2025-08-20 05:45

Pilkosios azartinių lošimų įstatymo zonos – erdvė interpretacijoms ar peržengtos ribos

Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Nuo liepos 1 d. pasikeitusiame Azartinių lošimų įstatyme įsigaliojo papildomi apribojimai azartinių lošimų reklamai. Taip pat įstatymas nebeleidžia vartoti lažybų bendrovių pavadinimų ar jų prekių ženklų remiamų asmenų pavadinimuose.

Nepaisant to, atrodo, kad ne visi verslai bando paisyti sugriežtintų reikalavimų ir ieško tam tikrų įstatymo spragų. O neformaliai netgi pasvarstoma, kad būsimi skundai teismams dėl teisės akto nuostatų interpretacijų ir galimų baudų (čia taip pat galimai bandoma naudotis nuostata, kad vienokios sankcijos taikomos lošimų bendrovėms, švelnesnės – kitiems subjektams) „įskaičiuoti“ į lošimų verslo reklamos ir komunikacijos kainą.

Pasak Ingridos Žaldarienės, Lošimų priežiūros tarnybos (LPT) Kontrolės skyriaus vedėjos, Azartinių lošimų įstatyme nuo šios liepos įsigaliojusių papildomų apribojimų azartinių lošimų reklamai tikslas – mažinti lošimų prieinamumą ir jų sukeliamą žalą visuomenei. Tai pereinamasis laikotarpis prieš įsigaliojant visiškam lošimų reklamos draudimui nuo 2028 m. sausio.

52795
130817
52791