„InBev“ pelnas nenuvylė

Belgijos „Anheuser-Busch InBev NV“, didžiausia pasaulyje aludarė, teigia, kad atsigauna JAV alaus rinka, o Brazilijoje vartojimą šiemet augina vasarą laukiamas Pasaulio futbolo čempionatas. JAV, Kinija, Brazilija ir Meksika – svarbiausios „InBev“ rinkos. „InBev“ pelnas prieš palūkanas, mokesčius, amortizaciją ir nusidėvėjimą (EBITDA), atsižvelgiant į vienkartinius veiksnius, ketvirtąjį ketvirtį siekė 5,2 mlrd. USD ir, palyginti su ankstesnių metų tuo pačiu laikotarpiu, padidėjo 13%. Tai pranoko lūkesčius analitikų, laukusių vidutiniškai 5 mlrd. USD pelno. Visų metų EBITDA siekė 17,2 mlrd. USD, 8,1% daugiau nei ankstesniais metais.
Kompanija mėgina subalansuoti vangius pardavimus Brazilijoje ir Jungtinėse Valstijose, siūlydama daugiau brangesnio alaus ir mažindama sąnaudas tokiuose regionuose kaip Meksika. Šioje šalyje 2012-aisiais „InBev“ už 20,1 mlrd. USD įsigijo likusią bendrovės „Grupo Modelo SAB“, gaminančios „Corona“ alų, akcijų dalį. Tai leido „InBev“ sutaupyti 640 mln. USD, iš viso dėl sinergijos iki 2016 m. ketinama sąnaudas Meksikoje sumažinti 1 mlrd. USD. „InBev“, kaip ir kitos pasaulio alaus kompanijos, ieško būdų auginti pardavimus, nepaisydamos to, kad taupyti įpratę išsivysčiusių šalių vartotojai mažina išlaidas įprastoms alaus rūšims ir dažniau renkasi išskirtinius alaus prekės ženklus ar apskritai jį keičia į vyną ir stipriuosius gėrimus.
Kompanija mėgina subalansuoti vangius pardavimus Brazilijoje ir Jungtinėse Valstijose, siūlydama daugiau brangesnio alaus ir mažindama sąnaudas tokiuose regionuose kaip Meksika. Šioje šalyje 2012-aisiais „InBev“ už 20,1 mlrd. USD įsigijo likusią bendrovės „Grupo Modelo SAB“, gaminančios „Corona“ alų, akcijų dalį. Tai leido „InBev“ sutaupyti 640 mln. USD, iš viso dėl sinergijos iki 2016 m. ketinama sąnaudas Meksikoje sumažinti 1 mlrd. USD. „InBev“, kaip ir kitos pasaulio alaus kompanijos, ieško būdų auginti pardavimus, nepaisydamos to, kad taupyti įpratę išsivysčiusių šalių vartotojai mažina išlaidas įprastoms alaus rūšims ir dažniau renkasi išskirtinius alaus prekės ženklus ar apskritai jį keičia į vyną ir stipriuosius gėrimus.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai