2025-07-24 05:50

Kai vadovas užtrenkia duris

 Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Gerų specialistų reikia visais laikais, tad įmonių vadovybės dėlioja ir perdėlioja motyvacinius planus, vis įtraukdamos naujus įrankius, kurie padėtų tiek išlaikyti esamus darbuotojus, tiek – pritraukti naujų. Antraip generolams gresia likti be savos kariaunos.

Daugelyje įmonių įprasta, kad vadovo durys yra atviros, nebent jis turi svečių ar dalyvauja pokalbyje nuotoliu. Ir jei darbuotojui kyla problemų ar norisi pasidalinti idėja, visuomet pas vadovą galima užeiti ir sulaukti palaikymo, pagalbos ar bent gero žodžio.

Patys direktoriai tokios prabangos nebūtinai turi. Nes kuo aukščiau kylama karjeros laiptais, tuo labiau auga ne tik atsakomybė, bet ir vienišumo jausmas. Žinoma, vadovas gali ir net turėtų tartis su sava komanda, tačiau už sprendimus bus atsakingas būtent jis. O šie turi įtikti akcininkams ir valdybai, taip pat būti naudingi klientams ir darbuotojams.

REDAKCINIS STRAIPSNIS (vedamasis) – redakcijos nuostatas atspindintis, jos vardu parašytas, neretai nenurodant konkretaus autoriaus, rašinys. Dažniausiai atsiliepia į kokius nors įvykius, visuomenės politinio gyvenimo problemas, tendencijas. Būdinga nedidelė, neretai vienoda visiems leidinio redakciniams straipsniams apimtis, glaustas minčių dėstymas, tezių pobūdžio argumentacija, naudojami publicistinės retorikos elementai. Įprasta pateikti išvadas, apibendrinimus, atspindinčius redakcijos nuostatas. (Žurnalistikos enciklopedija)

Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai

KURTI PASKYRĄ
Jau turite paskyrą?PRISIJUNGTI

Nemokama registracija suteikia galimybę:

  • skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
  • komentuoti
  • gauti el. paštu esminių naujienų santrauką

Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.

52795
130817
52791