurtas žaidimas yra „Cooking Fever“.

„Nordcurrent“ šiuo metu turi daugiau nei 300 darbuotojų Vilniuje, Dnipre, Odesoje, Varšuvoje bei Geteborge.

52795
130817
52791