2014-09-16 00:01

Per porą metų versle išmoko daugiau nei per visą gyvenimą

Žvejams skirtą sonarą „Deeper Smart Fishfinder“ sukūrusi Lietuvos bendrovė „Friday Lab“ ruošiasi šuoliui į tarptautinius vandenis. Bendrovė socialiniuose tinkluose ir žiniasklaidoje skelbia ieškanti finansų vadovo bei eksporto, tarptautinės komunikacijos, rinkodaros ir kitų sričių specialistų.
Aurelijus Liubinas, „Friday Lab“ direktorius: „Keletas mėnesių, praleistų palinkus prie „Apple“ dizaino vadovėlio, veltui nenuėjo. Vieta JAV milžinės parduotuvių lentynose daugeliui įmonių yra prestižo ženklas.“ VLADIMIRO IVANOVO NUOTR.

Apie sonarą
Žvejams skirtu sonaru (hidrolokatoriumi) „Deeper Smart Fishfinder“ pradėta prekiauti 2012 m. viduryje.
Jis skirtas vandens telkinio dugno reljefui tirti ir potencialiai žuvingoms vietoms nustatyti. Be to, jis gali matuoti vandens temperatūrą ir gylį iki 40 metrų.
Surinkta informacija perduodama į išmanųjį telefono arba planšetinio kompiuterio ekraną. Tam naudojamas „Bluetooth“ ryšys.
Šaltinis: „Friday Lab“ Aurelijus Liubinas, „Friday Lab“ direktorius, sako, kad plėtrai bendrovė aktyviai ruošėsi visus praėjusius ir šiuos metus – prisistatydavo elektronikos parodose, derėjosi su potencialiais partneriais ir t. t. Tačiau jis pabrėžia, kad veikla tarptautiniu mastu buvo numatyta nuo pat pirmųjų dienų, kai „Deeper“ buvo dar tik brėžiniuose, o jaunieji verslininkai ieškojo finansavimo. Per daugiau nei dvejus veiklos metus bendrovė išaugo nuo 2 iki 17 darbuotojų komandos. Šiemet planuojama kolektyvą praplėsti iki 20 žmonių, o kitąmet priimti dar apie 10–15 naujų darbuotojų. „Deeper“ dabar eksportuojame į daugiau nei 30 pasaulio šalių, kuriose turime per 40 platintojų. Daugiausia tai plataus vartojimo elektronikos pardavėjai ir žūklės reikmenų parduotuvės Šiaurės bei Vakarų Europos šalyse, JAV ir Pietų Korėjoje. Šiuo metu dėl bendradarbiavimo aktyviai deramės su Azijos šalių verslininkais, ypač iš Singapūro, Honkongo, Malaizijos, Indonezijos ir Japonijos“, – pasakoja p. Liubinas.
Anot jo, bendrovė jau yra užmezgusi kontaktus šiose šalyse. Įvyko ir keli daug žadantys pokalbiai su potencialiais partneriais. Dėl to įmonė ieško ir naujų darbuotojų – šalyse, kuriose „Friday Lab“ jau parduoda savo produktą, ir tose, kuriose dar tik ketina įsitvirtinti, bus stiprinamos pardavimo atstovybės ir rinkodaros komandos.
„Apple“ svarbiausia grožis
Bendrovė taip pat didžiuojasi patekusi į visas „Apple“ parduotuves Europoje. Skamba banaliai, tačiau „Apple“ laikosi uždaro sodo politikos – griežtai žiūri į produktų ir pakuočių dizainą. O įmonės interneto parduotuvėje „iTunes“ platinamos trečiųjų šalių programos, prieš ten patekdamos, pereina kruopščią kodo ir vizualinio dizaino kontrolę.
Kad įtiktų „Apple“, lietuviai buvo priversti pakeisti „Deeper“ pakuotę ir naudojimo instrukciją. Tačiau p. Liubinas tikina, kad keletas mėnesių, praleistų palinkus prie „Apple“ dizaino vadovėlio, veltui nenuėjo. Vieta JAV milžinės parduotuvių lentynose daugeliui įmonių yra prestižo ženklas.
„Dabar turime 8 skirtingas pakuočių versijas. Europai – viena, Amerikai – kita, Australijai – trečia, Pietų Korėjai – dar kitokia ir t. t. Tai padaryta ne tik dėl to, kad skirtingose rinkose žmonės pratę prie skirtingo dizaino. Yra skirtingų dydžių ir formų įkrovikliai, kitaip surašytos naudojimo instrukcijos ir patys užrašai ant pakuotės“, – patirtimi dalijasi „Friday Lab“ vadovas.
52795
130817
52791