2014-01-07 23:01

Naujas šokolado karaliaus koziris

Šokolado manufaktūra „AJ šokoladas“, pernai aktyviai plėtusi šokoladinių tinklą, šiemet visą dėmesį telkia į kokybę – saldumynų gamybai pradedamas naudoti aukščiausios kokybės – kolekcinis šokoladas.
„Šiemet planuojame siekti dar aukštesnio lygio ir firminėse parduotuvėlėse pardavinėti tik kolekcinį šokoladą“, – VŽ pasakojo Algimantas Jablonskas, rankiniu būdu šokoladą gaminančios UAB „AJ šokoladas“ vadovas ir savininkas. Nuo iki šiol gamyboje naudoto šokolado, kuriame yra 56% kakavos produktų, įmonė šiuo metu pereina prie kolekcinio Ekvadoro šokolado, kuriame kakavos produktų yra 71%. Pradėti naudoti kolekcinį šokoladą, anot pašnekovo, nuspręsta siekiant dar sustiprinti pozicijas.
Šiuo metu iš kolekcinio šokolado jau gaminamos kelios rūšys saldumynų, laipsniškai prie jo bus pereita visiškai. Iš viso „AJ šokoladas“ gamina 70 įvairių pavadinimų produktų. Buvo geri metai
Ponas Jablonskas sako, kad neseniai pasibaigę 2013-ieji įmonei buvo geriausi metai per pastaruosiuos ketverius metus.
„Prekybą kelė baltarusiai, rusai, labai jaučiasi mieste prekybos pagyvėjimas dėl atvykstančių paviešėti mūsų kaimynų. Jie sudaro ir nemažą mūsų firminėse parduotuvėse perkančių klientų dalį“, – dėsto p. Jablonskas. Jis skaičiuoja, kad apyvarta 2013 m augo apie 15%, tačiau tikslių skaičių neatskleidžia. Registrų centro duomenimis, 2012 m. įmonės apyvarta buvo 3 mln. Lt, panaši, kaip ir 2011 m., kai ji siekė 3,19 mln. Lt. Grynojo pelno 2012 m. uždirbta 0,123 mln. Lt, 2011 m. 0,158 mln. Lt. Pernai „AJ šokoladas“ atidarė keletą naujų šokoladinių. Iš viso Lietuvoje yra 13 „AJ šokolado“ prekybos vietų – iš jų nuosavos 5, kitos veikia franšizės pagrindais.
52795
130817
52791