2014-05-16 00:01

Smiltynės perkėla sezoną pasitinka nauju projektu

Po sėkmingo 2013-aisiais keleivių ir transporto priemonių perkėlimo į Kuršių neriją paslaugą siūlanti AB Smiltynės perkėla darbymetį pasitinka nauju greitaeigio laivo į Nidą projektu. Tikimasi, kad jis ne tik sudomins keliaujančiuosius, bet ir padės bendrovei sutaupyti ne sezono metu.
AB Smiltynės perkėlos pelnas,
mln. Lt
2012 m. 1,46
2013 m. 2,65 Nauja greitaeigio laivo „Smiltynė“ linija Klaipėda–Juodkrantė–Nida, į kurią investuota daugiau nei 5 mln. Lt, pradės veikti nuo gegužės 31 d., o smalsiausieji su nauju laivu galės susipažinti jau šį šeštadienį, kai Laivų parado šventėje klaipėdiečiai ir miesto svečiai po Kuršių marias bus plukdomi nemokamai.
Vasarą laivas „Smiltynė“ 2 kartus per dieną išplauks iš senosios Klaipėdos perkėlos Danės krantinėje. Kelionė į Nidą sustojant Juodkrantėje truks apie 2 valandas.
Darius Butvydas, Smiltynės perkėlos (SP) generalinis direktorius, viliasi, kad nauju projektu bus susidomėta.
„Šiemet planuojame perkelti 16.000 keleivių, – tikisi p. Butvydas. – Atlikome studijas, kalbėjome ir su kelionių agentūromis, kurios veža turistus, teikia paslaugas kruiziniams laivams, turizmo informacijos centrais ir visi sako, kad projektas patrauklus.“
Šiuo metu planuojama, kad vidutinis laivo, kuriame įrengta 80 sėdimų vietų keleiviams, užimtumas pirmąjį sezoną sieks apie 50%. Kitais metais naująja linija tikimasi plukdyti jau didesnį skaičių klientų. Projektas bus jau žinomesnis, o ir sezoną planuojama pradėti kiek anksčiau, sako p. Butvydas. „Planuojame, kad per 7–8 metus šis projektas mums turėtų atsipirkti“, – viliasi p. Butvydas.
Be to, anot jo, naujasis katamarano tipo laivas bus naudingas ne sezono metu, kai sumažėja keleivių srautas. „Jis gali dirbti mūsų tradicinėse linijose senojoje perkėloje vietoj didžiųjų keltų, kai nėra ledų. Paleidę jį vietoj kelto „Nida“ vien dėl to turėsime ekonominį efektą, nes naudoja gerokai mažiau degalų, įgula mažesnė“, – sako p. Butvydas.
52795
130817
52791