IKEA visose rinkose mato teigiamų ženklų

IKEA skelbia, kad jos prekių katalogas, 2013-aisiais išleistas 212 mln. egzempliorių tiražu, yra antrasis pagal populiarumą leidinys po Biblijos. VLADIMIRO IVANOVO NUOTR.
IKEA Group
2012–2013 m. (praėjusiais fiskaliniais metais, pasibaigusiais rugpjūčio 31 d.) grynasis pelnas išaugo 3,1%, iki 3,3 mlrd. EUR. Tokiu pačiu pagreičiu stiebėsi metiniai pardavimai, iki 27,9 mlrd. EUR.
Stipriausias augimas – Kinijoje, Rusijoje ir Jungtinėse Valstijose. Europai tenka 70% visų IKEA pardavimų.
2013–2014 m. IKEA į plėtrą ir atsinaujinančią energetiką ketina investuoti 2,5 mlrd. EUR.
ŠALTINIS: „REUTERS“, VŽ IKEA fiskalinių metų, pasibaigusių rugpjūčio 31 d., grynasis pelnas išaugo 3,1%, iki 3,3 mlrd. EUR, antradienį paskelbė baldų mažmeninės prekybos grupė. Švedijos baldų mažmenininkės pardavimai augo 3,1%, iki 27,9 mlrd. EUR, o palyginamieji pardavimai stiebėsi 1,8%. Sparčiausiai prekyba kilo Kinijoje, Rusijoje, JAV ir Lenkijoje. „Namų ūkių vartojimas kai kuriose rinkose sustiprėjo. Dar anksti teigti, kad sunki ekonominė situacija pasibaigė, bet yra teigiamų ženklų“, – atskirame pranešime komentavo Peteris Agnefjaellis, grupės vykdomasis vadovas.
Anot jo, atsigauna tokios svarbios rinkos kaip Jungtinės Valstijos, gerėja ir Europos ekonomikos būklė, netgi kai kuriose pietinėse Europos rinkose.
Silpnybės
Ekonomistai skirtingai vertina IKEA rezultatus. Ketvirtojo ketvirčio rodikliai pranoko kai kurių analitikų lūkesčius, bet, kita vertus, 3,1% metinio pelno ir pardavimų augimą „The Financial Times“ pavadino vangiu. Dienraštis primena, kad iki 2020 m. IKEA yra užsibrėžusi padvigubinti metinius pardavimus iki 50 mlrd. EUR. Kad to pasiektų, bendrovė kasmet pardavimus turi pakelti apie 10% – pusė šio augimo turėtų užtikrinti jau egzistuojančios parduotuvės, pusė tektų neseniai pradėjusioms veikti. Tačiau pernai IKEA atidarė tik penkias naujas parduotuves, pažymi „The Financial Times“.
„Reuters“ analitikai įžvelgia dar vieną IKEA silpnybę – palyginti lėtą internetinės prekybos segmento pažangą. Galimybę įsigyti baldų internetu IKEA siūlo pusėje iš 26 savo rinkų. Kompanija ketina sudaryti tokias pačias sąlygas visose šalyse, kuriose turi prekybos taškus, tačiau neatskleidžia, kada to ketina pasiekti. IKEA neskelbia, kokią dalį visos apyvartos sudaro pardavimai internetu. Tiesa, kompanija nurodo, kad per praėjusius metus IKEA svetainėje internete apsilankė 1,3 mlrd. vartotojų, palyginti su 1,1 mlrd. lankytojų ankstesniais metais.
„Euromonitor“ tyrimai rodo, kad pasaulinė baldų prekybos interneto rinka iki 2015 m. augs beveik po 10% kasmet ir pasieks 24 mlrd. USD, palyginti su 20 mlrd. USD pernai.
IKEA Group
2012–2013 m. (praėjusiais fiskaliniais metais, pasibaigusiais rugpjūčio 31 d.) grynasis pelnas išaugo 3,1%, iki 3,3 mlrd. EUR. Tokiu pačiu pagreičiu stiebėsi metiniai pardavimai, iki 27,9 mlrd. EUR.
Stipriausias augimas – Kinijoje, Rusijoje ir Jungtinėse Valstijose. Europai tenka 70% visų IKEA pardavimų.
2013–2014 m. IKEA į plėtrą ir atsinaujinančią energetiką ketina investuoti 2,5 mlrd. EUR.
ŠALTINIS: „REUTERS“, VŽ IKEA fiskalinių metų, pasibaigusių rugpjūčio 31 d., grynasis pelnas išaugo 3,1%, iki 3,3 mlrd. EUR, antradienį paskelbė baldų mažmeninės prekybos grupė. Švedijos baldų mažmenininkės pardavimai augo 3,1%, iki 27,9 mlrd. EUR, o palyginamieji pardavimai stiebėsi 1,8%. Sparčiausiai prekyba kilo Kinijoje, Rusijoje, JAV ir Lenkijoje. „Namų ūkių vartojimas kai kuriose rinkose sustiprėjo. Dar anksti teigti, kad sunki ekonominė situacija pasibaigė, bet yra teigiamų ženklų“, – atskirame pranešime komentavo Peteris Agnefjaellis, grupės vykdomasis vadovas.
Anot jo, atsigauna tokios svarbios rinkos kaip Jungtinės Valstijos, gerėja ir Europos ekonomikos būklė, netgi kai kuriose pietinėse Europos rinkose.
Silpnybės
Ekonomistai skirtingai vertina IKEA rezultatus. Ketvirtojo ketvirčio rodikliai pranoko kai kurių analitikų lūkesčius, bet, kita vertus, 3,1% metinio pelno ir pardavimų augimą „The Financial Times“ pavadino vangiu. Dienraštis primena, kad iki 2020 m. IKEA yra užsibrėžusi padvigubinti metinius pardavimus iki 50 mlrd. EUR. Kad to pasiektų, bendrovė kasmet pardavimus turi pakelti apie 10% – pusė šio augimo turėtų užtikrinti jau egzistuojančios parduotuvės, pusė tektų neseniai pradėjusioms veikti. Tačiau pernai IKEA atidarė tik penkias naujas parduotuves, pažymi „The Financial Times“.
„Reuters“ analitikai įžvelgia dar vieną IKEA silpnybę – palyginti lėtą internetinės prekybos segmento pažangą. Galimybę įsigyti baldų internetu IKEA siūlo pusėje iš 26 savo rinkų. Kompanija ketina sudaryti tokias pačias sąlygas visose šalyse, kuriose turi prekybos taškus, tačiau neatskleidžia, kada to ketina pasiekti. IKEA neskelbia, kokią dalį visos apyvartos sudaro pardavimai internetu. Tiesa, kompanija nurodo, kad per praėjusius metus IKEA svetainėje internete apsilankė 1,3 mlrd. vartotojų, palyginti su 1,1 mlrd. lankytojų ankstesniais metais.
„Euromonitor“ tyrimai rodo, kad pasaulinė baldų prekybos interneto rinka iki 2015 m. augs beveik po 10% kasmet ir pasieks 24 mlrd. USD, palyginti su 20 mlrd. USD pernai.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai