Pilkosios azartinių lošimų įstatymo zonos – erdvė interpretacijoms ar peržengtos ribos

Nepaisant to, atrodo, kad ne visi verslai bando paisyti sugriežtintų reikalavimų ir ieško tam tikrų įstatymo spragų. O neformaliai netgi pasvarstoma, kad būsimi skundai teismams dėl teisės akto nuostatų interpretacijų ir galimų baudų (čia taip pat galimai bandoma naudotis nuostata, kad vienokios sankcijos taikomos lošimų bendrovėms, švelnesnės – kitiems subjektams) „įskaičiuoti“ į lošimų verslo reklamos ir komunikacijos kainą.
Pasak Ingridos Žaldarienės, Lošimų priežiūros tarnybos (LPT) Kontrolės skyriaus vedėjos, Azartinių lošimų įstatyme nuo šios liepos įsigaliojusių papildomų apribojimų azartinių lošimų reklamai tikslas – mažinti lošimų prieinamumą ir jų sukeliamą žalą visuomenei. Tai pereinamasis laikotarpis prieš įsigaliojant visiškam lošimų reklamos draudimui nuo 2028 m. sausio.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai