2014-09-04 00:01

Pasvertus pažadus klientai vertina

Jei verslo pradžioje, kuri dažniausiai būna sunki, nenuleidi rankų, netrukus ne tik įsivažiuoji, bet ir įgauni pagreitį. Tačiau tam būtina suburti gerą komandą, o klientams žadėti ne aukso kalnus, bet tik tai, ką iš tiesų gali įvykdyti.
Marijus Olekas, UAB „Lietuvis“ direktorius: „Ypač svarbu prisitaikyti prie kintančios ekonominės padėties, besikeičiančių klientų poreikių.“
ALGIMANTO BARZDŽIAUS NUOTR.

UAB „Lietuvis“ apyvarta (be PVM) mln. Lt
2010 m. 1,24
2011 m. 2,21
2012 m. 1,86
2013 m. 5,97
ŠALTINIS: UAB „LIETUVIS“

586.613 Lt
Toks 2013 m. buvo UAB „Lietuvis“ pelnas prieš apmokestinimą. Daugelis jaunuolių, išvažiavę užsienin studijuoti, ten ir pasilieka. Tačiau vis didėja gretos ir tų, kurie svetur pasisėmę žinių grįžta ir imasi savo verslo čia, Lietuvoje. Tokią istoriją pasakoja ir Marijus Olekas, Kauno UAB „Lietuvis“ direktorius.
„Renginių organizavimo ėmiausi atsitiktinai. Baigęs studijas pusantrų metų praleidau stažuotėje JAV. Grįžęs į Lietuvą ėmiau ieškoti kokios nors veiklos. Idėją pamėtėjo senas draugas – pasiūlė su dar vienu draugu kartu steigti bendrovę ir organizuoti renginius. Tapome trijule labai įmantriu pavadinimu. Tačiau nei pavadinimas, nei entuziazmas negelbėjo – sekėsi sunkiai, be to, visi dar turėjome veiklų pašonėje. Tad po kiek laiko išsiskirstėme“, – pasakoja pašnekovas.
Vis dėlto renginių srityje ėmęs suktis vyriškis nenorėjo jos visiškai apleisti ir prarasti turimo įdirbio, tad pradėjo viską iš naujo vienas pats. Ir antro bandymo pradžia buvo ne ką lengvesnė.
„Pusė metų ieškojimo, bet nė vieno kliento. Tik po devynių mėnesių ėmė rastis pirmieji rimtesni užsakymai ir po truputėlį, mažais žingsneliais pradėjau judėti į priekį“, – tai, kad įsitvirtinti verslo pasaulyje nėra taip paprasta, neslepia „Lietuvio“ vadovas.
52795
130817
52791