Į Vilnių žengiantis „Design Hotels“ moko NT savininkus parduoti potyrius

VŽ rašė, kad „Design Hotels“ pasirašė franšizės sutartį su UAB „Blendas“, kuri Vilniaus senamiestyje įsigijo ir rekonstruoja istorinius Pacų Rūmus. Penkių žvaigždučių, 105 kambarių viešbutis, pavadintas „Archer Mansion Hotel“, duris atvers 2018 m. pradžioje.
Martinas Egneris, „Design Hotels“ tinklo vadovas, pasakoja, kad „Design Hotels“ veikia kaip tinklas, tačiau vienija individualius, unikalius projektus.
„Mes nevaldome NT – mes jungiame viešbučių savininkus, kuriems padedame sukurti sėkmingą viešbučio koncepciją, prekės ženklą bei suteikiame priėjimą prie tikslinių klientų grupių. NT ir jo vieta mieste yra labai svarbus veiksnys atsirenkant projektus, kuriuos priimame į tinklą. Pacų rūmai Vilniuje yra tiesiog pribloškiamas objektas“, – VŽ pasakoja p. Egneris.
Jis aiškina, kad tinklas neturi standartų, kokio dydžio turi būti kambariai, kaip turi atrodyti priimamasis ir pan.
„Suteikiame visišką laisvę mūsų viešbučių valdytojams. Svarbiausiai, kad jie suprastų, jog viešbutis nėra tik vieta pernakvoti – viešbutis turi kurti unikalią patirtį liukso klasės vartotojams, kurie ieško alternatyvų standartiniams viešbučiams. Šio tikslo sunku pasiekti, jei projektas labai didelis. Todėl mes visada ieškome mažesnio NT“, – kalba „Design Hotels“ tinklo vadovas.
Šio tinklo viešbučiuose vidutiniškai yra apie 75 kambarius. Vilniuje viešbutis bus didesnis, tačiau, anot p. Egnerio, tai nekliudys įgyvendinti tinklo koncepciją, o viešbučio savininkui toks kambarių skaičius leis dirbti pelningai.
„Pavyzdžiui, valdant 34-40 kambarių viešbutį, pelningai dirbti praktiškai neįmanoma. Nors mūsų tinkle yra tokių mažų viešbučių, tačiau jų savininkai paprastai greta apgyvendinimo teikia ir kitokias paslaugas – turi restoraną arba barą ir uždirba iš šių veiklų sinergijos“, – kalba p. Egneris.
Jis pasakoja, kad maždaug pusė „Design Hotels“ viešbučių valdytojų į apgyvendinimo paslaugų verslą atėjo iš gastronomijos sektoriaus ir, anot pašnekovo, tai gana logiška, nes sėkmingi šio segmento verslininkai perprato, jog būtent unikalūs potyriai kuria pridėtinę vertę už kurią vartotojai noriai moka.
„Vidutinė mūsų tinklo viešbučių kaina yra apie 252 Eur už naktį, kas rodo, kad sugebame pasiūlyti pridėtinę vertę mūsų klientams. Kita vertus, tai rodo, kad mūsų tinkle esantiems viešbučių valdytojams atvedame klientus, kurie nori mokėti už išskirtinį produktą ir NT savininkai gali dirbti pelningi“, – sako p. Egneris.
NT kaip socialinė platforma
Bendrovės „Blendas“ derybos su „Design Hotels“ truko apie pusantrų metų
Ponas Egneris šias derybas vadina konstruktyvia diskusija siekiant išgryninti koncepciją ir požiūrį į verslą.
„Pasitelkdami tarptautinius pajėgumus mes sujungiame viešbučių valdytojus su keliautojų bendruomene, kuri noriai moka už naujus unikalius potyrius. Tačiau kita tikslinė auditorija yra vietinė bendruomenė. Viešbutis turi tapti šių dviejų tikslinių grupių susiliejimo vieta, socialine platforma. Viešbučių valdytojai turi suprasti, kad integracija į vietinę bendruomenę yra gyvybiškai svarbi. Mūsų tinkle patys sėkmingiausi viešbučiai yra tie, kurie sugebėjo tapti tokiomis socialinėmis platformomis“, – pasakoja p. Egneris.
Šiuo metu „Design Hotels“ tinklo sparnu yra daugiau nei 300 narių pusšimtyje pasaulio šalių.