2014-09-03 00:01

Sąskaitas pildys virtualūs virėjai

Per kelias savaites lietuvių žaidimas „Cooking Fever“ iškopė į populiariausių programėlių, skirtų „iPad“ ir „iPhone“ naudotojams, dešimtukus. Netrukus lietuviško kapitalo bendrovė „Nordcurrent“ išplės žaidimui tinkamų platformų skaičių, be to, „Cooking Fever“ žadama išleisti ir lietuvių kalba.
Sergejus Trofimovas, UAB „Nordcurrent“ įkūrėjas, įsitikinęs, kad į lietuvių kalbą išverstas virėjų žaidimas mokėti už priedus paskatins net paprastai to vengiančius lietuvius. VLADIMIRO IVANOVO NUOTR.

UAB „Nordcurrent Group“ apyvarta (mln. Lt)
2011 m. 2,31
2012 m. 1,81
2013 m. 1,53
ŠALTINIS: REGISTRŲ CENTRAS Sergejus Trofimovas, UAB „Nordcurrent“ įkūrėjas, pasakoja, kad naujojo žaidimo, kurį žaidžiant leidžiama atidaryti vieną restoraną po kito ir ruošti juose valgį lankytojams, pagrindu tapo ankstesnis bendrovės gaminys „Happy Chef“.
„Tai buvo paprastas žaidimas. Keli jo lygiai nemokami, o, norėdamas žaisti toliau, privalai jį įsigyti. Pastebėję, kad žaidimas žmonėms patinka, nusprendėme jo pagrindu išleisti tokį, kurį galima žaisti ir nemokamai“, – pasakoja p. Trofimovas.
Naujajame žaidime „Nordcurrent“ specialistai pakeitė grafiką, veikėjus, praplėtė scenarijų. Kol kas sukurtos 6 skirtingos virtuvės, kuriose prie virtualių puodų stoja žaidėjai, tačiau bendrovė žada kas mėnesį pridėti po dar vieną. Prie naujojo žaidimo lietuviai užtruko pusantrų metų – maždaug dukart ilgiau, nei kurdami „Happy Chef“. Pirmiausia jį įmonė išbandė Australijoje. Pašnekovas aiškina, kad tai palyginti nedidelė ir moki šalis, todėl tinkama naujiems kūriniams išmėginti.
„Buvo programinių klaidų, bet mes jas ištaisėme ir plečiamės visame pasaulyje. Australijoje dabar 2% gyventojų žaidžia „Cooking Fever“, – džiaugiasi p. Trofimovas. – Didžioji dalis mūsų auditorijos – 30-ies ir vyresnės moterys, turinčios vaikų.“
Kurdami žaidimo aplinką „Nordcurrent“ specialistai domėjosi, kas būdinga vieno ar kito regiono virtuvei, ir stengėsi tai pavaizduoti. Pasak p. Trofimovo, žaidėjai jautriai reaguoja net ir į menkiausias detales.
„Buvome sukūrę žaidimą, susijusį su Kinų siena, tačiau herojai ten buvo aprengti vienokios epochos drabužiais, pastatai buvo iš dar kitos epochos, kaip ir imperatorius. Žaidėjai tuoj sukruto“, – prisimena pašnekovas.
52795
130817
52791