Rengiant atsigavimo po pandemijos scenarijus auga verslo valdymo paslaugų poreikis

– Kaip ir daugelis kitų verslų pandemijos metu patyrėme nemažai iššūkių. Didelė dalis mūsų klientų vienaip ar kitaip susiję su aviacijos sektoriuje teikiamomis paslaugomis, todėl kritus jų veiklos apimtims, sumažėjo ir mūsų paslaugų poreikis.
Vis tik tokie iššūkiai yra ir tam tikras variklis, priverčiantis pažvelgti plačiau. Iki praeitų metų pavasario labiau koncentravomės į įmonių buhalterinę apskaitą – tai buvo mūsų pagrindinė paslauga, tačiau pradėjome ieškoti naujų galimybių ir, įvertinus klientų poreikį, pradėjome teikti visapusiškas apskaitos, finansų valdymo, IT infrastruktūros priežiūros, žmogiškųjų išteklių valdymo bei verslo konsultavimo paslaugas.
– Kokius esminius tokių užsakomųjų paslaugų privalumus verslui išskirtumėte?– Pandemijos laikotarpiu užsakomosios paslaugos tapo dar aktualesnės – įmonėms, kurioms esant poreikiui reikia papildomų resursų, kurių nėra organizacijos viduje, išorinių partnerių samdymas padeda optimizuoti kaštus. Dažnai suburti įvairių sričių ekspertų komandą, ją apmokyti bei išlaikyti gali būti per brangu, ypač kai verslo poreikiai nuolat keičiasi.
Įmonės gali pasirinkti „Finhub“ paslaugų paketą, atitinkantį dabartinę verslo situaciją – tai suteikia lankstumo bei galimybę daugiau koncentruotis į savo pagrindinius verslo procesus, o prireikus pasinaudoti mūsų komandos profesinėmis žiniomis ir kompetencija. „Finhub“ darbuotojai yra sukaupę didelę patirtį dirbant su skirtingų sričių įmonėmis, kas padeda vertinti situaciją visapusiškai bei teikti kompleksines rekomendacijas.
– Teikiate verslo valdymo paslaugas. Kokias tendencijas rinkoje šiuo metu pastebite?– Jei praėjusiais metais dauguma įmonių dėl koronaviruso sąlygotos pandemijos sukeltų suvaržymų turėjo imtis gan skubių sprendimų, susijusių su lėšų taupymu, darbuotojų skaičiaus mažinimu, priimti nepopuliarius sprendimus, turinčius neigiamos įtakos kitiems svarbiems verslo procesams, tai šiuo metu klientai išsako poreikį padėti paruošti išėjimo iš karantino strategijas. Po pandemijos įmonėms reikės greitai prisitaikyti prie pasikeitusios verslo aplinkos, atlaikyti iššūkius bei tinkamai suvaldžius pokyčius sugebėti atrasti naujų galimybių.
Dažnu atveju per karantino laikotarpį atleisti darbuotojai jau yra radę kitas darbovietes, taigi ruošiantis veiklos procesų atnaujinimui įmonėms tenka iš naujo burti reikiamų specialistų komandą. „Finhub“, savo ruožtu, padeda joms vykdyti personalo atranką, organizuoti mokymus naujai formuojamai komandai.
Tuo pačiu nuotolinis darbas pandemijos metu lėmė ne tik didesnį skaitmeninių paslaugų poreikį kasdieniuose verslo procesuose, bet atkreipė dėmesį ir į naudojimosi jomis rizikas, todėl konsultuojame savo klientus kibernetinės saugos, IT sistemų optimizavimo ir valdymo klausimais.
Kai kurie pokyčiai išliks
– Kokiais pastebėjimais galite pasidalinti vykdant personalo atrankas karantino laikotarpiu?– Daugelis darbuotojų atrankų karantino metu vyko nuotoliniu būdu, tad pokalbio metu, norint išlaikyti kokybišką bendravimą, labai svarbus tiek atranką vykdančiojo kompiuterinės įrangos pajėgumas, interneto greitis, tiek pokalbio aplinka. Taip pat pastebėjome, jog kandidatams į pozicijas, kuriose nereikalaujama specialių kompiuterinių įgūdžių (pavyzdžiui, darbinantis mechaniku, valytoju ar kitu pagalbiniu darbuotoju), sunkiau prisitaikyti prie nuotolinių pokalbių – tikėtina, dėl įgūdžių naudotis internetinėmis pokalbių programomis stokos. Tačiau specialistams, kuriems darbas prie kompiuterio yra įprastas, nuotoliniai pokalbiai suteikia galimybę apsvarstyti galimybes įvairesnėse darbo srityse, sudalyvauti daugiau atrankų, sugaištant mažiau laiko ir sutaupant kelionių į pokalbius sąnaudas.
Vis tik visi mes pasiilgome gyvo bendravimo, todėl dažnai atrinkti kandidatai prieš pasirašydami sutartį patys išreiškia norą susitikti su darbdaviu gyvai, susipažinti ir pamatyti, kaip įsikūrusi įmonė.
– Kokie, jūsų manymu, pandemijos iššaukti pokyčiai versle išliks?– Karantino metu išryškėjo lankstesnių darbo sąlygų poreikis – potencialūs darbuotojai kaip reikšmingą reikalavimą darbdaviui kelia darbo iš namų bei lankstaus darbo grafiko galimybes. Pritaikius veiklos procesus nuotoliniam darbui, daugelis įmonių jau yra pasiruošusios atliepti šiuos kandidatų lūkesčius.
Pastebime, kad bendrovės, kurios anksčiau neturėjo detalių veiklos procesų vykdymo aprašų, buvo priverstos labiau juos sustruktūrizuoti, formalizuoti, apgalvoti informacijos dalinimosi schemas, kas ateityje leis sutaupyti laiko ir efektyviau dirbti. Karantino laikotarpiu pripratome naudotis nuotoliniais mokymais, rengti nuotolinius susitikimus, konferencijas, manome, kad šios laiką taupančios praktikos bus naudojamos ir verslui grįžtant prie įprasto veiklos tempo.
– Kokie tolesni „Finhub“ planai?– Šiuo metu, palaipsniui augant užsakymų skaičiui, planuojame plėsti savo komandą – ieškome buhalterių, personalo vadybininkų, finansų analitikų. Mūsų patyrusi komanda yra pasiruošusi pasidalinti žiniomis su augančiais jaunaisiais specialistais bei pritaikyti jų modernų požiūrį įmonėje. Remiamės „Finhub“ puoselėjamomis vertybėmis, vidine sinergija, vertiname esamus klientus ir tikimės tolesnio ilgalaikio bendradarbiavimo bei esame pasiruošę operatyviai teikti profesionalias konsultacijas verslams, grįžtantiems į po pandemijos besistengiančią atsigauti rinką.