„Vilkmai“ atviros durys

Siuvėjai kalba apie naują tendenciją – interneto parduotuvėms Švedijoje, priimančioms individualius užsakymus, marškiniai pradėti siūti Ukmergėje. ALGIMANTO KALVAIČIO NUOTR.
258 Tiek darbuotojų šiuo metu dirba AB „Vilkma“.
AB „Vilkma“ rezultatai,
per 9 mėn., mln. Lt
Pardavimo pajamos Ikimokestinis pelnas
2012 m. 11,9 0,27
2013 m. 17,2 0,81
ŠALTINIS: BENDROVĖS DUOMENYS „Jokios paslapties nėra. Būsiu banali – reikia užsibrėžti tikslą ir kantriai belstis į duris, kurias norėtum, kad tau atidarytų. Tai vienintelis receptas, kurio niekas ligi šiol nesugalvojo kuo pakeisti. Žinoti, ką moki geriausiai, ir kantriai siekti rezultato“, – apie naujų pirkėjų paieškas kalba Giedrė Plačiakytė, vyriškus marškinius siuvančios Ukmergės AB „Vilkma“ generalinė direktorė.
Siuvanti patiems žymiausiems prekių ženklams, kaip „Faconnable“, „Eton“ ar „Burberry“, „Vilkma“ surado ir prisijaukino naujų prekių ženklo atstovų iš Didžiosios Britanijos, Prancūzijos, Skandinavijos. Garsių prekių ženklų marškiniai, pasiūti Ukmergėje, kainuoja ne pigiau nei 100 EUR (345 Lt).
Po truputėlį bandoma kurti ir parduoti marškinius su nuosavu prekių ženklu. Tiesa, tokie pardavimai įmonėje nesudaro ir 1%, tačiau, anot vadovės, šis bendrovės projektas anaiptol ne marinamas, o puoselėjamas ir auginamas, nes tai bendrovės ateitis. Dirbti vien pagal užsakymus yra laikina ir „Vilkmos“ tikslas – siūti tik savo prekių ženklo marškinius – nesikeičia.
„Vilkmos“ akcininkė yra Islandijos kompanija „Hlunnur ehf“, tad prieš porą metų sukurta „Vilkmos“ ženklo marškinių kolekcija taip pat buvo pavadinta skandinaviškai – „Huginn Muninn“. Tokiais vardais vadinami varnai, sėdintys ant didžiausio pagal skandinavų mitologiją dievo Odino pečių. Pasakojama, kad dienomis jie skraidydavo po pasaulį ir rinkdavo naujienas. Vakarais jas perduodavo sutūpę ant viena akimi tematančio dievo pečių.
Pirmieji šiuo ženklu pažymėti „Vilkmos“ gaminiai, kaip VŽ rašė, pasirodė Islandijos parduotuvėse.
258 Tiek darbuotojų šiuo metu dirba AB „Vilkma“.
AB „Vilkma“ rezultatai,
per 9 mėn., mln. Lt
Pardavimo pajamos Ikimokestinis pelnas
2012 m. 11,9 0,27
2013 m. 17,2 0,81
ŠALTINIS: BENDROVĖS DUOMENYS „Jokios paslapties nėra. Būsiu banali – reikia užsibrėžti tikslą ir kantriai belstis į duris, kurias norėtum, kad tau atidarytų. Tai vienintelis receptas, kurio niekas ligi šiol nesugalvojo kuo pakeisti. Žinoti, ką moki geriausiai, ir kantriai siekti rezultato“, – apie naujų pirkėjų paieškas kalba Giedrė Plačiakytė, vyriškus marškinius siuvančios Ukmergės AB „Vilkma“ generalinė direktorė.
Siuvanti patiems žymiausiems prekių ženklams, kaip „Faconnable“, „Eton“ ar „Burberry“, „Vilkma“ surado ir prisijaukino naujų prekių ženklo atstovų iš Didžiosios Britanijos, Prancūzijos, Skandinavijos. Garsių prekių ženklų marškiniai, pasiūti Ukmergėje, kainuoja ne pigiau nei 100 EUR (345 Lt).
Po truputėlį bandoma kurti ir parduoti marškinius su nuosavu prekių ženklu. Tiesa, tokie pardavimai įmonėje nesudaro ir 1%, tačiau, anot vadovės, šis bendrovės projektas anaiptol ne marinamas, o puoselėjamas ir auginamas, nes tai bendrovės ateitis. Dirbti vien pagal užsakymus yra laikina ir „Vilkmos“ tikslas – siūti tik savo prekių ženklo marškinius – nesikeičia.
„Vilkmos“ akcininkė yra Islandijos kompanija „Hlunnur ehf“, tad prieš porą metų sukurta „Vilkmos“ ženklo marškinių kolekcija taip pat buvo pavadinta skandinaviškai – „Huginn Muninn“. Tokiais vardais vadinami varnai, sėdintys ant didžiausio pagal skandinavų mitologiją dievo Odino pečių. Pasakojama, kad dienomis jie skraidydavo po pasaulį ir rinkdavo naujienas. Vakarais jas perduodavo sutūpę ant viena akimi tematančio dievo pečių.
Pirmieji šiuo ženklu pažymėti „Vilkmos“ gaminiai, kaip VŽ rašė, pasirodė Islandijos parduotuvėse.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai