2025-02-21 05:45

Prekybos centrui Vilniaus Viršuliškėse atnaujinti numatė 52 mln. Eur

Audrius Masionis, „Baltisches Haus“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Audrius Masionis, „Baltisches Haus“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Komercinio nekilnojamojo turto (NT) plėtros ir valdymo bendrovė „Baltisches Haus“ ruošiasi šiais metais pradėti sostinės Viršuliškių rajone esančio prekybos centro „Mada“ atnaujinimą.

Bendrovė praneša, kad iki 2027 m. rudens į tai ruošiasi investuoti 52 mln. Eur nuosavų bei skolintų lėšų.

„Per ilgesnę kaip 30 metų veiklos istoriją prekybos centras keitėsi ne kartą, tačiau taip ir nebuvo atnaujintas iš esmės“, – sako Audrius Masionis, UAB „Baltisches Haus“ direktorius.

Audrius Masionis, „Baltisches Haus“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Audrius Masionis, „Baltisches Haus“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Pasak Sigitos Stasiūnienės, „Mados“ vadovės, prekybos centrą uždaryti planuojama paskutinėmis rugpjūčio dienomis.

„Iki tol jis ir toliau dirbs kaip įprasta, kasdien priimdamas apie 10.000 lankytojų“, – teigia ji.

Beveik 28.000 kv. m ploto prekybos centras Viršuliškių g. 40 su 1,7 ha ploto žemės sklypu priklauso antrinei „Baltisches Haus“ UAB „Limada“.

Remiantis NT registro duomenimis, prekybos centras pradėtas statyti dar 1979 m., 2008 m. jis buvo rekonstruotas, 2018 m. – remontuotas.

Šiuo metu prekybos centro užimtumas viršija 90%, jame veikia apie 150 nuomininkų.

Planavo dvejus metus

Anot A. Masionio, po rekonstrukcijos „Mada“ bus beveik kaip naujas prekybos centras, kuriame turėtų įsikurti apie 100 skirtingų nuomininkų. Prekybos centro plotas nesikeis, tačiau bendrovė teigia, kad tvarkys fasadą, vidaus suplanavimą ir interjerą, inžinerinius tinklus.

Taip pat didelis dėmesys bus skirtas viešosioms erdvėms ir želdynams.

Projekto autoriai – UAB „Do architects“.

„Buvo įdomūs ir kūrybiški dveji metai, kuriuos skyrėme tinkamos koncepcijos paieškai. Atlikome daug tyrimų ir studijų, kol pagaliau radome tinkamą sprendimą, kaip gražią istoriją turinčią „Madą“ paversti į šiuolaikinės koncepcijos prekybos ir paslaugų vietą, suteikiančią gyvybės miegamajam sostinės Viršuliškių mikrorajonui bei atitinkančią šiuolaikinius pirkėjų, verslo ir bendruomenės poreikius“, – sako A. Masionis.

„Baltisches Haus“ direktorius teigia, kad nori sukurti modernų ir patogų prekybos centrą vietos bendruomenei, pravažiuojantiems.

„Didžiausias dėmesys bus skiriamas patogiam kasdieniam apsipirkimui, bus išplėstos laisvalaikio ir užklasinės veiklos galimybės, taip pat sustiprinta jaunesniems gyventojams skirtų prekių ir paslaugų pasiūla. Tad atitinkamai plėsis ir mūsų nuomininkų gretos, bet apie naujus prekių ženklus ar garsius vardus papasakosime kiek vėliau“, – nurodo jis.

Kelios didesnės plėtros

VŽ jau rašė, kad vieną didesnių plėtros projektų taip pat planuoja ir sostinės prekybos centras „Panorama“. Birutė Kalanovaitė, „Panorama LT“ generalinė direktorė, VŽ yra sakiusi, kad šalia prekybos centro įmonei priklausančiuose sklypuose planuojama pastatyti tris pastatus, kurių plotas bendrai sieks apie 36.000 kv. m.

Anot jos, vasarį prasidės darbas su architektais, o nuomos galimybėmis jau domisi mokyklos, medicinos paslaugų įmonės, biurai. Visą interviu su ja skaitykite čia.

O dėl prekybos centrus valdančios bendrovės „Akropolis Group“ planų dėl komercinio kvartalo „Akropolis Vingis“ lieka neaišku.

Nors Vilniaus miesto savivaldybė 2024 m. vasarą išdavė statybų leidimą kvartalui, bet tai dar nereiškia, kad šio objekto statybos prasidės netrukus. „Akropolis Group“ dar derina susisiekimo infrastruktūros projektus ir, gavusi leidimus jų statybai, suskaičiuos galutinę sąmatą ir pradės rinktis projekto finansavimo sprendimus.

52795
130817
52791