2016-01-28 07:00

„Deloitte“ prognozės: kur investuoti ir ko vengti

Tiek analitikai, tiek verslas sutinka, kad duomenys – šio amžiaus nafta. Fabrizio Benscho, („Scanpix“/“Reuters“) nuotr.
Tiek analitikai, tiek verslas sutinka, kad duomenys – šio amžiaus nafta. Fabrizio Benscho, („Scanpix“/“Reuters“) nuotr.
Verslo analitikos ir kontekstinių (papildomų) duomenų apie vartotoją svarba šiemet gerokai išaugs, virtualios realybės rinkos vertė pasieks 1 mlrd. USD, o naudotų išmaniųjų įrenginių pardavimai viršys 17 mlrd. USD, prognozuoja audito ir verslo konsultacijų bendrovė „Deloitte“.

Leidinyje „Technologijų, medijų ir telekomunikacijų prognozės“ (angl. Technology, Media & Telecommunications (TMT) Predictions) bendrovė apžvelgia svarbiausias šių metų tendencijas.

„Deloitte“ teigimu, šiemet 80 iš 100 didžiausių verslo sistemų kūrėjų į savo produktus integruos duomenų analizės (kognityvines) arba vadinamąsias pažinimo technologijas. Pasaulyje pernai tai darė 64 bendrovės iš 100.

52795
130817
52791