2014-03-19 23:01

„Sportland“ atnaujina parduotuves ir asortimentą

Sporto ir laisvalaikio prekių tinklas „Sportland“ šiemet planuoja atnaujinti 4 parduotuves. Investicijos į atnaujinimo darbus sieks apie 4 mln. Lt. Dalį parduotuvių pernai uždariusi bendrovė šiemet tikisi dirbti efektyviau.
Vladas Korsakovas, UAB „Sportland LT“ vadovas: „Uždarę dalį parduotuvių, padidinome apkrovą atnaujintose parduotuvėse, tai leido sumažinti kapitalo sąnaudas ir padidinti efektyvumą.“ VLADIMIRO IVANOVO NUOTR.


UAB „Sportland LT“ apyvarta, mln. Lt 2010 m. 42,3
2011 m. 50
2012 m. 56,8
2013 m.* 55
* Šiuo metu bendrovė keičia savo finansinių metų skaičiavimą, oficialiai 2013 m. finansiniai metai baigsis balandžio 30 d.
ŠALTINIS: BENDROVĖS DUOMENYS „Pokyčiams ateina laikas. Rinkoje viskas keičiasi, ir klientų lūkesčiai, technologijos, prekių ženklai, reikia keistis ir mažmenos parduotuvių valdytojams“, – apie investicijas pasakoja Vladas Korsakovas, tinklą valdančios „Sportland LT“ vadovas. Pasak jo, kai kurių atnaujinamų parduotuvių koncepcija buvo pasenusi, kitos per mažos – reikėjo plėsti, dar kitas reikėjo perkelti į kitas vietas. Šiemet kovą- balandį bendrovė planuoja atnaujinti 4 „Sportland“ parduotuves Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Panevėžyje. Kitąmet bus atnaujintos ir kitos parduotuvės. Iš viso šiuo metu bendrovė valdo 22 parduotuves, 13 iš jų – „Sportland“, taip pat bendrovei priklauso „Timberland“, „Nike“ ir „Sportland Outlet“ parduotuvės. Balandį, pasak p. Korsakovo, Vilniaus „Akropolyje“ duris atvers naujos koncepcijos „Nike“ parduotuvė.
Efektyviau
„Parduotuves renovuojame, plečiame arba perkeliame į naujas vietas. Visai naujų parduotuvių kol kas neatidarome – nėra būtinybės. Pasiūlos irgi mažai, nėra nei naujų prekybos centrų, nei kitų vietų, kur klientai ieškotų aktyvaus laisvalaikio ir sporto prekių“, – didelių plėtros planų nepuoselėja p. Korsakovas. Bendrovė pernai uždarė dalį nerentabilių parduotuvių, taip pat tokių, kurių koncepcija nepasiteisino. Pavyzdžiui, bendrovės krepšelyje visai nebeliko „100% Sports“ parduotuvių, dalį iš jų pakeitė kitos bendrovės parduotuvės. Dėl uždarymų pernai, palyginti su 2012 m., kiek smuktelėjo ir apyvarta, tačiau tokie sprendimai esą padeda dirbti efektyviau. Dar pernai skelbta, kad grynasis bendrovės nuostolis 2012 m. išaugo 56%, iki 2,1 mln. Lt. Pasak p. Korsakovo, 2013 m. nuostolius pavyko sumažinti. „Nerentabilių parduotuvių uždarymas leido sutaupyti. Uždarę dalį parduotuvių, padidinome apkrovą atnaujintose parduotuvėse, tai leido sumažinti kapitalo sąnaudas ir padidinti efektyvumą“, – sako p. Korsakovas. Atnaujintose parduotuvėse, pasak jo, geresni ir pardavimai, tad šiemet tikimasi apyvartą padidinti iki 60 mln. Lt.
Įvairesnė pasiūla
VŽ jau skelbė, jog pernai 60% „Sportland“ tinklo valdytojos „Sportland International Group“ akcijų įsigijo Jungtinės Karalystės sporto prekių mažmenininkė „Sportsdirect.com Retail (Europe)“. Pasak p. Korsakovo, finansinių investuotojų požiūris į bendrovę liberalus, didelių pokyčių nedaroma. „Vieninteliai lūkesčiai – tinkamai subalansuoti esamų prekių ženklų krepšelį pagal jų vertę ir kainodarą. Todėl vyksta tam tikrų produktų, kuriuos savo portfelyje turi finansinis investuotojas, integracija“, – pasakoja vadovas. Tarp naujų prekių ir ženklų yra ir nemažai mažesnės kainos prekių. Taigi vienas iš svarbių darbų – pristatyti naują pasiūlą taip, kad pavyktų pritraukti ir žemos kainos ieškančių klientų, ir išlaikyti patrauklumą kokybės, funkcionalumo bei naujų sprendimų norintiems pirkėjams.
„Niekad nesitikėjau, kad pas mus gali pirkti tam tikras prekes. Dabar gal ir laikas keičiasi, žmonės perka ir vienkartinius ar neilgam naudojimui skirtus daiktus už labai mažą kainą ir paskui gana greitai grįžta pirkti naujų, panašių
“, – pokyčių mato p. Korsakovas.
52795
130817
52791