2013-12-01 23:01

Prekybos centras – arena prisistatyti

Kai siūlote nišinį produktą, naudingiau parduotuvę atidaryti ten, kur nuolat būriuojasi daug žmonių. UAB „Star Group" sprendimas prekiauti didžiuosiuose prekybos centruose pasiteisino. Įmonė nuolat plečiasi ir jau atidarė 8 parduotuves.
Audronė Vaišvilienė ir Solveiga Ablikova, UAB „Star Group“ bendraturtės: „Reikia nuolat sekti mados naujoves ir plėsti asortimentą.“ ALGIMANTO KALVAIČIO NUOTR. „Prieš 7 metus, kai su drauge Solveiga Ablikova nusprendėme imtis verslo, vardinių aksesuarų ir laikrodžių rinka nebuvo pakankamai užpildyta. Taigi nuvažiavome į parodą Prancūzijoje, užmezgėme ryšius su tiekėjais ir atidarėme pirmąją parduotuvę Kaune, prekybos centre „Akropolis“, – pasakoja Audronė Vaišvilienė, Klaipėdos UAB „Star Group“, valdančios prekių ženklą „Mados prieskoniai“, direktorė.
Verslo pradžia p. Vaišvilienei kelia malonių prisiminimų, nors tuomet beveik visus darbus atliko dviese su drauge. Pačios užsakė prekių, klijavo etiketes, per naktį dėliojo prekes į lentynas, pykosi su elektrikais, derėjosi su baldininkais.
52795
130817
52791